Kuunkajo kirjoitti:MIes söi mun salmiakit!![]()
Onneton jätin sohvalle, kun kävin nukuttamassa poikaa ja hups salmiakit menneet. Joo oli avattu pussi ja houkuttelevasti esillä, mutta silti.
Voi ei!!

Kuunkajo kirjoitti:MIes söi mun salmiakit!![]()
Onneton jätin sohvalle, kun kävin nukuttamassa poikaa ja hups salmiakit menneet. Joo oli avattu pussi ja houkuttelevasti esillä, mutta silti.

Lyam:in sysvy kirjoitti:Pöh! Viime viikolla löysin tuopin sivuilta ohjeen. Nyt löysin kanssa vaan tuon sima-kakun, jota voisin kanssa kokeilla.![]()
Mutta sima uutteesta tehdään seuraavasti ( tai siis minä ainakin tein ja pullotan tänään...)
Kädenlämpöiseen veteen 2 litraa lisätään uute (kannattaa pitää pussia hetki kuumassa vedessä niin tulee helpommin ulos pussista) ja sokeria 2dl. Itse laitoin intiaanisokeria. Sekoitetaan huolella. Ripotellaan hiiva pinnalle. Annetaan käydä huoneenlämmössä päivä ja sitten pullotetaan.
Pärjäätkö näillä?
Kiitos! Simakakku jäi kuitenkin kummittelemaan 
Nuppu04:n sysvy kirjoitti:Nuppu04!
Olen todella pahoillani menetyksestäsi!![]()
Pakettisi lähtee matkaan huomenna, halusin hieman vaihtaa sisältöä, joten ei lähtenytkään tänään...
Kiitos!

Silkkiksen sysvy kirjoitti:SILKKIIIS !!
Paketti lähti tänään matkaan![]()
Ja ilman korttia, kirjettä tms. vaikka sellainen piti mukana olla. Miten opin muistamaan![]()
No katsotaan kuin käy, mukana on kuitenkin jotain keltaista ja vähän lapsellista![]()
ja ....
Hauskaa vappua ja aurinkoista kesän odotusta
t. sysvysi

Snuubelon sysvy kirjoitti:SNUUBELO!
Onko paketti löytänyt perille? Lähetin reilu viikko sitten.
Maanantaina sain, en kerinnyt vielä hehkuttamaan, olen ehtiny tänne vaan pikasesti piipahtaan, etten ehtinyt kuittaamaan. Ennenkun nyt -yöimetyksellä 
sofiannan sysvy kirjoitti:Heipä hei Sofianna, meillä on ollut hektistä enkä ole kerennyt postiin mutta tänä iltana kipasen paketin postin. Harmi vain etten kerkeä tämän päivän postiin saamaan mutta huomisen mukana lähtee 1luokassa. Toivottavasti siitä on sinulle iloa

Fanny M:n salarakas kirjoitti:Fanny M!!
Mietin ensin, että ottaisin sellaisen salaperäisen linjan, etten kysy sinulta mitään tarkentavia kysymyksiä (blogisikin antaa hyviä vinkkejä!), mutta kysynpäs nyt kuitenkin, että onko vielä joitakin puikkoja, joita sinulla ei ole, jotka haluaisit? (Siis lähinnä niinku neulomapuikkoja, vaikka voin mä lähettää syömäpuikotkin, tai pumpuli-.)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa