Noniin, nyt vihdoin vastailen! Anteeksi kun kesti
Lämmintä vai kylmää? Hmm, riippuu asiasta. Tykkään talvesta kun on kylmä ja mulla ei oo liian kuuma
Muut juomat mielummin kylmänä, paitsi kahvi. Mutta ehkä, jos ei tarvii palella kovasti, niin kuitenkin kallistun enemmän kylmän puolelle. Vaikea kysymys
Jalkaan vai käteen? Käteen, jos musta puhutaan. Jaloissa mulla ei yleensä ole kotona mitään, ulkona on jos muistan... Ja pakkasella. Tyttöä jos mietin niin sitten varmaan jalkaan...
Pientä kokoa vai isoa kokoa? En oikeastaan osaa sanoa. Kumpikin sopii
Moniväristä vai yksiväristä? Yksivärinen tai kaksivärinen on yleensä musta kivoin.
Ulkolaista vai suomalaista? Ruuassa koitan suosia suomalaista... Mutta en mä oikeesti oo kovin tarkka läheskään aina.
Ostettua vai itsetehtyä vai kierrätettyä? Toki itse tehty ja kierrätetty on kivaa, mutta voi ostettukin olla kiva. Taidan olla vähemmän kierrätyshenkinen kuin vois olla
Kahvia vai teetä? Kahvia. Koitan aina innostua teestä, mut aina se jää kaappiin vieraille.
Toivomuksia saa laittaa mitä luukusta haluaisit tipahtavan esim kokotoivomuksia ja senttejä saa laittaa, mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä täältä tulee Hmm mun jalka on 38-39, käsi taitaa olla sellanen normikäsi, ei ainakaan iso
Likka oli viimeks kk sitten 72cm ja py ehkä 45cm, käyttää L-koon vaippajutskia. En oikeen osaa toivoa mitään nyt...