SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja jonskulainen » 25.10.10 10:47

jonskulaisen sysvy kirjoitti:jonskulainen

Onko sinun hankala hakea pakettia postista? Onko parempi että tulee kotiin kirjeenä?

Sori, huomasin nyt vasta, että mua on huhuiltu :oops:

Meiltä on postiin matkaa joku 12 km, mutta mulle on aivan sama, tuleeko paketti kotiin vai postiin :) kuitenkin kuljen kylällä, niin saan haettua.

Sysvylle tiedoksi: menen isoon leikkaukseen ens viikon maanantaina, joten olen hetken tavoittamattomissa. Mies hoitaa kuitenkin tulevan postin kotona, mutta itse tuskin pääsen koneelle pariin viikkoon.
  • 0

We need to slow down so I can catch you
We need to slow down so you can catch me

Äiti, kolme maailman rakkainta naista ja maailman ihanin mies [onni]
jonskulainen

ViestiKirjoittaja HELINÄN SYSVY » 25.10.10 13:42

Heippa Helinä vielä kerran!

Pakettisi lähti tänään. :)

Minulla on ollut hiukan vastoinkäymisiä Itellan kanssa, joten jos ei keskiviikkona näy pakettikorttia postilaatikossa, voin Majin kautta laittaa sulle paketin seurantakoodin YV:nä.
Teetkö kestovaippoja itse? Tarvitsetko imu- tai kuivaliinakangasta? Ja nyt on vielä pakko kysyä ihan yksityiskohtainen kysymys: Onko sinulla tietoa, käykö sinulle Partyliten tuoksuista "piparkakkumausteet" tai "WellBeing Balance"-nimiset tuoksut? Olen niin kovin varovainen ettei sitrusta pääse tulemaan mihinkään. ;)

Älä sitten ihmettele; pistin lähettäjäksi veljeni nimen (hänen suostumuksellaan) - aion pitää itseni pimennossa paljastukseen asti... ;P

HELINÄN SYSVY

ViestiKirjoittaja Helinä » 25.10.10 14:40

HELINÄN SYSVY kirjoitti:Heippa Helinä vielä kerran!

Pakettisi lähti tänään. :)

Minulla on ollut hiukan vastoinkäymisiä Itellan kanssa, joten jos ei keskiviikkona näy pakettikorttia postilaatikossa, voin Majin kautta laittaa sulle paketin seurantakoodin YV:nä.
Teetkö kestovaippoja itse? Tarvitsetko imu- tai kuivaliinakangasta? Ja nyt on vielä pakko kysyä ihan yksityiskohtainen kysymys: Onko sinulla tietoa, käykö sinulle Partyliten tuoksuista "piparkakkumausteet" tai "WellBeing Balance"-nimiset tuoksut? Olen niin kovin varovainen ettei sitrusta pääse tulemaan mihinkään. ;)

Älä sitten ihmettele; pistin lähettäjäksi veljeni nimen (hänen suostumuksellaan) - aion pitää itseni pimennossa paljastukseen asti... ;P

Teen kestovaippoja itse :D Oikeastaan minulla tekisi mieli ommella testauksen vuoksi uusimmassa Ottobressa oleva kestovaippa, mutta bambu puuttuu.
Partylitet eivät ole ennestään minulle tuttuja. Paitsi on minulla ollut yksi ihana punainen sydämenmuotoinen tuikkukippo ( se on hävinnyt jonnekin enkä ole löytänyt :| ) ja siihen pari oranssin sävyistä tuikkua. Ne kynttilät tuoksuivat ihanille. Aikaisemmin mainitsin, että kynttilöitä en polta. Mutta joskus illalla niitä on ihana polttaa olohuoneessa, kun lapset ovat menneet nukkumaan.
Mutta tosiaan nuo tuoksujen nimet eivät kerro minulle yhtään mitään. Piparkakkumauste tuoksuna kyllä kuulostaa näin joulua vasten ihanalle :)
  • 0

Helinä

ViestiKirjoittaja HELINÄN SYSVY » 25.10.10 15:00

^ no tuota iltaa ajatellen on paketti tehty... ;) Toivottavasti tykkäät kuitenkin. Hyvä tietää noista tuoksuista, ja ehdinpäs saada jo myyjältäkin tietooni, ettei noissa tuoksuissa pitäisi sitrusta olla. :D

Paljonkos sitä bambua pitäisi olla? Bambujoustofroteeta?

... Taidat saada marraskuun paketin ajoissa, jotta ehdit saada tarpeisiisi... :mrgreen:

HELINÄN SYSVY

ViestiKirjoittaja Helinä » 25.10.10 16:23

HELINÄN SYSVY kirjoitti:^ no tuota iltaa ajatellen on paketti tehty... ;) Toivottavasti tykkäät kuitenkin. Hyvä tietää noista tuoksuista, ja ehdinpäs saada jo myyjältäkin tietooni, ettei noissa tuoksuissa pitäisi sitrusta olla. :D

Paljonkos sitä bambua pitäisi olla? Bambujoustofroteeta?

... Taidat saada marraskuun paketin ajoissa, jotta ehdit saada tarpeisiisi... :mrgreen:

Ohjeessa lukee, että 65cm bambuviskoosi/puuvillaneulosta.
Tuohon käy mikä tahansa bambu, vaikka bambujoustofroteekin. Eikä siitä tule sitten liian tönkköä, kun siihen tulee 4kerrosta imua sekä sisäpinnalle bambu. Tosin sisäpinnalle voin laittaa muutakin kuin bambua, minulta löytyy tuolta joustofroteeta jonkinverran. Ei sitä bambua imuun tarvi loppujen lopuksi paljoa, ehkä joku 60x60 pala voisi riittää ihan hyvin.Mä oon huono laskemaan, kun vähän näin illasta väsyttää :oops:

Jännittävää...
  • 0

Helinä

ViestiKirjoittaja qiinan sysvy » 25.10.10 18:45

qiina!

Postia on pian tulossa... ;) Tässä kuitenkin muutama kysymys:

- mikä on kengän kokosi?
- tykkäätkö kahvista?
- tykkäätkö tuoksuvista jutuista?
- oletko eläinihminen, tykkäätkö kissoista tai koirista?

Kiitos! :o)

qiinan sysvy

ViestiKirjoittaja Lissukk77 :n sysvy » 26.10.10 16:08

Kiva kun tykkäsit :o) Värejä mietin hetken, mutta itse tykkäsin noista ja sain kysymälläkin vähän osviittaa

Muumit on silityskuvia, vaikka tahroja peittämään :D
Silitys leivinpaperin läpi ja se on siinä, kestää normi pesua ( jonkin verran ainakin :D )

Lissukk77 :n sysvy

ViestiKirjoittaja EEKOO:N SYSVY » 26.10.10 16:34

EEKOO

kiva jos paketti oli mieleen :D Saathan yrittää selvitellä kuka olen mut saatat joutua väärille jäljille :wink:

Seuraavia paketteja varten taas lisää kysymyksiä.

Tykkäätkö käsintehdystä saippuasta jos tykkäät niin onko suosikkia, merkkiä tms.?

Tykkäätkö kirkkaanvihreästä(ei mikään neonväri kuitenkaan)? entä tummanvioletista?

Ovatko retrokuosit mielestäsi ihania vai ällöttäviä?

Miten säilytät meikkejäsi?

Tarvitseeko tyttäresi jotain pientä, vaatetta tai jotain, minkä kokoinen jalka hänellä on?

Leivotko minkälaisia makeita leivonnaisia, kaipaatko uusia reseptejä?

Yritän saada marraskuun paketin alkukuusta postiin, ja joulukuun paketin ennen joulua.

EEKOO:N SYSVY

ViestiKirjoittaja qiina » 26.10.10 18:06

qiinan sysvy kirjoitti:qiina!

Postia on pian tulossa... ;) Tässä kuitenkin muutama kysymys:

- mikä on kengän kokosi?
- tykkäätkö kahvista?
- tykkäätkö tuoksuvista jutuista?
- oletko eläinihminen, tykkäätkö kissoista tai koirista?

Kiitos! :o)

Kivaa. :o)

- Kengän kokoni on 38-39.
- Tykkään kahvista oikein erityisen paljon.
- Tuoksuvista jutuista - no jaa, se vähän riippuu. Oikein voimakkaasti tuoksuvista en, mutta "luonnollisen kaltaisista" kyllä.
- En oikeastaan ole allergikkona eläinihminen, lähinnä matelijat ovat sydäntä lähellä ja pari käärmettä meillä asusteleekin. :)
  • 0

qiina
Bannattu

ViestiKirjoittaja EeKoo » 26.10.10 20:03

EEKOO:N SYSVY kirjoitti:EEKOO

kiva jos paketti oli mieleen :D Saathan yrittää selvitellä kuka olen mut saatat joutua väärille jäljille :wink:

No taatusti oli mieleinen paketti!

Seuraavia paketteja varten taas lisää kysymyksiä.

Tykkäätkö käsintehdystä saippuasta jos tykkäät niin onko suosikkia, merkkiä tms.?

En oo oikein koskaan päässyt kokeilemaankaan. :wink: Lushissa näitä testailin joskus, mutta pitäis sitten vissiin olla joku astiakin näille jne. jne.

Tykkäätkö kirkkaanvihreästä(ei mikään neonväri kuitenkaan)? entä tummanvioletista?

Mun vihreä-kausi on vähän takanapäin. Pojalle tykkään kyllä, mutta en oikeastaan muuten. Violetti on taas iskemässä näin syksyn myötä! :D

Ovatko retrokuosit mielestäsi ihania vai ällöttäviä?

Yleensä ihania. Kovin graafinen retro ei ehkä niinkään, enempi sellainen eläin-sydän-kukka-linja, ja esim. nää uusretrot lastenvaatteet on mun suosikkeja.

Miten säilytät meikkejäsi?

Mulla on pieni perinteinen Marimekon meikkipussukka, siis sellainen vahakankainen n.10x15cm, jossa on jokapäiväiset meikit. Se on kyllä tosi rumanvärinen, sininen pikkukukkainen. Tilasin täältä retrokankaisen vastaavan hyväntekeväisyyskampanjasta, mutta se menikin neitin tuttipussiksi.

Tarvitseeko tyttäresi jotain pientä, vaatetta tai jotain, minkä kokoinen jalka hänellä on?

No neiti on tosi pieni ikäiseksekseen. Jalankoko on varmaan jotain 21 (ehkä?) ja vaatekoko 80-86cm. Ei nyt tuu äkkiseltään mitään erityistä mieleen...

Leivotko minkälaisia makeita leivonnaisia, kaipaatko uusia reseptejä?

Leivon oikeastaan mitä vaan mitä lasten kanssa pystyy, ja reseptit on niitä tuttuja ja turvallisia. :roll: Oon kyllä kiinnostunut kokeilemaan mitä vaan uutta! :D

Yritän saada marraskuun paketin alkukuusta postiin, ja joulukuun paketin ennen joulua.

Ihanaa, kiitos kovasti! [onni]
  • 0

Minä ja ukko -78
Poika 08/07
Tyttö 08/09

~~~Satunnaista surffailua arkirumban pyörteissä elämän ruuhkavuosien keskellä~~~
EeKoo
Bannattu

ViestiKirjoittaja Lissukka77 » 26.10.10 20:07

Lissukk77 :n sysvy kirjoitti:Kiva kun tykkäsit :o) Värejä mietin hetken, mutta itse tykkäsin noista ja sain kysymälläkin vähän osviittaa

Muumit on silityskuvia, vaikka tahroja peittämään :D
Silitys leivinpaperin läpi ja se on siinä, kestää normi pesua ( jonkin verran ainakin :D )

Hei loistavaa. Kiitos! Suklaakin on aivan mielettömän hyvää ja pistin sen jo piiloon (ettei meidän hullu suklaahiiri syö sitä... Mun mies... :D)
  • 0

Akkavaltakunta (04/77; 07/07, 03/10, karvanarttu 04/05)
Lissukka77

ViestiKirjoittaja EEKOO:n sysvy » 26.10.10 21:01

Vielä lisää kysymyksiä...

Mites asusteissa, onko keltainen, oranssi, valkoinen, pinkki vai violetti mieleisin väri?

pidätkö tytöllä paitoja vai bodeja?

Millainen suklaa on lemppariasi?

Juotko teetä, maustettuja?

Yritän saada mahdollisimman mieleiset seuraavatikin paketit ja kyselen siksi paljon.

EEKOO:n sysvy

ViestiKirjoittaja EeKoo » 26.10.10 21:12

EEKOO:n sysvy kirjoitti:Vielä lisää kysymyksiä...

Mites asusteissa, onko keltainen, oranssi, valkoinen, pinkki vai violetti mieleisin väri?

Hmm... Talvitakkini on sellainen pronssin värinen untuvatakki, eli talviasusteista varmaan valkoinen? Mutta toisaalta, myös mustan villakangastakin kanssa tykkäsin violetista... Valkoinen varmaan! Uudet asusteet olis erittäin tervetulleita, varsinkin päähineet! :wink:

pidätkö tytöllä paitoja vai bodeja?

Maija käyttää sekä bodeja (siis aina) ja siinä päällä sitten paitoja, mekkoja jne. kun meillä on tosi kylmää. Sellainen tuli vielä mieleen, että Maijalle kerätään Schleigh-eläimiä, kun tykkää paljon eläimistä (näitä tullee saamaan myös joulukalenterista) mutta niille ei oo mitään säilytyspussukkaa! Siis vinkkinä vaan, että jos jotain omatekemää haluat miettiä. Maijan tulevan huoneen värit on raikas (limen/sammaleen/lehmuksen?) vihreä ja (karmiinin?)punainen.

Millainen suklaa on lemppariasi?
No lähes kaikkiruokainen oon! :wink: Pähkinöistä en pidä, enkä rusinoista. Ja mieluummin vaalea kuin tumma, mutta molemmat käy. Mikään ei oo kyllä vielä jäänyt syömättä... :lol:

Juotko teetä, maustettuja?

Juu, juon. Varsinkin talvella tulee lähes joka ilta juotua jotain tummaa teetä.

Yritän saada mahdollisimman mieleiset seuraavatikin paketit ja kyselen siksi paljon.

Kiva kun kyselet, toivottavasti vastauksistani on apua!
  • 0

Minä ja ukko -78
Poika 08/07
Tyttö 08/09

~~~Satunnaista surffailua arkirumban pyörteissä elämän ruuhkavuosien keskellä~~~
EeKoo
Bannattu

ViestiKirjoittaja Selmiinan sysvy » 26.10.10 21:39

Selmiina
Sinulle lähti tänään postia, toivottavasti ehtii perjantaiksi.

Selmiinan sysvy

ViestiKirjoittaja SATSAn sysvy » 27.10.10 15:32

SATSA!
Viime viikolla lähetin, onkohan posti saapunut perille, kun et ole kuitannut?

SATSAn sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat