Schippyn tonttu kirjoitti:Heippa taas, Schippy!
Kiitos lisäinfosta! Tonttu ymmärtää oikein hyvin kiireen, pääasia, että ilmoittautua ehdit kuitenkin! Muutama lisäkysymys tupsahti mieleen...
Tykkäätkö lukea? Mitä?
Käytätkö kosmetiikkaa? Mitä?
Minkä kokoisia vaatteita ja sukkia käytät?
Pidätkö eläimistä?
Mikä on suhteesi pöllöihin?
Eipä sitten muuta tällä erää
Kestää kestää... Nyt vastaan!
Olen tykännyt lukea, mutta aika on vähän kortilla. Viime vuoden alussa aloitin kirjahaasteen, mutta se jäi loppujen lopuksi tekemättä. Osan kirjoista kuuntelin äänikirjoina (Sinuhe, Pohajntähden...), kun ajoin tunnin työmatkaa usein.. Lukeminen on kyllä kivaa. Äänikirjoina saa kirjastosta helposti dekkareita ja kalssikoita. Molemmat ok. Jo Nesbön kirjat ovat rajoilla, aika raakaa settiä. Historiallisia romaaneja, LOTR... Mielellään positiivista ja selkeästi loppuvia. En oikein tykkää kovin avoimista lopuista ja hyvän mielen kirjat olisivat tällä hetkellä enemmän pop.
Käytän kosmetiikkaa. Madaralta just tilasin kuivan ihon rasvat. Sääli, ettei siellä ole meikkejä. Meikkaan melko maltillisesti, usein kakkueyliner, 38 ripsari (dermosil on halpa), ruskeaa luomiväriä, hitunen poskipunaa. Ehkä pitäisi meikkivoidettakin välillä harkita suojaamaan ihoa. Ei allergioita tms. Kuivaa ihoa rasvaan suihkun jälkeen, käsiä useammin. Sheavoideurkki löytyy, pitäisi kaivaa ohje sen vaahdottamiseen. Pitäis myös valikoida sopivia tuoksuöljyjä mielialaa piristämään ja voiteeseen sekoitettavaksi.
Vaatteet: alaosa (iso 36-)38, yläosa M-L (maitotyttö-S
), jalka 36-37.
Meillä on koira (tolleri) ja kokoelma kesällä ja syksyllä hankittuja kanoja. Eläimet ovat jees. Linnuillakin on monta lintulautaa tuossa pihalla.
Hevostelusta oon haaveillu, ei ehi...
Pöllöt on söpöjä! Joku vuosi sitten tein Helsingin eläinkarnevaaleissa (tai joku kaupunkitapahtuma) lentävän pöllön solumuovista.
Sitä tuntee itsensä niin arvokkaaksi, kun joku kyselee.
Derigo Saab ergo sum.
Samassa pihassa -13 & -15 -murut osaksi. Ja minä.