Hallan sysvy kirjoitti:HALLA!!!!
Valitettavasti pakettisi lähtee vasta huomenna postiin. Pahoitteluni myöhästymisestä
Kirjoittaja emiliap » 27.03.13 14:22
Voi mun sysvyni!
Juuri äsken sain paketin käsiini ja ihmettelin sen keveyttä. Postissakin se oli viipynyt melkein viikon, ainakin "leiman" perusteella.
Paketissa oli itellan terveiset: Hyvä asiakkaamme, oheisena lähetyksenne, joka on vahingoittunut postinkäsittelyssä. .... Mikäli lähetyksestä on kadonnut jotain tai sen sisältö on vaurioitunut, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä postin asiaksapalveluun. Pahoittelemme tapahtunutta.
Siis paketti oli tyhjä, eli koko sisältö on kadonnut taivaan tuuliin..
Mua harmittaa sekä sysvyni puolesta että omasta puolesta..
*OA*:n sysvy kirjoitti:Heippa *OA*!
pakettisi lähtee matkaan vähän myöhässä, koska olemme sairastelleet koko perhe kamalasti. Tulossa kuitenkin on!
emiliap kirjoitti:Kopioin nyt itseäni tuosta(hehkutusketjusta), voin sitten helpommin keskustella sysvyni kanssa jos on tarvetta:Kirjoittaja emiliap » 27.03.13 14:22
Voi mun sysvyni!
Juuri äsken sain paketin käsiini ja ihmettelin sen keveyttä. Postissakin se oli viipynyt melkein viikon, ainakin "leiman" perusteella.
Paketissa oli itellan terveiset: Hyvä asiakkaamme, oheisena lähetyksenne, joka on vahingoittunut postinkäsittelyssä. .... Mikäli lähetyksestä on kadonnut jotain tai sen sisältö on vaurioitunut, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä postin asiaksapalveluun. Pahoittelemme tapahtunutta.
Siis paketti oli tyhjä, eli koko sisältö on kadonnut taivaan tuuliin..
Mua harmittaa sekä sysvyni puolesta että omasta puolesta..
muoks.
Oudointa tässä nyt on se, että paketti on täysin ehjä. se ei ole rutussa eikä vääntynyt, kastunut tai muutenkaan vaurioitunut. onkohan siitä automaattisessa lähetystenkäsittelyssä lähtenyt teipit ja auennut?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa