Adawadan tonttu kirjoitti:Heippa Adawada!
Viimeisin yrttipurkkisi ei ole sekoitusta, vaan mustaherukkasalviaa kuivattuna. Siis vain yhtä yrttiä.
Tiinatainan tonttu kirjoitti:Hei Tiinataina!
Kuppikynttilä on todentotta tonttusen kätösten valmistama. Kupin muoto ja kuvio olivat mielestäni kivan retrot ja ajattelin, että tykkäisit!
T. tonttu
Jafulin tonttu kirjoitti:Heippa Jafuli!
On ollut kiva lueskella hehkutuksiasi Kalenterista löytyy aika paljon teetä/kahvia, toivottavasti ei kuitenkaan kyllästytä.
jekkutonttu kirjoitti:Cinere, avaapa se teeloota...
Jafuli kirjoitti:Jafulin tonttu kirjoitti:Heippa Jafuli!
On ollut kiva lueskella hehkutuksiasi Kalenterista löytyy aika paljon teetä/kahvia, toivottavasti ei kuitenkaan kyllästytä.
Ei kyllästytä ollenkaan! Mä oon kahvin ja teen suurkuluttaja ja just eilen sanoin Boyanillekin, että musta on niin mahtavaa päästä kokeilemaan uusia makuja, kun itse tulee aina tilattua vaan niitä tuttuja ja turvallisia tyyliin "paalin kokoinen paketti Margaret's hope darjeelingia".
Sitä mansikkamaitoteetäkin join just tänään meidän Sinkulan kanssa (joka siis rakastaa myös teetä ja maitokahvia) ja se pääsee varmasti jatkossa tilauslistalle, kuten ne kahvitkin. Mieskin (niii-in, just se mies joka EI yleensä tykkää makukahveista) pyysi mua tilaamaan sitä karhunvatukkakahvia joulun jälkiruokakahviksi.
Olen jo moneen otteeseen puhunut miehen kanssa miten iloinen olen siitä, että kalenterissa on just kuluvaa tavaraa ja käyttötavaraa, niin pääsen maistelemaan uusia juttuja ja saan käyttöön pientä kivaa, mutta ei jää nurkkiin pyörimään mitään mille tarvii erikseen keksiä jotain käyttöä tai varsinkaan joku säilytyspaikka. Sä oot kuule ollu mulle ihan täydellinen tonttu!
Eline kirjoitti:Tuli ilmeisesti itsetehdyt (?) korvikset. Hienot ja mun tyyliset kyllä! Vaikuttaa mun tonttuni perin kätevältä käsistään kyllä...olen ihan otettu!
Jafuli kirjoitti:^ Mandragorasta.
Boyan kirjoitti:Oi, olisko tosta puikonpitimestä kuvaa, mulla on ikiongelmana kaikki lukuisat keskeneräiset työt ja niiden tippuvat silmukat ja pusseista läpi tunkevat puikot reissatessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa