Silkkiksen sysvy kirjoitti:Paketteja suunnittelen täällä sysvypajassa
Haluatko että joka paketilla on jokin teema vai mieluummin jotain sekalaista yllätystä.
Saako olla käytettyä kirpparilta löydettyä tai itsetehtyä?
Mitä bongailet itse kirppikseltä?
Keräätkö jotain?
Mieluisin tv-ohjelma/elokuva?
Tuleeko lehtiä?
Millaisia käsitöitä teet?
Lempimauste?
Tulipas lista, mutta näillä mennään
ANTEEKSI ANTEEKSI ANTEEKSI, että vastaan vasta nyt!!! En ole moneen päivään käynyt lukemassa sen enempää sysvy- kuin huhuiluketjuakaan. Oon tämmönen pölö ensikertalainen ja oman sysvytettäväni kanssa olen mennyt niillä tiedoilla kuin yksityisviestiin on pompsahtanut.
Ei tartte olla teemaa! Saa olla kirpparilta ja itse tehtyä! Kirpputorilta ostan lähinnä lastenvaatteita ja -tarvikkeita. Joskus tarttuu mukaan paitoja itsellekin. Aiemmin ostin kaikenlaisia kauniita retroesineitä, mutta nyt tuntuu, ettei kotona riitä tila kaikelle kivalle. Unelmalöytö olisi jokin 70-luvun kangas. Keräilen Taika-astioita. Suosikkielokuvista tulee tällä haavaa mieleen vain Miesten vuoro ja Melancholia. Suosikkiohjelmat tv:ssä on Sinkkuelämää, Studio Julmahuvi ja, kröhöm, Viidakon tähtöset. Mulle tulee tällä hetkellä ihan hirveesti lehtiä. Suoramarkkinointikielto vanheni jossain vaiheessa ja sen jälkeen lehtimyyjät ovat alkaneet soitella. Tulee Meidän perhe, Kauneus ja terveys, Kodin kuvalehti ja Suomen luonto, miehelle tulee Mondo ja Image. Vauva-lehden tilaus loppui juuri. Tällä hetkellä ompelen lapsille trikoovaatteita ja kankaita on ihan hirveesti. Eli liikaa. Mutta aina mahtuu vähän lisää... Sit virkkaan isoäidinneliöitä, oon ihan hurahtanut. Jämälankakeriä tänne vaan, jos sellaisia on... Lempimauste on, ööö, valkosipuli! Ja basilika! Korianteri (tuore)!
Kysy lisää, jos tarpeen.
t. nimim. "viikon myöhässä"