Sysvy 14 - huhuu!!!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 14 - huhuu!!!

ViestiKirjoittaja Mennis77:n sysvy » 17.09.12 21:44

Mennis77
Haluaisin tietää, harrastatko käsitöitä?
Ja jos haluaisit kertoa hieman kodin sisustuksen tyylistä (moderni, klassinen, romanttinen, retro..?) sekä väreistä :D

Mennis77:n sysvy

ViestiKirjoittaja Helios » 18.09.12 7:20

merkkaan, ku huomasin tämän..
  • 0

Minä ja pojat 06/06 ja 04/09 sekä koira.
Helios
Bannattu

ViestiKirjoittaja Boyan:in sysvy » 18.09.12 8:26

Boyan!
Kirje lähte matkaan, paketti hieman perässä tulossa. Kirjeessä on teille (koko perheelle) ehdotus torstai illalle... siksi laitoin tulemaan, kun paketti ei ole vielä valmis.

Boyan:in sysvy

ViestiKirjoittaja Mennis77 » 18.09.12 8:53

Mennis77:n sysvy kirjoitti:Mennis77
Haluaisin tietää, harrastatko käsitöitä?
Ja jos haluaisit kertoa hieman kodin sisustuksen tyylistä (moderni, klassinen, romanttinen, retro..?) sekä väreistä :D

Olen nuorempana neulonut paljon lapsille, mutta nyt käsitöihin ei oikein riitä aikaa. Me asumme 70-luvulla rakennetussa talossa. Olemme juuri aloittamassa keittö ja wc remontit. Keittiöstä on tulossa "retrohenkinen". Kirkkaan punaista, kiiltävää mustaa, hopeaa ja puuta. Puuta täällä on muutenkin paljon. Kattopaneelit ovat, vuosien saatossa tummunutta puuta, samoin takkahuoneen seinä. Ruokailuhuoneen seinät on maalattu kirkkaan oranssiksi ja punaruskeaksi. Ja seinillä on tummasävyistä nykytaidetta. Takkahuoneen sisustus on vihreä. Makuuhuoneita emme ole hirveästi jaksaneet sisustaa. Hiljaa hyvä tulee. Olemme asuneet tässä vasta kuusi vuotta.
  • 0

Mennis77

ViestiKirjoittaja Boyan » 18.09.12 13:45

Boyan:in sysvy kirjoitti:Boyan!
Kirje lähte matkaan, paketti hieman perässä tulossa. Kirjeessä on teille (koko perheelle) ehdotus torstai illalle... siksi laitoin tulemaan, kun paketti ei ole vielä valmis.

Voi kiitos!
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Boyan

ViestiKirjoittaja Lyam » 18.09.12 15:13

Huhuu kaikille :lol:

Tännekin muistutus, että käykäähän kuittaamaassa kun saatte paketinne!
  • 0

mielikuvitusta 08/07, temperamenttia 3/09, sekä arvoitus 12/10
Lyam
Bannattu

ViestiKirjoittaja Maarun sysvy » 18.09.12 17:42

Maaru kirjoitti:Tiedoksi sysvylleni: Erittäin mielenkiintoisia mutkia on ollut tässä asuntokaupassa, joten sinullekin vielä tiedoksi, että ensin antamani osoite oli sittenkin oikea (talon kirjain A). :roll: :roll:

No voihan halvattu! Kuulostaapa ikävältä. :(
Mie en ole muistanu tätä ketjua ollenkaan ja just luin tän ja eilen laitoin paketin siihen "uuteen" osotteeseen menemään...
Mie laitan sulle uuden paketin tulemaan.

Maarun sysvy

ViestiKirjoittaja Maaru » 18.09.12 19:58

^ Kiva kuulla että postia on tulossa, ja eiköhän posti perille löydä B-osoitteellakin. Arvaa vaan, kuinka mukavaa on ollut ilmoitella noita osoitteita pariin kertaan moneen paikkaan. Menee jo ot:ksi, mutta pakko kertoa: Ostimme talon, jonka tontti on lohkottu toisesta tontista. Talon kyljessä oli talon numero ja kirjain A. Tarjouksemme hyväksyttiin, ja ehdimme jo ilmoittaa oletetun osoitteen joihinkin paikkoihin. Sitten kauppapapereissa olikin kirjain B ja sitä kysellessämme välittäjä sanoi myyjän sanovan, että virallisissa papereissa talo on B, mutta he ovat käyttäneet A-kirjainta vain koska talo on kahdesta talosta se lähempänä tietä oleva. Kovasti tätä ihmeteltiin ja todettiin sitten että myös talon seinään täytyy sitten laittaa B jos se kerran on B. Myöhemmin talolla käydessä nähtiin naapuritkin ja sanottiin, että pitäisi ne kirjaimet talonseiniin vaihtaa siten että on samat kuin virallisesti, jolloin toisen talon omistaja sanoi kirjainten olevan oikein. Sitten ei enää tiedetty mitä uskoa ja kysyttiin kunnan kaavoituksesta asiaa ja ilmeni, että talo tosiaan on A eikä B niinkuin myyjä väitti ja kauppakirjaan (ja meidän muuttoilmoitukseen , sähkö- ja vesilaitokselle ym.) oli jo ilmoitettu.
  • 0

Multaa kynsien alla.
Maaru
Bannattu

ViestiKirjoittaja Inoida » 18.09.12 21:16

Lyam kirjoitti:Huhuu kaikille :lol:

Niin mihin?

Minä en muutenkaan osaa tätä sysvyilyä yhtään. :| Missä olisi semmoinen perustietopaketti siitä, mitä yleensä paketteihin laitetaan, minkä kokoisia paketteja yleensä tehdään ynnä muuta ynnä muuta?
  • 0

Minä -91, lapset 3/12 ja 7/14 sekä kasa kissoja ja hiiriä.
Muistoissa esikoinen 5/11.

Kannamme sisällämme jokaista kotia, niitäkin, joita ei enää ole, jotta meillä olisi jotain, minne palata.
- Emmi Itäranta, Kuunpäivän kirjeet
Inoida

ViestiKirjoittaja ellura » 18.09.12 22:40

Inoida kirjoitti:

Niin mihin?

Minä en muutenkaan osaa tätä sysvyilyä yhtään. :| Missä olisi semmoinen perustietopaketti siitä, mitä yleensä paketteihin laitetaan, minkä kokoisia paketteja yleensä tehdään ynnä muuta ynnä muuta?

Tuolla yhteiset projektit osiossa on sysvy 14-hehkutukset ketju, sinne vaan kuittausta eli hehkutusta :D Kannattaa lueskella noita vanhoja hehkutusketjuja, niistä saa aika hyvän käsityksen pakettien sisällöistä. Sieltä on myös hyvä vakoilla mitä oma sysvytettävä on saanut aikaisemmilla kierroksilla jos on ollut mukana ja mitä on tykännyt :wink:
  • 0

ellura
Bannattu

ViestiKirjoittaja *OA* » 18.09.12 22:44

Inoida kirjoitti:

Niin mihin?

Yhteiset projektit osiossa on erillinen hehkutusketju jonne laitetaan viestiä kun paketti on perillä ja vaikka mahdollisiin mukana tuleviin kysymyksiin vastaukset. Pakettien koon saa lähettäjä itse valita ja sisällön myös. Uutta,kierätettyä,tsi... Ihan vapaasti päätettävissä. Mieluusti tietty sysvytettävän mahdollisia toiveita noudattaen kuten ettei lähetä hajuste juttuja ihmiselle joka niitä ei siedä. Vanhoja ketjuja selatessa saa uusia ideoita ja sysvytettävän viestejä vakoillessa
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja Inoida » 18.09.12 22:47

Tattista OA ja ellura! Ketju löytyikin jo. Olen vielä vähän aloittelija tässä sysvyilyssä, pahoittelut OT:sta. :oops:
  • 0

Minä -91, lapset 3/12 ja 7/14 sekä kasa kissoja ja hiiriä.
Muistoissa esikoinen 5/11.

Kannamme sisällämme jokaista kotia, niitäkin, joita ei enää ole, jotta meillä olisi jotain, minne palata.
- Emmi Itäranta, Kuunpäivän kirjeet
Inoida

ViestiKirjoittaja tiinatainan sysvy » 19.09.12 8:19

tiinataina

Oletko ravelryssä? Tykkäätkö pitää kirjaa käsitöistäsi?

tiinatainan sysvy

ViestiKirjoittaja tiinataina » 19.09.12 8:28

tiinatainan sysvy kirjoitti:tiinataina

Oletko ravelryssä? Tykkäätkö pitää kirjaa käsitöistäsi?

Olen kyllä käynyt ravelryssä ja on mulla sinne tunnukset vaan en kuitenkaan käytä sitä juurikaan, en jaksa paneutua ohjeiden suomennoksiin :oops: . Käsitöitä yritän muistaa laittaa tuonne blogiin joka on taas valitettavasti ihan hunnigolla.
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
tiinataina

ViestiKirjoittaja suipin sysvy » 19.09.12 9:07

Sui vastaisitko kirjeen kysymyksiin vielä :)

suipin sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat