kisumirrin sysvy kirjoitti:KISUMIRRI:
lisätietoja vähän kaipailisin (kun olet aika vähän täällä kirjoitellutkin
)
-millaisia askarteluja harrastat? Vai ihanko vaan kaikenlaisia?
-onko jotain askartelujuttua jota olet haaveillut kokeilevasi, mutta et ole vielä ehtinyt?
-millaisia käsitöitä harrastat? ompelua ainakin, mutta entäs muuta?
-onko jotain käsityöjuttua, jota olisit kiinnostunut kokeilemaan?
-mistä väreistä pidät? Onko jotain väriskaalaa joka olisi kaikkein mieluisin tai jotain hirveää yökötys väriä?
-millä muulla tykkäät herkutella kuin karkilla?
-tykkäätkö leipomisesta tai ruuanlaitosta? minkä tyyppisestä?
-onko vauvalle jo kaikki hankinnat tehty vai vieläkö puuttuu jotakin?
-mitä mieltä olet kierrätyslahjoista? siis jos saisit jotain käyettyä tai kierrätysmateriaalista tehtyä.
-tykkäisitkö enemmän minun tekemistä tsi-jutuista vai olisiko kivempi saada materiaalipaketti ja ohjeet?
Nyt olen yrittänyt opetella tekemään itse onnittelu kortteja ja scräppäyksen opettelu on menossa. Leimailemisen tahtoisin oppia ja uudet leimailumusteet ja leimasimet ovat hakusessa.
Tarkoitus olisi neuloa tulevalle vauvalle sellainen karhupuku, vaan saa nähdä millon sitä sen saisi tehtyä. Juuri löysin oikean väriset langat kierrätyksestä
Neulominen ei ole oikein minun alaani. Enemmän kestoilutuotteiden ompelu.
Tällä hetkellä väreistä on in limenvihreä ja vihreän sävyt, sekä ruskea ja retrovärit
Oikeastaan ainut yök yök on vauvan kakan sinapin keltainen
Herkkuihin kuuluu myös erilaiset pähkinät
Pitäisi koittaa tuota karkkien syöntiä vähän vähentää. Jotenka jokin uusi herkuttelu juttu vois olla myös jees.
Hirveästi en pidä leipomisesta enkä ruoan laitosta. Sillon kun teen niin kyllä se kivaa on. Olen niin saamaton.
Vauvalle on toisaalta kaikki hankinnat tehtynä, tietty jokin oikein retro, unisex mallisto olis jees kun jostain löytäis. pienen pieni lakki, lappuhousut ja paita ehkä.
ja olisi ihana saada jonkin tsi juttu kierrätysmateriaaleja käyttäen. oli se sitten mitä tahansa.
Jospa tästä olisi jotain apua.