Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Vieras » 09.09.09 13:42

Omega_h!

Muutama kysymys: :D

Minkälaiset vaippasysteemit teillä on käytössä?
Onko teillä sauna/pidätkö saunomisesta?
Tykkäätkö kynttilöistä?
Käytkö paljon kirppareilla ja mitä sieltä yleensä ostat? Onko kirpparijutut ok, jos jotain satun löytämään?
Onko jotain erityistä mitä kaipaat esim. ruuan laittoon tai leivontaan?

Vieras

ViestiKirjoittaja omega_h » 09.09.09 14:31

Vieras kirjoitti:Omega_h!

Muutama kysymys: :D

Minkälaiset vaippasysteemit teillä on käytössä?
Onko teillä sauna/pidätkö saunomisesta?
Tykkäätkö kynttilöistä?
Käytkö paljon kirppareilla ja mitä sieltä yleensä ostat? Onko kirpparijutut ok, jos jotain satun löytämään?
Onko jotain erityistä mitä kaipaat esim. ruuan laittoon tai leivontaan?

Oi, minulle kysymyksiä. :D

Meillä on käytössä vaippoja ihan laidasta laitaan, yleensä sisävaippa+PUL-kuori. Villiksiä ei olla opittu käyttämään, taskuvaippoja löytyy. Sisävaiposta löytyy nauhiksia, nepillisiä, tarrallisia, näpsykiinnitteisiä. Vaippakoko on M.
Meillä ei ole omaa saunaa, satunnaisesti käydään sitten mummolassa saunassa.
Tykkään kynttilöistä mutta uteliaiden kissojen vuoksi meillä ei kynttilöitä voi polttaa, tuoksukynttilöistä saan päänsäryn.
Tykkään kirppareista vaikka harvoin käyn, yleensä ostan vaatteita ja joskus kirjoja. Ehdottomasti saa ostaa kirpparijuttuja!
Toista teepalloa juuri kaipailin, se nyt ainakin tulee heti mieleen.

Jänskää!
  • 0

Minä -81, mies -77 ja päiviemme ilot Mikael 9/05 ja Joonas 3/09

"To be gorgeous and high and true and fine and fluffy and moist and sticky and lovely, all you have to do is to believe that one is gorgeous and high and true and fine and fluffy and moist and sticky and lovely." -Stephen Fry
omega_h

ViestiKirjoittaja Miaukun sysvy » 11.09.09 14:38

Moi Miauku :D Sinua ei ole unohdettu ja suunnittelu on jo kovasti käynnissä, mutta muutamia tarkentavia kysymyksiä vielä:

*Oletko sinä tai lapsesi vailla jotain välikausi tai talviasusteita, hattuja, hanskoja ym? Minkä värisiä ulkoilu vaatteita teillä on, joihin noiden asusteiden toivoisit passaavan?

*Onko lapsellasi jo paljon noita muumiin, barbapapaan, myyrään ja muihin suosikkeihin liittyviä juttuja? Olisiko jotain näihin liittyvää jota kaipaisitte?

*Miten hemmottelet itseäsi? Kaipaisitko jotain kosmetiikkatuotetta tai muuta hemmottelutuotetta?

Kiitos vastauksista jo etukäteen ja iloista alkusyksyä!

T:sysvysi

Miaukun sysvy

ViestiKirjoittaja kbalde » 11.09.09 19:25

kbalden sysvy kirjoitti:huhuu kbalde!

Mitä karkkeja tai suklaata ym. kaipaat suomesta? salmiakkia? fazeria?
Käytätkö/tarvitsetko villasukkia tai lapasia/sormikkaita? entä lapsesi tai miehesi? Laita kokoja jos kuulostaa hyvältä idealta. Neulotko itse?

Ja rohkeasti sanot jos ei ole tarvis, ei mun ideat siihen lopu :D

Voi ei, ma en ole muistanut kayda taalla ketjussa aikoihin!!!!! Joka paiva muistutan itselleni ja illalla kun lapset nukkuu niin unohdan :oops:
ANTEEKSI SYSVYNI!!!! ANTEEKSI ANTEEKSI! Kylla nyt havettaa :oops: :oops: :oops:

Mutta vastauksiin, salmiakkia en kauheesti kaipaa kun hollantilaiset tekee tosi hyvaa salmiakkia. Panttereita ja aakkosia ja Lontoon rakeita tulee Suomesta ostettua kun siella kay. Fazerin suklaita kaipaan, mutta nyt imetettava ei kauheesti diggaa suklaasta... Marmeladikarkkeja ja pihlajanmarjakarkkeja on kylla joskus ikava :)

Kaytan joka ilta villasukkia, olen suurkuluttaja. Lapasia ei niin tule kaytettya, mutta sormikkaita talvella kylla, paljon. Niille olis kylla tarvettakin. Ja vauva tarttis kans seka sukkia etta lapasia :) On nyt 2 kk (varmaan jotain 5,5-6 kg). Esikoinen on pieni 2 vee ja varmaan kylla kans tykkais lapasista :)
Miehelle ei kannata mitaan sormikkaita lahjoittaa, se havittaa ne aina alta aika yksikon. Ja muutenkin ei se ees tieda koko sysvyilysta eli miesta ei tartte muistaa mitenkaan :P

En juuri itse neulo kun ei nyt ole aikaa ja taalta loytyy huonosti lankoja. Sukkia ja lapasia en kylla osaakaan neuloa, aiti ne meille aina tekee.
  • 0

äippä -75, papa -80, Suvi 07/07 ja Esko 07/09

Kuva Kuva
kbalde

ViestiKirjoittaja minna1983:n sysvy » 11.09.09 21:27

Pakettia olisi pian tulossa, mutta vielä olisi pari kysymystä :D Mikä on paidan kokosi ja onko joku väri jota et suostu päällesi pukemaan?

minna1983:n sysvy

ViestiKirjoittaja minna1983 » 12.09.09 8:16

minna1983:n sysvy kirjoitti:Pakettia olisi pian tulossa, mutta vielä olisi pari kysymystä :D Mikä on paidan kokosi ja onko joku väri jota et suostu päällesi pukemaan?

Paidan koko on varmaankin L tai XL riippuu mallista, jotkut M koon boobitkin menee päälle ja nyt on tarkoituksena laiduttaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä tippuuko se paino yhtään... Eli varmaan tuo L/XL ois sopiva. Ja mitään väri-inhokkeja ei ole kaikki menee.
  • 0

-----------------------------------------------
minä -83 ja tyttöset 02/06 & 01/09
minna1983

ViestiKirjoittaja minna1980n sysvy » 12.09.09 12:33

Hei Minna1980!

Viela semmoista kyselen etta mitkas herkut sulle maistuu eniten? Karkit, suklaa, salmiakki, keksit? Vai ei mikaan makea?
Entas oletko kahvi vai tee ihmisia? Jos tee, niin musta, vihrea vai yrtti?

Paketti on kylla jo lahtokuopissa :D

minna1980n sysvy

ViestiKirjoittaja Lyamin sysvy » 12.09.09 14:01

Moi.

Piti vielä kysyä että pidätköhän pähkinöistä, ettet ole allerginen?

Koitan nyt kasata pakettia tässä kiireen lomassa.

-sysvysi-

Lyamin sysvy

ViestiKirjoittaja Miauku » 13.09.09 12:39

Miaukun sysvy kirjoitti:Moi Miauku :D Sinua ei ole unohdettu ja suunnittelu on jo kovasti käynnissä, mutta muutamia tarkentavia kysymyksiä vielä:

*Oletko sinä tai lapsesi vailla jotain välikausi tai talviasusteita, hattuja, hanskoja ym? Minkä värisiä ulkoilu vaatteita teillä on, joihin noiden asusteiden toivoisit passaavan?

*Onko lapsellasi jo paljon noita muumiin, barbapapaan, myyrään ja muihin suosikkeihin liittyviä juttuja? Olisiko jotain näihin liittyvää jota kaipaisitte?

*Miten hemmottelet itseäsi? Kaipaisitko jotain kosmetiikkatuotetta tai muuta hemmottelutuotetta?

Kiitos vastauksista jo etukäteen ja iloista alkusyksyä!

T:sysvysi

Oi ompa ihanaa, että minuakin kysellään :)

Välikauteen oikeestaan kaikki mitä tarvitaan, mutta talviasusteita ei oo vielä mitään hankittuna ja niistä erityisesti haikailen kauluria ja piiitkiä villasukkia lapselle ja itselleni hanskat tai sormikkaat ei ois pahaksi. Ruskeaa ja vihreää suositaan tällähetkellä tai oranssia, syksyisiä värejä siis :D talvihaalaria ei vielä ole hankittuna niin en sen väriä osaa kertoa ;)

Suosikki hahmoista löytyy joo jos jonkinmoista. Lähinnä ajattelin että jos jollain pienellä ( tarrat, kortti, kynä yms.) jutulla haluaa muistaa lasta niin noi ois hyviä tärppejä. Muumi heijastin ois tosi pop!

Kosmetiikkaa käytän varsin vähän. En meikkaa kun juhlapäivinä jos sillonkaan, mistä johtuen ripsari on kyllä aika kuivahtanut. Hemmottelen itseäni yleensä suklaalla ja kirjalla .Nautin kyllä piiiitkistä suihkuista, joku ihana kuorinta- ta ikosteuttava kasvonaamio oiskin ihana. Ja käsirasvaa kuluu kilokaupalla samoin huulirasvaa ja naamarasvakin on ostoslistalla kun talvella kuivuu.

Toivottavasti näistä on ees jotain apua. Kysy vaan uudestaan jos jostain syystä en hiffannut mitä ajat takaa :o)
  • 0

Ankkalauma 7/07, 2/11, 5/13
Miauku

ViestiKirjoittaja Lyam » 13.09.09 13:15

Älä stressaa :wink:. Minua on oikeasti helppo miellyttää! Pähkinän kanssa pientä ongelmaa - en varsinaisesti kait ole allerginen kun pienet määrät käy.

Lyamin sysvy kirjoitti:Moi.

Piti vielä kysyä että pidätköhän pähkinöistä, ettet ole allerginen?

Koitan nyt kasata pakettia tässä kiireen lomassa.

-sysvysi-
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Lyam
Bannattu

ViestiKirjoittaja lumotin sysvy » 13.09.09 16:31

lumotti hoi :D

Vielä sellainen kysymys, että minkä värisiä vaatteita ja asusteita kaapistasi löytyy?

lumotin sysvy

ViestiKirjoittaja Minna1980 » 15.09.09 17:20

minna1980n sysvy kirjoitti:Hei Minna1980!

Viela semmoista kyselen etta mitkas herkut sulle maistuu eniten? Karkit, suklaa, salmiakki, keksit? Vai ei mikaan makea?
Entas oletko kahvi vai tee ihmisia? Jos tee, niin musta, vihrea vai yrtti?

Paketti on kylla jo lahtokuopissa :D

en juo kumpaakaan, en kahvia enkä teetä. salmiakista en välitä mutta kaikki muu menee. suklaa ehkä tällä hetkellä on suosikki.
paketti tulee kyllä piristämään tän kihomatotaistelun keskellä [onni]
  • 0

Kuuden lapsen äiti. Lapset 00-09. Lähi neljälle, etä kahdelle.
Minna1980
Bannattu

ViestiKirjoittaja lumotti » 15.09.09 18:46

lumotin sysvy kirjoitti:lumotti hoi :D

Vielä sellainen kysymys, että minkä värisiä vaatteita ja asusteita kaapistasi löytyy?

Vaatteissa on monesti sinisiä, vihreitä, ruskeita... murretut sävyt on kivoja. Samoin pastellit. Asusteista löytyy sitten kaikenvärisiä piritysruiskeita.
  • 0

lumotti

ViestiKirjoittaja rinkelin sysvy » 15.09.09 18:46

rinkeli,

kävisitkö vastaamassa tähän ketjuun, kiitos :)

Mitä ei ole ikinä tarpeeksi tai on aina hukassa? (sysvy)
viewtopic.php?f=1&t=87102

Lisäksi kysyisin mikä on suosikkivuodenaikasi? Mikä siinä viehättää?
Vietetäänkö teillä joulua ja mitä itse pidät joulusta?

rinkelin sysvy

ViestiKirjoittaja rinkeli » 15.09.09 21:48

rinkelin sysvy kirjoitti:rinkeli,

kävisitkö vastaamassa tähän ketjuun, kiitos :)

Mitä ei ole ikinä tarpeeksi tai on aina hukassa? (sysvy)
viewtopic.php?f=1&t=87102

Lisäksi kysyisin mikä on suosikkivuodenaikasi? Mikä siinä viehättää?
Vietetäänkö teillä joulua ja mitä itse pidät joulusta?

Jee, mulle taas viestiä 8)

Olen katsellut tuota yllämainittua ketjua ja meinannut pari kertaa jo kirjoittaakin, mut on jäänyt. Eli näitä tarvikkeita meillä ovat mun hiusjutut eli kankaiset hiuslenkit (siis ne vanhanaikaiset "donitsit" :roll: ). Ja mun hiukset on superliukkaat, joten vain ja ainoastaan puuvillakankaiset tai trikoiset käy, mitkään kiiltävät kankaat ei toimi. Siksi nämä muutamat mitä mulla on ovat aina hukassa kun ei kertakaikkiaan kaupoista löydy sopivia eikä ehdi itse ommella :evil: . Nyt sitten ysvin innoittamana löysin tuon "kynänutturan" ja se on kiva, pitäis vaan saada kivoja hiustikkuja (hiusneuloja?) noitten kynien tilalle :lol: . Niin ja lisäksi kunnolliset mustat kuulakärki- tai mustekynät ovat aina hävinneet kun tarttis kirjoittaa jotain onnittelukorttia tai kirjettä johon haluaa siistimpää jälkeä. Muuta sellaista sysvylle hyödyllistä "hukkatavaraa" ei tule mieleen...

Suosikkivuodenaikani on ehdottomasti nyt eli SYKSY [onni]
Tykkään kuulaista, mutta aurinkoisista syyspäivistä ja syksyn väreistä. Syysmyrskyt ja pimeät illat ovat ihania kun itse saa olla sisällä. Sateella on mukava istuskella kotona ja katsella ulos. Ja jotenkin energiaa asioihin on syksyllä kaikkein eniten.

Joulua meillä vietetään aika perinteisesti (jouluruoat, piparit, joulukuusi, lahjat kuusen alla aattoiltana jne.), mutta suht rennolla meiningillä kuitenkin. Tykkään joulunajasta kovasti ja nautin joulun odotuksesta, tykkään laittaa ikkunaan valoja jo marraskuussa pimeitä iltoja valaisemaan :D
  • 0

rinkeli sekä isoveli O 11/03 & pikkusisko F 10/05 & pikkuisempi sisko E 12/08

Kuva
rinkeli
Bannattu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat