SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja emali » 30.10.10 16:15

emalin sysvy kirjoitti:emali!

Olen pahoillani, että sysvy-posti jäi niin viime tippaan, että lähti EILEN. Varmistin, että se myös eteni eilen jatkamaan ja luulin että olisi tullut tänään laatikkoosi. Harmi, ettei niin käynyt.

Toivon, että posti tavoittaa sinut ensimmäiseksi heti maanantaina!

( Ja toivon, ettet pety pakettiin... )

Kiitoksia jo etukäteen! Täällä on postin lakkoilu sekoittanut tuota jakamista, että maltan kyllä odottaa. Uskoisin että en pety! :D
  • 0

emali

ViestiKirjoittaja vupii » 31.10.10 17:13

---
  • 0

vupii

ViestiKirjoittaja HenNis84:sen sysvy » 31.10.10 17:18

HenNis84!

Täällä saamaton sysvysi. Paketti lähtee matkaan maanantaina.
Lupaan parantaa tapani marras ja joulukuussa :)

HenNis84:sen sysvy

ViestiKirjoittaja HenNis84 » 31.10.10 17:30

Kiva tietää että jotain on edes tulossa, ehkä maltan odottaa ja sysvylle vähän [work]kannustukseksi :wink:
  • 0

Lapset poika 3/05, tyttö 1/08 ja poika 5/10

Kangaskaapin kätköistä http://hennis84.blogspot.com/
Pois joutavat http://poisjoutavat.blogspot.com/
HenNis84

ViestiKirjoittaja EEKOO:n sysvy » 31.10.10 20:41

EEKOO

mulla on kyselyikä näemmä...

Onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset, siis pidätkö hiuksiasi kiinni?

Juotko mielummin pussi vai irtoteetä? oleko maistellut muita Nordqvistin tee makuja kuin uskollinen ystävä?

EEKOO:n sysvy

ViestiKirjoittaja Hellasärön sysvy » 01.11.10 12:22

Hellasärö!
Miten ekohenkisiä teillä ollaan?
Voisitko vielä vähän kuvailla "herkut, jotka ovat mahdollisimman tavallisia"... Käykö esim. pähkinät, jukurttirusinat tms?
Oletko ajatellut askarrella esim. joulukortteja tai -koristeita? Tarviitko jotain tilpehööriä?

Kohta alkaisi taas uuden paketin väsääminen, vielä kaipais vähän ideoita...

Hellasärön sysvy

ViestiKirjoittaja EeKoo » 01.11.10 12:49

EEKOO:n sysvy kirjoitti:EEKOO

mulla on kyselyikä näemmä...

:D Niin mullakin!

Onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset, siis pidätkö hiuksiasi kiinni?

No sellaiset puolipitkät, otsatukalla, joten en oikeastaan pidä hiuksia kiinni. Ehkä joskus jotain huivipantaa tms. mut aika harvoin.

Juotko mielummin pussi vai irtoteetä? oleko maistellut muita Nordqvistin tee makuja kuin uskollinen ystävä?

Juu oon noita joitain Nordqvistin teelaatuja juonut, kaapista löytyy lisäksi jotain tiikeri-teetä. Mut en oo näissä ammattilainen. Irtoteetä ei tuu niinkään juotua, aikanaan kyllä vadelmanlehtiteetä. [oksu] :wink:

• 0

Minä ja ukko -78
Poika 08/07
Tyttö 08/09

~~~Satunnaista surffailua arkirumban pyörteissä elämän ruuhkavuosien keskellä~~~
EeKoo
Bannattu

ViestiKirjoittaja Hellasärö » 01.11.10 12:59

<<<<
  • 0

Viimeksi muokannut Hellasärö päivämäärä 01.12.10 16:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Huhtikuiset 06&09 sekä joulukuiset 15&19 ja keski-ikäinen äiti joka yrittää pysyä kiinni ajan juoksussa.
Hellasärö

ViestiKirjoittaja Nuppu04:n sysvy » 01.11.10 15:14

NUPPU04

Kiva että paketti piristi :) Kuitenkin, oliko mukana jääkaappimagneetti? Et maininnut sitä kuittauksessa. Onkohan se jossain vaiheessa eksynyt matkasta [what]

Nuppu04:n sysvy

ViestiKirjoittaja enuuna » 01.11.10 18:53

Vieras kirjoitti:Enuuna!

Oletkohan saanut postia? Sysvypaketti on keskiviikkona lähetetty kirjeenä...

Ei oo tullut, mutta meille ei ole tullut muutenkaan mitään postia ainakaan pe eikä tänään, torstaista en muista tuliko mitään... ollaan postilakkomotissa tai jotain :-( Ja siis tiedän että postia olisi pitänyt tulla, kun on parikin lehteä, jotka tulee joka ikinen perjantai. Jossain lakkolaatikossa siis odottelee...
  • 0

Elän, siis olen. Aika paljon muualla.
enuuna

ViestiKirjoittaja Vieras » 01.11.10 22:03

MAJI

Mulla on sellanen hassu fiilis, että ollaan sysvyni kanssa päittäin toistemme sysvyjä, onko tällaisia pareja?

Pitää kysyä anonyymisti sen takia, että jos näin on, niin ei sitten kuitenkaan paljastu sysvylleni, jos hänelle ei tällaista fiilistä ole tullut :D

Vieras

ViestiKirjoittaja nuppu04 » 01.11.10 23:13

Nuppu04:n sysvy kirjoitti:NUPPU04

Kiva että paketti piristi :) Kuitenkin, oliko mukana jääkaappimagneetti? Et maininnut sitä kuittauksessa. Onkohan se jossain vaiheessa eksynyt matkasta [what]

Olihan sekin siellä. Unohdin vain mainita kun yksikätisenä tekstiä kirjoitin, eikä lapsetkaan muistaneet mitä kaikkea paketissa oli. Se on nyt jääkaapin ovessa ja 3-vuotiaani olisi ehdottomasti sillä halunnut laittaa erään piirustuksen kiinni, mutta valitettavasti se piirustus oli mennyt jo hukkaan :(
  • 0

Ukkovaltaisen perheen äiti (pojat: -04,-05,-07 ja -09)
"Eikö norsu pierase jos ihminen pistää pään pyllyyn?" Tatu 5v
nuppu04

ViestiKirjoittaja Maji » 02.11.10 8:57

Vieras kirjoitti:MAJI

Mulla on sellanen hassu fiilis, että ollaan sysvyni kanssa päittäin toistemme sysvyjä, onko tällaisia pareja?

Pitää kysyä anonyymisti sen takia, että jos näin on, niin ei sitten kuitenkaan paljastu sysvylleni, jos hänelle ei tällaista fiilistä ole tullut :D

Meinasin sanoa, että ei ole, mutta nyt luin kirjanpitoani ahkerasti, ja kyllä, on kuin onkin näköjään yksi sysvypari, jossa sysvyt ovat toistensa sysvyjä :shock:
Toivottavasti tämä ei haittaa :) Arpoessa sysvypareja muistin huomioida ainoastaan sen, että itsensä sysvy ei voi olla :lol:
Sitähän taas en voi sanoa, että oletko se juuri sinä anonyymi vai kuka :lol: (Ja nyt sitten jokainen alkaa epäilemään ahkerasti sysvykseen omaa sysvyään. Haha :D )

(Tuli mieleen ala-asteen joulujuhlan lahja-arpajaiset, meillä oli siis tapana koulussa arpoa, että kuka ostaa kenellekin lahjan salaa. No, nostin veljeni nimen. Opettaja arveli, että ehkä se onnistuu kuitenkin. Sitten veljeni nosti minun nimeni :lol:
Juu, arvotaan uudestaan :D Se olisi ollut aika hankalaa jo pitää salassa...)
  • 0

Minä 12/79
Luonnevikainen ja nuiva
katkera ja enimmäkseen
suustaan siivoton

Mukana myös mies 07/74 ja...

Kuva Kuva
Maji
Bannattu

ViestiKirjoittaja Irina » 02.11.10 9:12

Irinan sysvy kirjoitti:IRINA!

Olet varmaan tänään saanut lokakuun lähetyksen, tai sitten huomenna postin nopeudesta riippuen. Seuraavat lähetykset tulevat olemaan vähän isompia :D

Kysymyksiä:

Olisiko kosmetiikka kiva yllätys paketissa vai ei? Entä oliivinvihreä värinä? Entä mitä mieltä olet muumeista?

Hei Minua on huhuiltu, enpäs meinannut huomatakaan!! Kiitos vielä ensimmäisestä paketistakin!

Käytän kyllä melkoisen vähän kosmetiikkaa, en siis meikkaa, mutta jotain kosteus-kuorinta-yms. voiteita käytän satunnaisesti ja tarpeen mukaan, naamaan tai käsiin tai jalkoihin lähinnä. Tai koitan peitellä ilkeitä näppyjä tai zombie-silmäalusia joskus harvoin. Eli tuota....riippuen mistä on kyse, voi olla kivakin yllätys :D

Oliviinvihreä on limen lisäksi lempivihreääni ja muumeista tykkään enemmän niistä 'vanhoista' (joita nyt on paljon uutena) kuin uudemmista lasten muumeista. Ne vanhan malliset on ihania!!
  • 0

Kotijoukkueessa Mies, neidit 06/06 ja 12/08 sekä Pikku-Otava 07/11.
Irina

ViestiKirjoittaja Vieras » 02.11.10 13:11

Maji kirjoitti:
Vieras kirjoitti:MAJI

Meinasin sanoa, että ei ole, mutta nyt luin kirjanpitoani ahkerasti, ja kyllä, on kuin onkin näköjään yksi sysvypari, jossa sysvyt ovat toistensa sysvyjä :shock:
Toivottavasti tämä ei haittaa :) Arpoessa sysvypareja muistin huomioida ainoastaan sen, että itsensä sysvy ei voi olla :lol:
Sitähän taas en voi sanoa, että oletko se juuri sinä anonyymi vai kuka :lol: (Ja nyt sitten jokainen alkaa epäilemään ahkerasti sysvykseen omaa sysvyään. Haha :D )

Kiitos tiedosta, tämä riittää mulle :D Haluan pitää vielä itseltänikin salassa, osuiko arvaukseni oikeaan ja ennenkaikkea, etten pilaa sysvynikään jännitystä :) Siksi pysyttelen nyt anonyymina :)
Kertoilen sitten kierroksen päätteeksi, kuinka kävi :D Saamani paketti oli vaan juuri sen tyylinen, kun minun sysvyni esittely :)

Vieras

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat