Sysvy 13 huhuiluketju!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 13 huhuiluketju!

ViestiKirjoittaja Kuunkajon sysvy » 25.04.12 14:40

Kuunkajo kirjoitti:MIes söi mun salmiakit! :evil:
Onneton jätin sohvalle, kun kävin nukuttamassa poikaa ja hups salmiakit menneet. Joo oli avattu pussi ja houkuttelevasti esillä, mutta silti. :(

Voi ei!! :cry: Täällä tapahtui vastaava onnettomuus yksi ilta ja kyllä harmitti! Toivottavasti ehdit edes vähän syödä itse. :)

Kuunkajon sysvy

ViestiKirjoittaja Lyam » 25.04.12 14:48

Lyam:in sysvy kirjoitti:Pöh! Viime viikolla löysin tuopin sivuilta ohjeen. Nyt löysin kanssa vaan tuon sima-kakun, jota voisin kanssa kokeilla. :wink:
Mutta sima uutteesta tehdään seuraavasti ( tai siis minä ainakin tein ja pullotan tänään...)
Kädenlämpöiseen veteen 2 litraa lisätään uute (kannattaa pitää pussia hetki kuumassa vedessä niin tulee helpommin ulos pussista) ja sokeria 2dl. Itse laitoin intiaanisokeria. Sekoitetaan huolella. Ripotellaan hiiva pinnalle. Annetaan käydä huoneenlämmössä päivä ja sitten pullotetaan.
Pärjäätkö näillä?

Hyvin pärjää näillä ohjeilla :) Kiitos! Simakakku jäi kuitenkin kummittelemaan ;).
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Lyam
Bannattu

ViestiKirjoittaja sofiannan sysvy » 25.04.12 15:22

Heipä hei Sofianna, meillä on ollut hektistä enkä ole kerennyt postiin mutta tänä iltana kipasen paketin postin. Harmi vain etten kerkeä tämän päivän postiin saamaan mutta huomisen mukana lähtee 1luokassa. Toivottavasti siitä on sinulle iloa :)

sofiannan sysvy

ViestiKirjoittaja Snuubelon sysvy » 25.04.12 16:53

SNUUBELO!
Onko paketti löytänyt perille? Lähetin reilu viikko sitten.

Snuubelon sysvy

ViestiKirjoittaja Nuppu04:n sysvy » 25.04.12 17:02

Nuppu04!

Olen todella pahoillani menetyksestäsi! [hali]

Pakettisi lähtee matkaan huomenna, halusin hieman vaihtaa sisältöä, joten ei lähtenytkään tänään...

Nuppu04:n sysvy

ViestiKirjoittaja nuppu04 » 25.04.12 17:18

Nuppu04:n sysvy kirjoitti:Nuppu04!

Olen todella pahoillani menetyksestäsi! [hali]

Pakettisi lähtee matkaan huomenna, halusin hieman vaihtaa sisältöä, joten ei lähtenytkään tänään...

:o) Kiitos!
Ei kiirettä, vaikka mieluiten ottaisin piristyspaketin heti vastaan :)
  • 0

Ukkovaltaisen perheen äiti (pojat: -04,-05,-07 ja -09)
"Eikö norsu pierase jos ihminen pistää pään pyllyyn?" Tatu 5v
nuppu04

ViestiKirjoittaja Sirithrunin sysvy » 25.04.12 18:24

Hei Sirithrun!

Anteeksi, että olet joutunut odottelemaan... Juuri nyt hetipaikalla lähden viemään pakettia postiin, toivottavasti se ehtii ennen kuun vaihdetta perille!

Simaisaa vappua! :o)

Sirithrunin sysvy

ViestiKirjoittaja Silkkis » 25.04.12 22:24

Silkkiksen sysvy kirjoitti:SILKKIIIS !!

Paketti lähti tänään matkaan :o)

Ja ilman korttia, kirjettä tms. vaikka sellainen piti mukana olla. Miten opin muistamaan :oops:

No katsotaan kuin käy, mukana on kuitenkin jotain keltaista ja vähän lapsellista 8) :D ja ....

Hauskaa vappua ja aurinkoista kesän odotusta
t. sysvysi

Kiitoooos! Laita ens kerralla jokin lappunen mukaan, tykkään tutkailla ihmisten käsialoja! (Minkä tajusin vasta nyt, kun sen sanoin.) Jännittää! t. keltainen ja lapsellinen -> :o)
  • 0

Tauolla
Silkkis
Bannattu

Saa poistaa!

ViestiKirjoittaja Silkkis » 25.04.12 22:33

Ååps, tuplaviestittelen täällä keskenäni! Pahoittelut!
  • 0

Silkkis
Bannattu

ViestiKirjoittaja Snuubelo » 25.04.12 23:55

Snuubelon sysvy kirjoitti:SNUUBELO!
Onko paketti löytänyt perille? Lähetin reilu viikko sitten.

Heippa Sysvy! :) Maanantaina sain, en kerinnyt vielä hehkuttamaan, olen ehtiny tänne vaan pikasesti piipahtaan, etten ehtinyt kuittaamaan. Ennenkun nyt -yöimetyksellä :D
Paketti oli niiiiin kiva, kiitos kauhean paljon, ilahdutti tosi kovasti!!!! :)
  • 0

Monen suuren ilon ja yhden suuren menetyksen äiti.
Snuubelo

ViestiKirjoittaja sofianna » 26.04.12 1:33

sofiannan sysvy kirjoitti:Heipä hei Sofianna, meillä on ollut hektistä enkä ole kerennyt postiin mutta tänä iltana kipasen paketin postin. Harmi vain etten kerkeä tämän päivän postiin saamaan mutta huomisen mukana lähtee 1luokassa. Toivottavasti siitä on sinulle iloa :)

Innolla odottelen :o)
  • 0

Ihanimmat prinsessat 3/09 & 12/10 <3
sofianna
Bannattu

ViestiKirjoittaja Boyanin sysvy » 26.04.12 12:55

Boyanin paketti lähtee tänään! Anteeksi viime tipassa olo, mutta odottelin erästä tilausta, jossa oli tavaraa pakettiin ja se ehti kuin ehtikin tulla tänään.

Boyanin sysvy

ViestiKirjoittaja Jafulin sysse! » 26.04.12 15:00

Lähetyksesi on matkalla! Tajusin vasta nyt että olisiko postimerkkimäärän lisäksi laittaa '1' että menee ykköspostissa :( joka tapauksessa pitäisi olla perilla ad maanantai.

Jafulin sysse!

ViestiKirjoittaja Fanny M:n salarakas » 26.04.12 15:16

Fanny M!!

Mietin ensin, että ottaisin sellaisen salaperäisen linjan, etten kysy sinulta mitään tarkentavia kysymyksiä (blogisikin antaa hyviä vinkkejä!), mutta kysynpäs nyt kuitenkin, että onko vielä joitakin puikkoja, joita sinulla ei ole, jotka haluaisit? (Siis lähinnä niinku neulomapuikkoja, vaikka voin mä lähettää syömäpuikotkin, tai pumpuli-. ;) )

Fanny M:n salarakas

ViestiKirjoittaja Fanny M » 26.04.12 17:43

Fanny M:n salarakas kirjoitti:Fanny M!!

Mietin ensin, että ottaisin sellaisen salaperäisen linjan, etten kysy sinulta mitään tarkentavia kysymyksiä (blogisikin antaa hyviä vinkkejä!), mutta kysynpäs nyt kuitenkin, että onko vielä joitakin puikkoja, joita sinulla ei ole, jotka haluaisit? (Siis lähinnä niinku neulomapuikkoja, vaikka voin mä lähettää syömäpuikotkin, tai pumpuli-. ;) )

Puikkoja on vaikka muille jakaa (paitsi en jaa), mutta virkkuukoukuista on koot 2-7mm. Tarkoitus olisi jossain vaiheessa riipiä vanhoja paitoja ja housuja kuteiksi ja virkata vaikka koreja tai jotain, eli isommille koukuille on tarvetta. Olen toki ihan poskettoman kranttu mitä puikkoihin ja koukkuihin tulee, mieluiten keräisin koko sarjan surinaa tai vastaavaa. :oops: :lol:

Jos päätät lähettää syömäpuikot, niitäkin otetaan ilolla vastaan. Meillä on vaan tylsiä bambuisia bulkkipuikkoja.
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Fanny M

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat