Kreettan tonttu kirjoitti:Hei taas!
Sellaista vielä, että haittaako, jos pari pakettia on suunnattu vain lapsille?
Olen miettinyt vaateasiaa, toivottavasti et kauheasti pahastu, jos joukossa on mukana muutakin kuin luonnonmukaista materiaalia. (Olen hieman ummikko! )
Onko sulla jokin erityistoive, minkä toivoisit löytyvän jostain luukusta?
Lempparikarkit/suklaat (saa laittaa monia vaihtoehtoja!)
Eipä tältä erää muuta. Alkaa kalenterista olla muutama luukkukin jo valmiina!
Vieras kirjoitti:HEI KUUNKAJO!!!
Luin että sulla on ollut ärsyttävä päivä ja ajattelin tulla piristämään sua. Esittelysi oli oikein kiva ja on tosi mukavaa saada tehdä kalenteria juuri sulle!
Kyselen varmaan tarkemmin myöhemmin mutta nyt vähän jotain...
Kerroit neulomisesta. Teetkö muita käsitöitä? Lähetätkö yleensä joulukortteja? Askarteletko itse? Askarteletko muuten jotain? Onko teillä lorukortteja (ihan kauhean pitkälle taaksepäin en ole vielä ehtinyt stalkata, jos vaikka oletkin osallistunutkin tyyliin kaikkiin lorukorttivaihtoihin...) Niin ja ne puuttuvat puikot, minkä kokoisia olet vailla? Jos vaikka sattuisi olemaan juuri sen kokoisia ylimääräisenä... Millaisista puikoista eniten tykkät?
Elinen tonttu kirjoitti:Joku voisi esittää kaikki kysymykset kerrallakin. Joku muu taas huhuilla päivittäin...
Teet käsillä. Teetkö neuloen, ommellen, virkaten, skräpäten, tuunaillen...?
Niiskiksen tonttu kirjoitti:Hirvittävän kivaa olla sinun tonttusi!
Muutama lisäkysymys:
- Pidätkö leipomisesta? Mitä yleensä leivot?
- Pidätkö ruoanlaitosta?
niiskuneiti85 kirjoitti:Niiskiksen tonttu kirjoitti:Hirvittävän kivaa olla sinun tonttusi!
Muutama lisäkysymys:
- Pidätkö leipomisesta? Mitä yleensä leivot?
- Pidätkö ruoanlaitosta?
oooo,mua on huhuiltu Nyt vasta löysin koko huhuiluketjun, anteeksi mutta siis
Tykkään leipomisesta kyllä, tosin aika harvoin leivon mitään. Silloin kun leivon niin on yleensä joku syy siihen eli jonku synttärit tai isäinpäivä tms. Joskus sitten tosin muutenkin ilman varsinaista syytä ja kaivon siis kakkua, pullaa, piirakkaa tms.
Ja ruokaa olen toooosi surkea laittamaan. Mies on meillä se joka on ollut kokki no nyt mä oon kyllä joutunut opettelemaan kun lapsi pitää ruokkia vaikka mies onkin aina töissä teen aina samoja perusruokia, mutta pienesti olen alkanut jopa pitää ruuanlaitosta. Haluaisin oppia tekemään jotain helppoa ja nopeaa mutta erilaista. Esim. Jotain kasvisruokaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa