rinkelin sysvy kirjoitti:rinkeli,kävisitkö vastaamassa tähän ketjuun, kiitos

Mitä ei ole ikinä tarpeeksi tai on aina hukassa? (sysvy)
viewtopic.php?f=1&t=87102Lisäksi kysyisin mikä on suosikkivuodenaikasi? Mikä siinä viehättää?
Vietetäänkö teillä joulua ja mitä itse pidät joulusta?
Jee, mulle taas viestiä
Olen katsellut tuota yllämainittua ketjua ja meinannut pari kertaa jo kirjoittaakin, mut on jäänyt. Eli näitä tarvikkeita meillä ovat mun hiusjutut eli kankaiset hiuslenkit (siis ne vanhanaikaiset "donitsit"

). Ja mun hiukset on superliukkaat, joten vain ja ainoastaan puuvillakankaiset tai trikoiset käy, mitkään kiiltävät kankaat ei toimi. Siksi nämä muutamat mitä mulla on ovat aina hukassa kun ei kertakaikkiaan kaupoista löydy sopivia eikä ehdi itse ommella

. Nyt sitten ysvin innoittamana löysin tuon "kynänutturan" ja se on kiva, pitäis vaan saada kivoja hiustikkuja (hiusneuloja?) noitten kynien tilalle

. Niin ja lisäksi kunnolliset mustat kuulakärki- tai mustekynät ovat aina hävinneet kun tarttis kirjoittaa jotain onnittelukorttia tai kirjettä johon haluaa siistimpää jälkeä. Muuta sellaista sysvylle hyödyllistä "hukkatavaraa" ei tule mieleen...
Suosikkivuodenaikani on ehdottomasti nyt eli
SYKSY
Tykkään kuulaista, mutta aurinkoisista syyspäivistä ja syksyn väreistä. Syysmyrskyt ja pimeät illat ovat ihania kun itse saa olla sisällä. Sateella on mukava istuskella kotona ja katsella ulos. Ja jotenkin energiaa asioihin on syksyllä kaikkein eniten.
Joulua meillä vietetään aika perinteisesti (jouluruoat, piparit, joulukuusi, lahjat kuusen alla aattoiltana jne.), mutta suht rennolla meiningillä kuitenkin. Tykkään joulunajasta kovasti ja nautin joulun odotuksesta, tykkään laittaa ikkunaan valoja jo marraskuussa pimeitä iltoja valaisemaan