viera kirjoitti:kokeilin kaikkia linkkejä kaikkiin kohtiin Aijaalta ja photobucketilta, ei onnaa.
Mulla kuva viimeksi mainitussa eikä vaan onnaa. Samaa herjaa mitä aloittajalla.
Administrator kirjoitti:Tein pienen käyttöoikeus päivityksen. En ole varma auttaako tähän ongelmaan, mutta voisi kokeilla uudestaan tuota avattaren lisäystä.
samani kirjoitti:Kyllä mulla toimi.
Photobucketista valitsin sen URL Link-osoitteen ja liitin sen tuonne alimpaan kohtaa käyttäjätiedoissa l. "Linkki ulkopuoliseen avatariin". Ja tuossa tuo seisoo vieressä.
Arietta kirjoitti:Onkohan minulle käynyt sama juttu? Minäkään en ole muutamaan päivään nähnyt avatartani. Ja se on myös Imageshackissa.
Tiia78 kirjoitti:Mikä tuolla aijaa.com:ssa piti valita kun haluaa sen avatariksi? Ja muhin kohtaan se piti liittää käyttäjätiedoissa? Mulla lukee aina et tiedostomuoto pitää olla plaa plaa tai linkki ulkopuoliseen avatariin ei kelvollinen...
Tiia78 kirjoitti:Tulee aina se teksti että URL ulkopuoliseen avatariin ei kelvollinen
Tiia78 kirjoitti:Tämän haluisin liittää http://www.aijaa.com/v.php?i=1176749.jpg
Aika ihana. sama tyyppi kun tossa nykyisessäki.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 193 vierailijaa