Sysvy 14 - huhuu!!!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 14 - huhuu!!!

ViestiKirjoittaja tarou » 28.09.12 10:34

Taroun sysvy kirjoitti:TAROU! :)

En tosiaan laittanut mitään ohjetta mukaan palapeliin, mutta siinä oli ajatuksena, että tyttösi voisi itse (esim.) maalata kuvan palapelipohjaan. Tyhjän palapelin kokoamiseen tarvitaan varmaan ensin äidin apua, meinasin lähettää sen kokonaisena, mutta ajattelin, että palat irtoavat kuitenkin matkalla.

no näin mä ajattelinkin :D
  • 0

meidän pienet:
9/09 , 6/12 ,8/14
tarou

ViestiKirjoittaja O. Tomodachi » 28.09.12 15:32

Hei Pennie!

Se kangas, johon paketti oli kääritty, on tsi-furoshiki. Eli japanilainen kestolahjapaperi :mrgreen:
En päärmännyt reunoja, koska ajattelin, että ehkä haluat tehdä siitä jotain. Eikä ollut oikeastaan aikaakaan :lol:

O. Tomodachi

ViestiKirjoittaja Pennie » 28.09.12 15:39

O. Tomodachi kirjoitti:Hei Pennie!

Se kangas, johon paketti oli kääritty, on tsi-furoshiki. Eli japanilainen kestolahjapaperi :mrgreen:
En päärmännyt reunoja, koska ajattelin, että ehkä haluat tehdä siitä jotain. Eikä ollut oikeastaan aikaakaan :lol:

Aivan! Just näin semmosia Japanipäivässä. Olinpas hupsu! Johonkin aion sitä käyttää, kunhan keksin että mihin. Kiitos vielä ihanasta paketista :o)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Pennie

ViestiKirjoittaja ellura » 28.09.12 15:51

Ei tullut vieläkään tännekään :(
  • -2

ellura
Bannattu

ViestiKirjoittaja Lellin sysvy » 29.09.12 7:23

LELLI!!

Saapuiko paketti perille? Saatoit varmaan huomata, että yksi paketin elementti unohtui pussin ulkopuolelle, se saapunee heti alkuviikosta :D tän mamman päästä on tullut hieman hatara..

Lellin sysvy

ViestiKirjoittaja Hapsiksen sysvy » 30.09.12 16:14

Hapsis hoi!

Millasista kirjoista tykkäät? Entä elokuvista?

Hapsiksen sysvy

ViestiKirjoittaja Lelli » 30.09.12 18:16

Lellin sysvy kirjoitti:LELLI!!

Saapuiko paketti perille? Saatoit varmaan huomata, että yksi paketin elementti unohtui pussin ulkopuolelle, se saapunee heti alkuviikosta :D tän mamman päästä on tullut hieman hatara..

Kiitos paljon, perjantaina tuli, hehkutinkin jo tuolla toisaalla, nyt vasta huomasin että täällä kyselit :)
  • 0

Lelli

ViestiKirjoittaja Dimmun sysvyli » 02.10.12 6:11

Hyvää huomenta salaiset ystävät ja varsinkin Dimmu!

Kysymyksiä näin pirteään syysaamuun.
Lämmintä vai kylmää?
Jalkaan vai käteen?
Pientä kokoa vai isoa kokoa?
Moniväristä vai yksiväristä?
Ulkolaista vai suomalaista?
Ostettua vai itsetehtyä vai kierrätettyä?
Kahvia vai teetä?
Toivomuksia saa laittaa mitä luukusta haluaisit tipahtavan esim kokotoivomuksia ja senttejä saa laittaa, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä täältä tulee :wink:

Dimmun sysvyli

ViestiKirjoittaja Dimmun sysvyli » 02.10.12 6:13

P.S Ymmärsit viime paketin idean. Minimimssään 500g monipuolisesti kasviksia päivässä pitää naisen tiellä :wink: Lisää hieman palkokasveja ja proteiinia ruokavalioosi niin hyvää tulee :wink:

Dimmun sysvyli

ViestiKirjoittaja satsan sysvy » 02.10.12 13:16

SATSA

Heips,

Pidätkö lukemisesta, ja jos niin millaisista kirjoista ja onko sinulla lempikirjailijaa?

t:sysvysesi 8)

satsan sysvy

ViestiKirjoittaja satsa » 02.10.12 17:37

Heips!

Mun lukeminen rajoittuu nykyään lehtiin (ja tohon koulukirjaan) eli periaatteessa tykkäisin, käytännössä ei kuitenkaan ole aikaa :? Lempikirjailijaa ei ole :)
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa

ViestiKirjoittaja Vihreäsydämelle » 02.10.12 17:48

Hei Vihreäsydän!

Pakettisi oli lähdössä matkaan jo viime viikolla ihan ajoissa, otin sen mukaan töihin lähtiessä, kunnes maanantaina työkaveri kysyi, olikohan hänen autossaan matkustava kirjekuori kenties tärkeä [ol] [ol] Nakkasin samointein postiin, ykkösluokassa tulee, eli olisi pitänyt olla tänään jo perillä :) Tämä on kyllä tosi noloa :oops: :oops:

Vihreäsydämelle

ViestiKirjoittaja Dimmu » 03.10.12 18:25

Voi mua on huhuiltu!! OoO Huomasin jo päivällä, mut en oo ehtinyt vastaamaan vieläkään kysymyksiin. Ja nyt on mentävä kerrankin ajoissa nukkumaan kun viime yönä tuli valvottua, kuittaan siis että oon huomannut ja palaan huomenna asiaan :)
  • 0

Captain Spectacular &
The Planet Smasher 12/11 -Pupu-
The Missing Poozer 9/14 -Piraija-
Dimmu

ViestiKirjoittaja Dimmu » 04.10.12 17:53

Noniin, nyt vihdoin vastailen! Anteeksi kun kesti :oops:

Lämmintä vai kylmää? Hmm, riippuu asiasta. Tykkään talvesta kun on kylmä ja mulla ei oo liian kuuma :D Muut juomat mielummin kylmänä, paitsi kahvi. Mutta ehkä, jos ei tarvii palella kovasti, niin kuitenkin kallistun enemmän kylmän puolelle. Vaikea kysymys :lol:
Jalkaan vai käteen? Käteen, jos musta puhutaan. Jaloissa mulla ei yleensä ole kotona mitään, ulkona on jos muistan... Ja pakkasella. Tyttöä jos mietin niin sitten varmaan jalkaan...
Pientä kokoa vai isoa kokoa? En oikeastaan osaa sanoa. Kumpikin sopii :)
Moniväristä vai yksiväristä? Yksivärinen tai kaksivärinen on yleensä musta kivoin.
Ulkolaista vai suomalaista? Ruuassa koitan suosia suomalaista... Mutta en mä oikeesti oo kovin tarkka läheskään aina.
Ostettua vai itsetehtyä vai kierrätettyä? Toki itse tehty ja kierrätetty on kivaa, mutta voi ostettukin olla kiva. Taidan olla vähemmän kierrätyshenkinen kuin vois olla :mrgreen:
Kahvia vai teetä? Kahvia. Koitan aina innostua teestä, mut aina se jää kaappiin vieraille.
Toivomuksia saa laittaa mitä luukusta haluaisit tipahtavan esim kokotoivomuksia ja senttejä saa laittaa, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä täältä tulee :wink: Hmm mun jalka on 38-39, käsi taitaa olla sellanen normikäsi, ei ainakaan iso :lol: Likka oli viimeks kk sitten 72cm ja py ehkä 45cm, käyttää L-koon vaippajutskia. En oikeen osaa toivoa mitään nyt...
  • 0

Captain Spectacular &
The Planet Smasher 12/11 -Pupu-
The Missing Poozer 9/14 -Piraija-
Dimmu

ViestiKirjoittaja Hapsis » 04.10.12 18:04

Hapsiksen sysvy kirjoitti:Hapsis hoi!

Millasista kirjoista tykkäät? Entä elokuvista?

Oho, enpä ole huomannutkaan :)
Molemmissa mulla on aikalailla "hömppä" maku. Eli mulle uppoo sekä kirjoista että leffoissa romanttiset, mutta kyllä mä katson draamaakin. Mikään sota/taistelu/scifi/kauhu ei oo mun juttu. Varsinkaan viimeinen ;)
  • 0

"Simppeli, soljuva ja järkeenkäyvä, mutta kun kaivelee pintaa syvemmältä, se onkin oletettua enemmän mutkalla"
Hapsis

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat