Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja rinkeli » 04.09.09 21:40

rinkelin sysvy kirjoitti:rinkeli:

Kuka teillä tekee ruoat, leipomiset?
Pidätkö kuivatuista hedelmistä? Suklaa- tai jugurttipäällysteisistä?
Onko teillä sauna, kylpyamme...?
Mitä kokoperheen harrastuksia teillä on? Mitä lapset harrastaa?

Hei apua, taas kysymyksiä :o

- minä teen ruoat ja leipomiset useimmiten, mies tekee kyllä ihan itse mulle synttäri- ja äitienpäiväkakut. Osaa hän ruokaakin tehdä, mutta mun homma se yleensä on.
- kuivatut hedelmät on hyviä, sekä suklaa- että jugurttipäällysteiset 8) esim. pähkinöistä tykkään paljon.
- sauna löytyy, tosin harvoin nykyään sinne ehdin :|
- no ei taida olla oikein koko perheen harrastuksia... paitsi penkkiurheilu :lol: Esikko käy jalkapalloharkoissa. Keskimmäiselle ajateltiin naperojumppaa, mutta ajankohta ei taida sopia millään :(
  • 0

rinkeli sekä isoveli O 11/03 & pikkusisko F 10/05 & pikkuisempi sisko E 12/08

Kuva
rinkeli
Bannattu

ViestiKirjoittaja sannareetan sysvy » 05.09.09 19:58

Sannareeta

Tässä tulisi sinulle lisäkysymyksiä
mitä näistä teidän tytöt tarvitsee eniten (trikoosta tehtynä), paita, mekko, hame, housut vai legginsit?
omistatko kestona tiskiliinaa tai hedelmäpusseja?
onko teillä sauna asunnossa tai saunotteko mökillä usein? tykkäätkö löylytuoksuista(ihan luomua ;), ei ole nestemäinen, koivu)?
Juotko maustettuja kahveja, esim. enkelin eväspussin olisiko joku mielimaku tai sitten mistä et todellakaan tykkää?
Käytätkö itse hameita, jos niin minkä pituinen se on, ja minkä kokoinen?
Käytätkö tytöillä mekkoja, jos ne on tehty retropuuvillasta?
Onko olemassa värejä joista et pidä ollenkaan, itsellä tai lapsilla?

Kun olet näihin kysymyksiin vastaillut osaan laittaa ekan paketin tulemaan (ja ehkä tokankin)

sannareetan sysvy

ViestiKirjoittaja sarben sysvy » 06.09.09 9:15

Sellaista vielä utelen, että mitkä värit miellyttävät sinua omissa vaatteissasi ja asusteissasi? Tykkäätkö esim. Marimekko- tai Nanso-tyylistä vai jostain muusta? Entäs lapsella?

sarben sysvy

ViestiKirjoittaja Irinan sysvy » 06.09.09 15:20

IRINA!

Minkä tyylistä sisustusta teillä on missäkin huoneessa, värimaailmaa tms? Käytetäänkö teillä paljon koristetyynyjä (ja minkä kokoisia)? Oletko jotain tiettyä sisustusjuttua vailla?
Tahtoisitko ennemmin jotain materiaaleja käsitöitä varten, vai jo valmiita käsitöitä?
Sanoit polttelevasi mieluusti kynttilöitä iltaisin; tykkäätkö hajustetuista vai ihan hajustamattomista kynttilöistä? Onko hajuista joku ehdoton kauhistus?
Haluaisitko itsellesi mieluummin jotain hemmottelujuttuja vai käytännöllisempiä juttuja?

Tämmöistä pohdiskelen ;)

Irinan sysvy

ViestiKirjoittaja Neiti_pirkon sysvy » 07.09.09 9:12

Neiti_pirkko!!!

Minkä kokoisia vaatteita käytät? Etenkin T-paidoissa?

Juotko kahvia tai teetä? Erityisiä lemppareita?

Olet sairaanhoitaja, mutta työskenteletkö tällä hetkellä lanssissa vai? Pidätkö "hoitsuhuumorista"?

Neiti_pirkon sysvy

ViestiKirjoittaja Kiikun Sysvy » 07.09.09 14:33

Hei!

Laitan muutaman lisäkysymyksen...
Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttää?
Tarviiko Dominic vaippoja ja millaisia ja minkäkokoisia teillä on käytössä?
Onko joku väri jota et voi lasten vaatteissa sietää tai josta et tykkää?
Et halunnut herkkuja ja sanoit ettet tykkää tuoksuista, mutta miten on suklaan tuoksu, meneekö se vai onko yäk?
Entäpä mitä luulet Isabelin tummavan jos ankka onkin muun värinen kuin keltainen? :wink:
Tykkäätkö enemmän ommella vai neuloa vai harrastatko molempia?
Tykkäätkö sisustaa ja luetko sisustuslehtiä? Mitä värejä esim keittiösi tekstiileistä löytyy?

Kiitos vastauksestasi. Kivaa suunnitella :D

Kiikun Sysvy

ViestiKirjoittaja kiikku » 07.09.09 15:15

Kiikun Sysvy kirjoitti:Hei!

Laitan muutaman lisäkysymyksen...
Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttää?
Tarviiko Dominic vaippoja ja millaisia ja minkäkokoisia teillä on käytössä?
Onko joku väri jota et voi lasten vaatteissa sietää tai josta et tykkää?
Et halunnut herkkuja ja sanoit ettet tykkää tuoksuista, mutta miten on suklaan tuoksu, meneekö se vai onko yäk?
Entäpä mitä luulet Isabelin tummavan jos ankka onkin muun värinen kuin keltainen? :wink:
Tykkäätkö enemmän ommella vai neuloa vai harrastatko molempia?
Tykkäätkö sisustaa ja luetko sisustuslehtiä? Mitä värejä esim keittiösi tekstiileistä löytyy?

Kiitos vastauksestasi. Kivaa suunnitella :D

Dominicille alkaa käymään 68cm ja Isabelille 110cm.
Mä teen itse kaikki vaipat, joten niitä on hmm... aika paljon :roll:
En tykkää semmosesta tummasta pinkistä tai aniliininpunaisesta ja samoin kaikki retrosekoitukset ei iske. Ruskea on IHANAA!
Suklaan tuoksu on ihan hyvä samoin kahvi.
Värillä ei ole väliä kunhan se on ankka (tai pingviini) :lol:
Neulon mieluummin, koska siinä olen parempi, mutta ompelen myös, pääosin vaippoja.
Sisustaminen on ihanaa, kun vaan olisi aikaa. Varsinkin meidän makuuhuone on ihan vaiheessa kun ei vaan ole aikaa. En juurikaan lue enää sisustuslehtiä, mutta telkkarista katselen paljon remontti- ja sisustusohjelmia.

Toivottavasti vähän edes helpotti. Hui...Jännittää *puree kynsiään*
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
kiikku

ViestiKirjoittaja neiti_pirkko » 08.09.09 0:15

Neiti_pirkon sysvy kirjoitti:Neiti_pirkko!!!

Minkä kokoisia vaatteita käytät? Etenkin T-paidoissa?

Juotko kahvia tai teetä? Erityisiä lemppareita?

Olet sairaanhoitaja, mutta työskenteletkö tällä hetkellä lanssissa vai? Pidätkö "hoitsuhuumorista"?

Uu, jännää! Rintava 42 tai L :D Kahvi ja tee menee, ei suosikkeja, paitsi niistä maustetuista joulukahveista ei pidä. Hoitajahuumori uppoaa, mitä härskimpää sen parempaa! Parhaillaan töissä synnärillä, korrekti termi siis lapsivuodeosasto :D .
  • 0

Pirkon ihanat: 04/06, 05/08 ja 09/12
neiti_pirkko

ViestiKirjoittaja Malalain sysvy » 08.09.09 11:30

Malalai
*Vakoilutyötä tehdessä huomasin, että eräs tietolomakkeen tieto taitaa olla muuttunut. Saako asiaa huomioida jo sysvypaketissa? :wink:
*Tuleeko mieluummin juotua teetä vai kahvia? Maustettua vai maustamatonta ja jos millä maulla jos maulla. :D
*Onko joku tietty suklaa josta et pidä tai joku josta erityisesti pidät? Tumma,valkoinen,maustettu..
*Mittaatkos kaikkien perheen jäsenien jalanpohjat.

Eiköhän näillä päästä alkuun. :wink:
Terkuin,Sysvysi.

Malalain sysvy

ViestiKirjoittaja Sarbe » 08.09.09 11:33

sarben sysvy kirjoitti:Sellaista vielä utelen, että mitkä värit miellyttävät sinua omissa vaatteissasi ja asusteissasi? Tykkäätkö esim. Marimekko- tai Nanso-tyylistä vai jostain muusta? Entäs lapsella?

Marimekko ja Nanso on kyllä jees. Tykkään oikeestaan kaiken tyylisestä, niin lapsella kuin itselläkin.
Kaisalla on paljon erilaista, paljon tyttömäisen pinkkejä ja hempeitä ja toisaalta selkeitä ruskeita,oransseja jne. vaatteita.
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Sarbe

ViestiKirjoittaja Mammaksi07:n sysvy » 08.09.09 11:46

Huomasitko virkatun kukkaheijastimen kirjekuoressa? :)

Mammaksi07:n sysvy

ViestiKirjoittaja mammaksi07 » 08.09.09 13:05

^hyvä kun huomautit! Sinne se oli kuoreen jäänyt! Pääsee käyttöön, ihana idea [onni]
  • 0

mammaksi07

ViestiKirjoittaja malalai » 08.09.09 17:30

Malalain sysvy kirjoitti:Malalai
*Vakoilutyötä tehdessä huomasin, että eräs tietolomakkeen tieto taitaa olla muuttunut. Saako asiaa huomioida jo sysvypaketissa? :wink:
*Tuleeko mieluummin juotua teetä vai kahvia? Maustettua vai maustamatonta ja jos millä maulla jos maulla. :D
*Onko joku tietty suklaa josta et pidä tai joku josta erityisesti pidät? Tumma,valkoinen,maustettu..
*Mittaatkos kaikkien perheen jäsenien jalanpohjat.

Eiköhän näillä päästä alkuun. :wink:
Terkuin,Sysvysi.

Joo saa toki huomioda :)
Juon säännöllisen epäsäännöllisesti teetä, olen sen suhteen aikas kaikkiruokainen ja kokeilunhaluinen. Kahvia en juo ollenkaan. Melkeinpä suklaa kuin suklaa on mieleen. Ihan kaikkein tummimmat kitkerät suklaat ovat ainoat jotka saattavat jäädä syömättäkin. Oma jalka on 25 cm, Mion 17cm, Eelin 14cm ja miehekkeen 28cm.

Jännityksellä jään odottamaan :D
  • 0

Minä, mies, Mio 04/06, Eeli 08/07, Totti 05/10 ja Okko 01/2013
malalai

ViestiKirjoittaja Irina » 08.09.09 19:55

Irinan sysvy kirjoitti:IRINA!

Minkä tyylistä sisustusta teillä on missäkin huoneessa, värimaailmaa tms? Käytetäänkö teillä paljon koristetyynyjä (ja minkä kokoisia)? Oletko jotain tiettyä sisustusjuttua vailla?
Tahtoisitko ennemmin jotain materiaaleja käsitöitä varten, vai jo valmiita käsitöitä?
Sanoit polttelevasi mieluusti kynttilöitä iltaisin; tykkäätkö hajustetuista vai ihan hajustamattomista kynttilöistä? Onko hajuista joku ehdoton kauhistus?
Haluaisitko itsellesi mieluummin jotain hemmottelujuttuja vai käytännöllisempiä juttuja?

Tämmöistä pohdiskelen ;)

Tyylistä, hmm... No väreistä osaan jotain sentis sanoa. Makkarissa on luonnonvalkoinen päiväpeitto ja tyynyjä turkoosina ja oranssia vähän lisänä. Yksi seinä on vaalea suklaan ruskea ja lattia tummanruskea ninkuin koko talossa melkein, muut seinät valkoisia. Verho on ruskeaturkoosi laskosverho, joten aika kiinteä tuo väritys tällä hetkellä.

Olkkarissa on kanssa valkoisia seiniä ja ruskea lattia, tumman ruskeat nahkasohvat, ja tällä hetkellä vihreä-valkoiset tyynyt, ja valkoiset sekä ruskea/turkoosit paneeliverhot. Verhoja ja tyynyjä olen ajatellut vaihtaa oranssiin kun syksy on. Joten ehkä se vaaleavihreä alkaa olla muuten ohi...paitsi no on siellä edelleen ne vaaleanvihreät matot, jotka ei mihinkään katoa...mut verhojen ja tyynyjen vaihtoa olen miettinyt. Kaikki on ihan mietintä asteella vielä, joten sinne voi vapaasti heittää innokkeita. Ja oranssista mieluiten jotain sellaista poltetumpaa kuin ihan räikeää kirkasta...ja, no turkoosit ja valkoiset on aina pop.

Tyynyjä on makkarissa ikean 50x50 kokoiset ja olkkarissa 40x40. Tosin ne vaihtelee huonetta jos tarve vaatii.

No materiaalit tai valmiit käsityöt, ihan miten vain. Varmemmin valmistuvat jos ovat jo valmiita ;) Ja kynttilöistäkin tykkään molemmista, itse ostan enimmäkseen ilman hajua, mutta tykkäsin kyllä jostain berryhajuseoksesta mitä viime talvena polttelin. Sitruunakin on ihana tuoksu kynttilöissä. tai kahvi. Laventeli on yök ja se kookos jos sellaisia edes on :D

Ja viimeinenkin kysymys on vaikea..molemmat varmasti ilahduttaa, käytännölliset tai hemmottelut, en esim. mitään kasvonaamioita käytä, kun ei tule ostettua. Mutta varmaan testaisinm jos lahjana saisin.. eli liekö näistä vastauksista paljon apuja oli :)
  • 0

Kotijoukkueessa Mies, neidit 06/06 ja 12/08 sekä Pikku-Otava 07/11.
Irina

ViestiKirjoittaja sannareeta » 09.09.09 10:46

Täällä ollaan, harmillisen harvoin vain (työelämä haittaa tällä hetkellä pahasti harrastuksia, pöh.. :( ) Vastaukset on tuolla kysymysten välissä.

sannareetan sysvy kirjoitti:Sannareeta

Tässä tulisi sinulle lisäkysymyksiä
mitä näistä teidän tytöt tarvitsee eniten (trikoosta tehtynä), paita, mekko, hame, housut vai legginsit?
Ööh..paidat ja housut on käytetyimpiä. Mekkoja ja hamosia käyttävät aika harvoin, ja jostain syystä mummot etc. antaa aina niitä lahjaksi.

omistatko kestona tiskiliinaa tai hedelmäpusseja?
Kestotiskiliina vielä puuttuu, hedelmäpusseja on.

onko teillä sauna asunnossa tai saunotteko mökillä usein? tykkäätkö löylytuoksuista(ihan luomua ;), ei ole nestemäinen, koivu)?
Käydään talon yhteisessä saunassa, ja mökillä käydessä saunotaan tietysti. Valitettavasti olen aika herkkä tuoksuille, joten ei ehkä kannata saunatuoksuja hommata. Koivuvasta pari kertaa kesässä kuuluu toki asiaan!

Juotko maustettuja kahveja, esim. enkelin eväspussin olisiko joku mielimaku tai sitten mistä et todellakaan tykkää?
Maustekahvit kelpaa. Amarettokahvi jäi joskus juomatta, mutta muut menee.

Käytätkö itse hameita, jos niin minkä pituinen se on, ja minkä kokoinen?
Käytän joskus, yleensä nilkkapituisia, mutta kesällä polvimittaisia tai lyhempiäkin. Tunikan ja hameen välimuodot on myös kivoja, siis sellaiset joissa pidetään alla housuja. Koko on 38.

Käytätkö tytöillä mekkoja, jos ne on tehty retropuuvillasta?
Tietysti! Ne on mekoista kauneimpia :D

Onko olemassa värejä joista et pidä ollenkaan, itsellä tai lapsilla?
Itsellä oranssi, kirkas keltainen ja kirkas vihreä. Lapsilla varmaan musta.

Kun olet näihin kysymyksiin vastaillut osaan laittaa ekan paketin tulemaan (ja ehkä tokankin)

Voi ihanaa.. :D :D
  • 0

Sannareetan lisäksi perheessä myös mies ja tytöt 12/05 ja 05/08

sannareeta

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat