Kiitos kovasti. Noitahan vois kokeilla pienelle...
Tekasin myös blogin ohjeen voitaikinan tänään kun pakasteesta oli hävinnyt torttutaikinat teille tietämättömille ja joulutorttuja oli saatava!
musta kontaktimuovi on liitutaulumuovia ja voit leikata sen mieleiseksesi ja liimata keittiön oveen tai ihan mihin haluat 
iniwi kirjoitti:Mun hehkut hävisNyt ehin jo copy-pastea iltalehteäkin tähän väliin joten otan sit taas huomenna listan tähän. Tänään tuli geisha-suklaata. maiskis!
Mullakaan ei oo mitään käsitystä mun tontusta. Mun vinkit on
- postitus kaupungin toiselta laidalta. Ja on hankkinut kierrätyskeskuksesta kalenterin täytettä. (Sellainen siis on myös itä-Vantaalla...)
- Paketti seikkaili postin huomassa sillon alkuun ja sen metsästys-yrityksissä selvisi että tontulla oli jotain herkkis-hormonitoimintaa aktiivisemmalla tolalla, eli rohkeasti oletin siinä kohta että synnytys olisi lähitulevaisuudessa tai lähimenneisyydessä.
- tonttu neuloo
Pari arvausta on mulla ollut, mutta sitten on tullut jotain mikä sulkee melko suurella todennäköisyydellä pois.
Oot ihana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa