Vieras kirjoitti:Omega_h!
Muutama kysymys:
Minkälaiset vaippasysteemit teillä on käytössä?
Onko teillä sauna/pidätkö saunomisesta?
Tykkäätkö kynttilöistä?
Käytkö paljon kirppareilla ja mitä sieltä yleensä ostat? Onko kirpparijutut ok, jos jotain satun löytämään?
Onko jotain erityistä mitä kaipaat esim. ruuan laittoon tai leivontaan?
kbalden sysvy kirjoitti:huhuu kbalde!
Mitä karkkeja tai suklaata ym. kaipaat suomesta? salmiakkia? fazeria?
Käytätkö/tarvitsetko villasukkia tai lapasia/sormikkaita? entä lapsesi tai miehesi? Laita kokoja jos kuulostaa hyvältä idealta. Neulotko itse?
Ja rohkeasti sanot jos ei ole tarvis, ei mun ideat siihen lopu
minna1983:n sysvy kirjoitti:Pakettia olisi pian tulossa, mutta vielä olisi pari kysymystä Mikä on paidan kokosi ja onko joku väri jota et suostu päällesi pukemaan?
Miaukun sysvy kirjoitti:Moi Miauku Sinua ei ole unohdettu ja suunnittelu on jo kovasti käynnissä, mutta muutamia tarkentavia kysymyksiä vielä:
*Oletko sinä tai lapsesi vailla jotain välikausi tai talviasusteita, hattuja, hanskoja ym? Minkä värisiä ulkoilu vaatteita teillä on, joihin noiden asusteiden toivoisit passaavan?
*Onko lapsellasi jo paljon noita muumiin, barbapapaan, myyrään ja muihin suosikkeihin liittyviä juttuja? Olisiko jotain näihin liittyvää jota kaipaisitte?
*Miten hemmottelet itseäsi? Kaipaisitko jotain kosmetiikkatuotetta tai muuta hemmottelutuotetta?
Kiitos vastauksista jo etukäteen ja iloista alkusyksyä!
T:sysvysi
Lyamin sysvy kirjoitti:Moi.
Piti vielä kysyä että pidätköhän pähkinöistä, ettet ole allerginen?
Koitan nyt kasata pakettia tässä kiireen lomassa.
-sysvysi-
minna1980n sysvy kirjoitti:Hei Minna1980!
Viela semmoista kyselen etta mitkas herkut sulle maistuu eniten? Karkit, suklaa, salmiakki, keksit? Vai ei mikaan makea?
Entas oletko kahvi vai tee ihmisia? Jos tee, niin musta, vihrea vai yrtti?
Paketti on kylla jo lahtokuopissa
lumotin sysvy kirjoitti:lumotti hoi
Vielä sellainen kysymys, että minkä värisiä vaatteita ja asusteita kaapistasi löytyy?
rinkelin sysvy kirjoitti:rinkeli,
kävisitkö vastaamassa tähän ketjuun, kiitos
Mitä ei ole ikinä tarpeeksi tai on aina hukassa? (sysvy)
viewtopic.php?f=1&t=87102
Lisäksi kysyisin mikä on suosikkivuodenaikasi? Mikä siinä viehättää?
Vietetäänkö teillä joulua ja mitä itse pidät joulusta?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 82 vierailijaa