Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 11.12.13 16:46

Ihana malli [heart] Ja hiukka jännitti se koko puoli, kun tosiaan ihan viimoset langat laitoin siihen menemään. :D

Iniwin tonttu

ViestiKirjoittaja adawada » 11.12.13 20:32

Adawadan tonttu kirjoitti:Heippa Adawada!

Viimeisin yrttipurkkisi ei ole sekoitusta, vaan mustaherukkasalviaa kuivattuna. Siis vain yhtä yrttiä. :wink:

Ohoh, aina oppii uutta! En mä tommosesta ole kuullutkaan :D jännää, pitää maistella. ja huomasin nyt aiemmankin viestisi. Toisten dieettejä ei oo yhtään helppo noudattaa, joten ei hätää. Luen listan tarkasti ja katsotaan sitten. Joka tapauksessa olen kiitollinen jo yrityksestä :)
  • -1

iso pieni 9/11, pieni pieni 7/14
adawada

ViestiKirjoittaja Jafulin tonttu » 12.12.13 0:03

Heippa Jafuli!

On ollut kiva lueskella hehkutuksiasi :D Kalenterista löytyy aika paljon teetä/kahvia, toivottavasti ei kuitenkaan kyllästytä.

Jafulin tonttu

ViestiKirjoittaja Tiinatainan tonttu » 12.12.13 11:55

Hei Tiinataina!

Kuppikynttilä on todentotta tonttusen kätösten valmistama. Kupin muoto ja kuvio olivat mielestäni kivan retrot ja ajattelin, että tykkäisit! :D

T. tonttu

Tiinatainan tonttu

ViestiKirjoittaja tiinataina » 12.12.13 12:01

Tiinatainan tonttu kirjoitti:Hei Tiinataina!

Kuppikynttilä on todentotta tonttusen kätösten valmistama. Kupin muoto ja kuvio olivat mielestäni kivan retrot ja ajattelin, että tykkäisit! :D

T. tonttu

Ja kovasti tykkäsinkin [onni] ! Kiitos, arvostan kovasti itse tehtyjä juttuja!!
  • 0

mä-75 ukko-76 ja lapset poika 8/00 ja tytöt 1/02,3/04,5/06,8/08, 11/10 ja 4/13
tiinataina

ViestiKirjoittaja Katemman tonttuli » 12.12.13 13:10

Se tuikkukippo löytyi kirpparilta ja tervanaru kätköistäni. Meillä oli yksissä merellisissä juhlissa samanlaisia (tiukkukipon ympärille kiedotaan pari kierrosta tervanarua) ja kun hetken polttaa kynttilää, niin pitäisi mieto tervantuoksu tulla. Toivottavasti ei ole liian voimakas tuoksu?

Katemman tonttuli

ViestiKirjoittaja Jafuli » 12.12.13 13:13

Jafulin tonttu kirjoitti:Heippa Jafuli!

On ollut kiva lueskella hehkutuksiasi :D Kalenterista löytyy aika paljon teetä/kahvia, toivottavasti ei kuitenkaan kyllästytä.

Ei kyllästytä ollenkaan! :D Mä oon kahvin ja teen suurkuluttaja ja just eilen sanoin Boyanillekin, että musta on niin mahtavaa päästä kokeilemaan uusia makuja, kun itse tulee aina tilattua vaan niitä tuttuja ja turvallisia tyyliin "paalin kokoinen paketti Margaret's hope darjeelingia". :oops:

Sitä mansikkamaitoteetäkin join just tänään meidän Sinkulan kanssa (joka siis rakastaa myös teetä ja maitokahvia) ja se pääsee varmasti jatkossa tilauslistalle, kuten ne kahvitkin. Mieskin (niii-in, just se mies joka EI yleensä tykkää makukahveista) pyysi mua tilaamaan sitä karhunvatukkakahvia joulun jälkiruokakahviksi. :D

Olen jo moneen otteeseen puhunut miehen kanssa miten iloinen olen siitä, että kalenterissa on just kuluvaa tavaraa ja käyttötavaraa, niin pääsen maistelemaan uusia juttuja ja saan käyttöön pientä kivaa, mutta ei jää nurkkiin pyörimään mitään mille tarvii erikseen keksiä jotain käyttöä tai varsinkaan joku säilytyspaikka. Sä oot kuule ollu mulle ihan täydellinen tonttu! [onni]
  • 1

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Jafuli

ViestiKirjoittaja Cinere » 12.12.13 14:03

jekkutonttu kirjoitti:Cinere, avaapa se teeloota... :mrgreen:

[auts] :oops: [nauru]

Enkeli-piparimuotti
  • 1

Kolmen muksun äiti (-07, -10 & -12).
Cinere
Bannattu

ViestiKirjoittaja *OA* » 12.12.13 14:24

Jafuli kirjoitti:
Jafulin tonttu kirjoitti:Heippa Jafuli!

Ei kyllästytä ollenkaan! :D Mä oon kahvin ja teen suurkuluttaja ja just eilen sanoin Boyanillekin, että musta on niin mahtavaa päästä kokeilemaan uusia makuja, kun itse tulee aina tilattua vaan niitä tuttuja ja turvallisia tyyliin "paalin kokoinen paketti Margaret's hope darjeelingia". :oops:

Sitä mansikkamaitoteetäkin join just tänään meidän Sinkulan kanssa (joka siis rakastaa myös teetä ja maitokahvia) ja se pääsee varmasti jatkossa tilauslistalle, kuten ne kahvitkin. Mieskin (niii-in, just se mies joka EI yleensä tykkää makukahveista) pyysi mua tilaamaan sitä karhunvatukkakahvia joulun jälkiruokakahviksi. :D

Olen jo moneen otteeseen puhunut miehen kanssa miten iloinen olen siitä, että kalenterissa on just kuluvaa tavaraa ja käyttötavaraa, niin pääsen maistelemaan uusia juttuja ja saan käyttöön pientä kivaa, mutta ei jää nurkkiin pyörimään mitään mille tarvii erikseen keksiä jotain käyttöä tai varsinkaan joku säilytyspaikka. Sä oot kuule ollu mulle ihan täydellinen tonttu! [onni]

Mistä sitä Karhunvatukkakahvia voi tilata? Mua rupes kiinnostamaan ja tahdon kans maistaa :D
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja Jafuli » 12.12.13 14:40

^ Mandragorasta.
  • 1

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Jafuli

ViestiKirjoittaja Elinen tonttu » 12.12.13 17:28

Eline kirjoitti:Tuli ilmeisesti itsetehdyt (?) korvikset. Hienot ja mun tyyliset kyllä! :o) Vaikuttaa mun tonttuni perin kätevältä käsistään kyllä...olen ihan otettu! [onni]

Juu on tehty itse. Täytyy tunnustaa, että näitä varten stalkkasin sun face-kuvia ettiäkseni oikeaa tyyliä. Ilmeisesti osui :o)

Elinen tonttu

ViestiKirjoittaja *OA* » 12.12.13 22:42

Jafuli kirjoitti:^ Mandragorasta.

Oivoi minkä teki kun tuonne kauppaan meni [auts] Tuli ehkä tilattua muutakin kun pelkkä kahvi :lol:
  • 1

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 13.12.13 11:50

Kaakaon ainesosat piti olla siinä kirjeessä. Kaakaota, chiliä, kanelia ja sokeria siihen muistaakseni tuli. Suhteista en muista mitään.

Ja se sukkahärpätin on puikonpidin. Keskeneräisen työn voi laittaa siihen, puikot nippuun ja pää kelloon, ei pääse pistämään puikot tai silmukat tippumaan.

Kiva, että olet tykännyt kalenterista! [onni]

Kuunkajon tonttu

ViestiKirjoittaja Boyan » 13.12.13 12:39

Oi, olisko tosta puikonpitimestä kuvaa, mulla on ikiongelmana kaikki lukuisat keskeneräiset työt ja niiden tippuvat silmukat ja pusseista läpi tunkevat puikot reissatessa.
  • 1

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Boyan

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 13.12.13 14:14

Boyan kirjoitti:Oi, olisko tosta puikonpitimestä kuvaa, mulla on ikiongelmana kaikki lukuisat keskeneräiset työt ja niiden tippuvat silmukat ja pusseista läpi tunkevat puikot reissatessa.

Mä voin yrittää viikonlopun aikana kuvata tuon "silmukoiden putoamisen estäjästä". :D Kiitos tontulleni ihanasta kalenterista! Harmittaa, kun ollaan jo niin pitkällä. Jos vaikka tammikuu kalenteri vaihto seuraavaksi? :wink:
  • 1

Kuunkajo

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat