Kalenterisi on pakattu ja valmiina lähtemään postiporojen matkaan heti huomenissa, joten tarkkailehan postiasi
![Tonttu [xmas]](./images/smilies/smile_xmas.gif)
![Tonttu [xmas]](./images/smilies/smile_xmas.gif)

Olen pahoillani, etten ole pitänyt meteliä itsestäni. Taidan olla enemmän semmoinen varjoissa hipsutteleva tonttu... Tässä kuitenkin muutama kysymys, jotta pääset vaikuttamaan viimeisiin luukkuihin ennen kuin koko kasa sujahtaa postiin.Jonskulaisen tonttu kirjoitti:Tonttu Viimetinka täällä vielä käärii paketteja tänään.Olen pahoillani, etten ole pitänyt meteliä itsestäni. Taidan olla enemmän semmoinen varjoissa hipsutteleva tonttu... Tässä kuitenkin muutama kysymys, jotta pääset vaikuttamaan viimeisiin luukkuihin ennen kuin koko kasa sujahtaa postiin.
1. Kuinka tiukka gluteeniton dieetti on (onko "saattaa sisältää" ongelma)?
2. Oletko lukenut Emmi Itärannan Teemestarin kirjan tai Pajtim Statovcin Kissani Jugoslavian? Kiinnostaako nämä?
3. Tykkäätkö kynistä, washiteipeistä tai tarroista? Tykkäätkö askarrella?
![Onsku [onni]](./images/smilies/love060.gif)
Fiinan tonttu kirjoitti:Heippa Fiina! Kalenterisi on postitusta vaille valmis ja nyt mietinkin, onko lähetys Matkahuollon kautta ok ja jos on, onko mikä toimipiste paras? Kalenteri vaati sen verran kookkaan laatikon, että postitus postin kautta maksaisi yli 10€ enemmän kuin Matkahuollon kautta.
Tässä kalenteria tehdessä on päässyt ihan unohtumaan, että minullekin sellainen tulee
Maskun Tokmannilla taitaa olla Matkahuollon automaatti. Mutta jos on niin iso, ettei sovi semmoiseen, Turun Matkahuolto on myös ihan hyvä nyt kun pääsen itse ajamaan.Paimenpojan tonttu kirjoitti:Näyttää vahvasti, että viimeinen luukku saapuu pakkaamolle vasta huomenna tai keskiviikkona. Muuten kalenteri on jo valmis. Kerron, kun kalenteri lähtee eteenpäin.
![Tonttu [xmas]](./images/smilies/smile_xmas.gif)
Jee ihanaavilipun tonttu kirjoitti:Heippa vilippu! Pakettisi lähtivät tänään matkaan. Niitä on nyt kaksi, kun yksi juttu oli niin hankalasti pakattava. Ota siitä varovasti muovit pois, ettei paperit lähde samalla. Jännittävää joulun odotusta!
<3 Täytyykin raivata kalentereille lisää hyllytilaa kun lapsetkin tekivät toisilleen kalenterit tänä vuonna kuunkajon tonttu kirjoitti:Heips Kuunkajo. Tontun reitit kulkevat ilmeisesti torstaina teilläpäin, joskus iltapäivän aikoihin.
Sekä etu, että takaterassille voi jättää.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa