nin dada hoi! kirjoitti:Juotko kahvia teetä glögiä.
Käyttääkö lapasia villasukkia pipoja kaulaliinoja ja tarvitsetko jotain erityisesti.
Luetko jotain, mitä mieluiten.
Harrastatko jotain, mitä.
Askarteletteko lapsen kanssa.
Harrastatteko joulukortteja.
Teettekö itse joulukoristeita.
Leivotteko, mikä olisi mieluisin leivonnainen, minkä leivonnaisen osaisit mieluiten tehdä täydellisesti.
Jos olisit mauste, mikä mauste olisit ja missä ruuassa toivoisit, että sinua käytettäisiin.
Mikä väri tulee ensimmäisenä mieleesi, kun ajattelet joulua, mistä väristä pidät itse eniten, mikä väri kauhistuttaa.
Tonttua kiinnostaa, jos viitsit vastata. Joku pieni näyte omasta tyylistäsi voisi myös olla kiva.
Moi! Anteeksi kun vastaaminen on jäänyt! Olen reissussa ja netti hyvin harvoin käytössä... Jeeeee huhuilua!!!
Juon jonkin verran kahvia ja teetä, paljon (kaikenlaisia, hyvistä ja markettikamoista alkoholillisiin ja holittomiin ja vaaleisiin jne.) glögiä.
Oon tosi herkkä villan tunnulle, kaulahuiville ei tarvetta, villasukkia kuluu paljon, tykkään kaikenlaisista eikä haittaa karheampi villa, pipoja en juuri käytä, lapasia kyllä ja tykkään.
Luen todella paljon, pääasiassa pohjoismaisilta kirjailijoita romaaneja; Marianne Fredriksson, Peter Hoeg, Tove Jansson, Siri Hustvedt, lisäksi esim. Hemingway, Steinbeck, Allende... Aika paljon myös sisustuslehtiä selaan kirjastossa, Akkaria tilataan, fantasia&seikkailu myös.
En tällä hetkellä harrasta mitään, ehkä pienet diy-jutut (sisustus-askartelu) ja korttiaskartelu voidaan sellaisiksi laskea.
Askarrellaan paljon, kaikenlaista ja tykätään paljon.
Joulukortteja lähetetään lähimmille ja niille joille tulee mieleen joku kiva kortti, teen siis itse pääasiassa.
Tehdään itse joulukoristeita, kaikenlaisia niitäkin, en oo nirso vaikka oma tyyli onkin vahva. Yleensä keksin aika hyvin paikkoja kaikenlaisille jutuille
En leivo paljoakaan, leivonnaiset ei ole suurimpia herkkuja. Täytekakut on ihania (en harrasta sokerikuorrutteita vaan kermakakkuja), myös pullaa&korvapuusteja teen ajoittain. Mitään en osaa täydellisesti... Suolaiset piirakat ja sämpylät yms. ehkä enemmän mun juttu.
Mikä mauste olisin hmmm onpa hauska kysymys.... Balsamiviinietikka! Ja ruokana marinoidut herkkusienet, siis balsamicossa marinoidut namnamnam.....
Joulusta tulee mieleen ekana perinteinen punainen. Enemmän kyllä käytän vihreää ja harmaata Oma mieliväri on valkoinen (ja petrooli, keltainen, vihreä), sellaisia ei-niin-miellyttäviä on neonvärit, pinkki, sininen ja lila.
Tyylinäytettä laitan lähipäivinä kun pääsen kotiin! Kiitos huhuiluista, oli superkiva vastata!