Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja enuunan sysvy » 02.08.08 22:46

Hei vaan tässäpä liuta kysymyksiä :)

- minkälaista kahvia juot? Pidätkö maku ja maustekahveista? latte tai espresso?

- Minkälaisista tuoksuista pidät? Tai et pidä?

- Minkälaisia kestoja teillä on käytössä ja minkäkokoisia?

- Ompelu/kutominen/virkkaaminen?

- askartelu muuten ? Teetkö kortteja, skräppäystä...?

Tässäpä näin aluksi :lol: kyselen sitten vielä lisää myöhemmin

enuunan sysvy

ViestiKirjoittaja happy_phantomin sysvy » 03.08.08 9:42

happy_phantom! muutamia kysymyksiä...

Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Myös hatun ja kengänkoko olisi kiva tietää.
Minkämerkkisiä ja -kokoisia kestoja teillä käytetään? Olisiko kamalaa, jos saisitte käytettyjä vaippoja lahjaksi?
Kuka on teidän lempi-WAHM?
Mitä ajattelet imetyksestä?

happy_phantomin sysvy

ViestiKirjoittaja kaani » 03.08.08 9:59

Kaanin^ sysvy kirjoitti:Kaani^ HUHUU

Pakettia pähkäillessä heräsi muutama kysymys:
Tee, kahvi kaakao vai joku muu?
Rakastat kirppareita, eli kierrätystavara on ok?
Jos syöt makeaa, mitä syöt mieluiten?
Tuleeko sinulle lehtiä?
Oletko kiinnostunut muodista?
Minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Entä onko lasten vaatteiden väreillä väliä?
Jos sinulla on hetki omaa aikaa, mitä teet silloin?

- Kahvi
- Mieluummin aina kierrätys kuin uusi
- Kaikki makea on hyvää :D :D Suklaa on varma :D
- Tulee Meidän Perhe (ja Aamulehti :) )
- En ole erityisen kiinnostunut muodista.
- Kerttu käyttää 86-90cm ja Taimi 74cm vaatteita
- Jos minulla on omaa aikaa luen, neulon, ysvään ja ompelen. Ompelusta olen tosi innostunut :D
  • 0

Totesit, että rakkaus on puu
juurineen ja latvoineen
keväineen ja syksyineen
hedelmineen, tuholaisineen
-cmx

Äiti + isä + Kulta 09/06 + Pienikulta 01/08 + Kullanmuru 03/10
Aarnin imetyspäiväkirja
kaani

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 03.08.08 12:34

happy_phantomin sysvy kirjoitti:happy_phantom! muutamia kysymyksiä...

Minkäkokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Myös hatun ja kengänkoko olisi kiva tietää.
Minkämerkkisiä ja -kokoisia kestoja teillä käytetään? Olisiko kamalaa, jos saisitte käytettyjä vaippoja lahjaksi?
Kuka on teidän lempi-WAHM?
Mitä ajattelet imetyksestä?

Se on kyllä totta, että pelkkä huhuilukin piristää :D

Bensku käyttää jotain 92-100 cm vaatteita, pää on 50cm ja jalka 26-27. Ja Taika 86-92 cm, pää 48 ja jalka 22-23.

Kestoja meillä on aika monen merkkisiä, mutta kaikista eniten Cuddleja. Mutta tykkään myös Muksuista, Muumeista ja Swaddleista. Käytetyissä vaipoissa ei ole mitään kamlaa :D

Lempi-Wahm on varmaankin Igu*Virpi... Mutta kaikkia kotimaisia WAHM on aina kiva kannattaa :)

Imetyksestä.. jaa-a, no ainakin sen parissa on saanut hyvin vietettyä viimeiset 3,5v :lol: Eli kannatan imetystä, esikoista imetin 6kk täysimetyksen jälkeen vielä himppaa vaille 3-vuotiaaksi ja Taikaa imetän yhä. Ja olen haaveillut joskus meneväni sellaiselle imetystukihenkilökurssille.
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

ViestiKirjoittaja anselmiinan sysvy » 03.08.08 14:21

ANSELMIINA!

Hyvää elokuuta! :)

- Miten servettiaskartelusi edistyy? (Kyllä, kävin vaklailemassa... 8) )
- Oletko kokeillut kestoilla itse, vai riittääkö sinulle kestovaippojen kanssa touhuaminen?
- Minkätyylisistä yrteistä pidät?

...tässäpä pari kysymystä näin alkajaisiksi. :wink:

anselmiinan sysvy

ViestiKirjoittaja Mortville » 03.08.08 15:32

Mortvillen sysvy kirjoitti:MORTVILLE

Tässä joitain kysymyksiä sinulle:

Mistä väreistä pidät lastesi päällä? Pidätkö retrosta? Tyttötyylistä (vaaleanpunaisesta ym.)? Vai mistä? Entä mitkä ovat lapsesi lempivärejä?

Entä mitä värejä suosit itselläsi tai sisustuksessa?

Mitä lapsesi tykkää tehdä ja millä leikkiä?

-Sysvysi 8)

HEI!

Olen värien suhteen hyvin kaikkiruokainen. Pidän kyllä retrosta ja erityisesti unisex-vaatteista, vaikka on tytöilläni mekkojakin usein nähty. Vaaleanpunainen passaa minulle, mutta isompi tyttö taitaa hieman karsastaa :lol: Hän pitää kirkkaista väreistä, mutta ei osaa nimetä suosikkiaan. Kuulemma.

Sisustus on meillä melko ruskeasävyinen ja maanläheinen. Niin taidan itsekin pukeutua.
Keittiömme on kuitenkin kirkkaan punainen :D

Tyttö tykkää kiipeillä, pomppia ja piirtää. Kaikenlainen rakentelu ja väkästäminen on mukavaa ja leikkiastioista on riittänyt riemua.

Nyt jännittää :)
  • 0

Viimeksi muokannut Mortville päivämäärä 21.05.14 20:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Mortville

Huhuu Emily!

ViestiKirjoittaja Emilyn sysvy » 03.08.08 16:08

Muutama kysymys olisi sinulle :)

Minkä kokoisia vaatteita teidän tyttö käyttää, onko joitain vaatemerkkejä/värejä joista et pidä?

Tykkäät kirppareista, eli onko kierrätystavara (siistikuntoinen tietenkin) ok?

Mitä värejä teillä on sisustuksessa?

Emilyn sysvy

ViestiKirjoittaja omenan sysvy » 03.08.08 16:57

omena kirjoitti:
omenan sysvy kirjoitti:Tee vai kahvi vai jokin ihan muu? Mikä?

Luetko ja jos niin mitä? Kirjoja? Lehtiä (mitä lehtiä)?

Pidätkö koruista?

Hei, mua oli huhuiltu :) Juon sekä teetä että kahvia, tykkään tavallisen kahvin lisäksi suklaakahveista ja capuccinosta. Mieluisimmat teet ovat vihreä ja valkoinen tee, myös näissä pidän useimmista eri aromeista.

Luen viihdyttäviä pokkareita (nyt menossa sinkkuelämää), ja lehdistä lähinnä sisustuslehtiä, joista Deco minulle tulee. Pidän kovasti koruista, sellaisista yksinkertaisista jotka ei ole myöskään aivan valtavan suuria.

MUOKS: Kynttilöistä pidän, ja se näkyy meillä...Niillä saa ihania väripilkkuja sisustukseen ;) Poltan niitä myös niin kesällä kuin talvella, joten kuluvaa tavaraa ovat. Nyt on itse asiassa kelluvat kynttilät rantautuneet meille, koska sain sellaisille sopivat kivat kipot vähän aikaa sitten.

Lisää kysymyksiä..

-Mistä materiaaleista pidät koruissa?
-Mitä värejä suosit pukeutumisessasi?
-Saako lapsille olla jotain paketissa? Onko kiva jos on vai toivotko ennemmin että paketti olisi vain sinulle?
-Pidätkö kissoista? (ei, en suunnittele kissan postittamista)

omenan sysvy

Re: Huhuu Emily!

ViestiKirjoittaja emily » 03.08.08 22:40

Emilyn sysvy kirjoitti:Muutama kysymys olisi sinulle :)

Minkä kokoisia vaatteita teidän tyttö käyttää, onko joitain vaatemerkkejä/värejä joista et pidä?

Tykkäät kirppareista, eli onko kierrätystavara (siistikuntoinen tietenkin) ok?

Mitä värejä teillä on sisustuksessa?

Miuta on huhuiltu :o

Tytär käyttää pääasiassa 80 cm vaatteita. Ja on tosi pitkäjalkainen :wink: Ei ole oikein mitään merkkejä tai värejä joista en pidä, ehkä jotkut ällövaaleanpunaiset röyhelöjutut jää käyttämättä.

Kierrätystavara on todellakin ok :D

Sisustuksessa on joka huoneessa eri värejä: olkkarissa ruskeaa ja mustaa, keittiössä turkoosia ja pinkkiäkin löytyy, makuuhuoneessa tummaa violettia...
  • 0

emily

ViestiKirjoittaja omenan sysvy » 04.08.08 15:43

omenan sysvy kirjoitti:Lisää kysymyksiä..

-Saako lapsille olla jotain paketissa? Onko kiva jos on vai toivotko ennemmin että paketti olisi vain sinulle?

Piti vielä kysyä pidätkö tuoksuista? Mieluisimmat tuoksut?
Bodyshopin tuotteista? Tai minkälaisia kosmetiikkatuotteita käytät?

omenan sysvy

ViestiKirjoittaja omena » 04.08.08 16:21

omenan sysvy kirjoitti:
omenan sysvy kirjoitti:Lisää kysymyksiä..

Piti vielä kysyä pidätkö tuoksuista? Mieluisimmat tuoksut?
Bodyshopin tuotteista? Tai minkälaisia kosmetiikkatuotteita käytät?

Ai ei ole kissaa tulossa, siitä oiskin lapset riemastuneet :lol: Joo pidän kyllä kissoista, vaikkei meillä sellaista ole eikä varmaan ihan heti tulekaan. Ja ilman muuta on kiva jos lapsia muistetaan paketissa, jollain muulla kuin kissalla...

Koruissa pidän kaikenlaisista materiaaleista, ei nyt tule mieleen, mikä olisi sellainen materiaali josta en pitäisi...nahkaa ei taida mun koruissa olla, eikä ehkä tulisi itse hankittua, mutta muistan joskus omistaneeni ihanan kaulakorun ohuella nahkahihnalla. Eli ei ehdoton ole sekään ;)

Omassa pukeutumisessani suosin ruskeaa, mustaa, valkoista ja punaisen eri sävyjä (niin vaaleanpunaista kuin viininpunaistakin, ja siltä väliltä). Tuoksuistakin pidän, tosin en erityisemmin kovin imelistä kuten vanilja, toffee tms. Bodyshopin tuotteista tykkään kovasti, tuoksuista varsinkin hedelmäisistä ja marjaisista. Käytän mielelläni juuri tuon tyyppistä kosmetiikkaa.

Jokohan tuli kaikki...kysy vain lisää taas tarvittaessa :)
  • 0

Lapset: Tytöt -02 ja -10, pojat -04, -06 ja 06/16
omena
Bannattu

ViestiKirjoittaja Peikkiksen sysvy » 04.08.08 18:02

Peikkis, sinulle olisi muutama kysymys! :D

*Minkä kokoisia vaatteita lapset käyttävät? Haluatko itse valita lasten vaatteet vai voisinko lisätä pakettiin, jos tulee vaikka jotain ihanaa vastaan kirppareita kierrellessä?

*Minkälainen piha teillä on, voisitko kuvailla sitä vähäsen?

*Tuleeko sinulle lehtiä, tykkäätkö lukea?

Näillä päästään alkuun, tosin ensimmäinen paketti on jo kutakuinkin kasassa... 8)

Peikkiksen sysvy

ViestiKirjoittaja kisumirrin sysvy » 04.08.08 18:38

KISUMIRRI:

lisätietoja vähän kaipailisin (kun olet aika vähän täällä kirjoitellutkin ;) )

-millaisia askarteluja harrastat? Vai ihanko vaan kaikenlaisia?
-onko jotain askartelujuttua jota olet haaveillut kokeilevasi, mutta et ole vielä ehtinyt?

-millaisia käsitöitä harrastat? ompelua ainakin, mutta entäs muuta?
-onko jotain käsityöjuttua, jota olisit kiinnostunut kokeilemaan?

-mistä väreistä pidät? Onko jotain väriskaalaa joka olisi kaikkein mieluisin tai jotain hirveää yökötys väriä?

-millä muulla tykkäät herkutella kuin karkilla?

-tykkäätkö leipomisesta tai ruuanlaitosta? minkä tyyppisestä?

-onko vauvalle jo kaikki hankinnat tehty vai vieläkö puuttuu jotakin?

-mitä mieltä olet kierrätyslahjoista? siis jos saisit jotain käyettyä tai kierrätysmateriaalista tehtyä.

-tykkäisitkö enemmän minun tekemistä tsi-jutuista vai olisiko kivempi saada materiaalipaketti ja ohjeet?

kisumirrin sysvy

ViestiKirjoittaja PinnSvin » 04.08.08 20:23

PinnSvin:n sysvy huhuaa kirjoitti:Hei vaan PinnSvin!

- Mitä värejä sisustuksessanne on? Tarvitsetko jotakin kotiin (kodin tavaroita tms)?

- Leivotko?

- Katseletko paljon elokuvia? Minkälaisia? Saavatko lapset katsella televisiota/lasten elokuvia?

- Miten rentoudut?

- Tarvitsetko mitään "apuvälineitä" ompeluun tai neulomiseen? Miten säilytät esim. puikot tai neulat?

- Tuleeko sinulle käsityölehtiä? Minkälaisista lehdistä pidät?

- Sinun jalan kokosi? Entäpä lasten?

- Kestoiletko itse?

Tässähän näitä nyt ensialkuun :lol:

Ooh, minua on huhuiltu :D Kiitos peikkotytt kun kävit vähän potkimassa kun unihdin taas kokonaan tämän ketjun :oops:

- ei meil taida mitään erityistä sisusustyyliä edes olla :oops: keittiössä nyt on kirsikkapuuta ja vaaleat ovet kaapeissa. työhuone (tuleva lastenhuone) on sävyltään oranssi, makkarissa on vaalean sinistä, valkoista ja keltaista, olkkari on ihan sekalaista. laiva-aiheista on tauluissa ja verhoissa ja mutunekin meriaiheista mut itseasias alan olla kyllästyny siihen.
Ei meillä kotiin ole mitään erityistä tarvetta. ainoastana keittiöön tarttis saada joku verhotanko/vaijeriratkasu kun toisen ikkunan päällä on niin vähän tilaa ilmalämpöpumpun takia :roll: Mut ei siis sun semmisa tarvi miettiä :lol: Ideoita toki otetaan aina vastaan :D

- Leivon kyllä normaalisti mut nyt on ollu leipomiset aika kortilla kun en itse voi pal mitään syödä kun on niin tiukka dieetti kuopuksen allergiaselvittelyitten takia. Tykkään kauheasti leipoa itse just kaikkiin juhliin sun muihin :)

- Itse katson todella vähän elokuvia mut sit kun katson niine niten tykkään tositapahtumiin perustuvista ja koskettavista elokuvista. en mistään kauhuista sun muista niine rityisemmin. Uus salaset kansiot tekis mieli mennä katsomaan kun olen sarjaa katsonu 12-vuotiaasta mut en tiedä uskallanko enää :lol: Komediasta en erityisemmint ykkää. Joskus menee kun on sellainen fiilis.
Esikoinen katselis vaikka kokoaika telkkaria jos sais päättää. myyrä, pikkutraktori, taotao, puuhapete ovat kyl kovas kulutukses meillä. Telkkari tosin on jatkuva tappelun aihe et jos se tuo hyvää mieltä niin kyl pahaakin. Niin varmaan joka perheessä.

- rentoudun lukemalla lehtiä (puutarha, koti, lapset), neulomalla, ompelemalla. Toi lehtien lueskelu mulla ehkä suurin semmonen oma rentoutumishetki on esim kahvikupposen kanssa tms.

- bambupuikkoja suosin ja niitä pitäiskin homamta lisää jostain. Neulat on osa tyynyssä ja osa ties missä. Niille ei ole tosiaan säilytyspaikkaa. sukkapuikkoja mul on tollasessa jostain lahjuksena tulleessa aterin retkikansiossa. siel on semmosia kuminauhoja siis missä ovat kiinni, mut ei kauheen hyvä systeemi ole kun putoovat sieltä jos nostaa ton pystyyn. Pitkät puikot on äitini vanhassa tuollasessa kankaalla päällystetyssä pahviputkessa. Säilytys juttuja eriompeluasioille mulla ei kyl ole. En ole kesimerkiks keksiny lainkaan et missä säilyttäisin kaavoja niin et ne löytyis helpolla jatkossakin :roll:

- mulle tulee suuri käsityölehti ja novitan lehti. Pidän monenlaisita lehdistä. Paitsi en niinkään juorulehdistä :lol:

- mun jalan koko on 41, esikoisen n. 27-28 ja kuopuksen jalasta en tiedä yhtään mitä kokoa on. olisko 19?

Itse käytän kuukuppia. Tosin ei ole menkkoja näkyny :lol: Ja kestoliivinsuojia toki :) Ja muissakin suosin kestoja. hedelmäpusseissa jne :lol:

Vai että ens alkuun :D Tässähän pääs oikeen tarinoimaan 8)
  • 0

Uusioperhe-elämää
Kuva
PinnSvin

ViestiKirjoittaja Marjuskan sysvy » 05.08.08 9:51

Marjuska!

Minkä kokoinen jalka sinulla on?
Haluaisitko jotain käsityötarviketta (lankoja, kangasta tms), vaikka kerroitkin, että aika on nykyään kortilla?
Onko tytöillä jotain lempihahmoa (kirjat, lelut tms)?
Haluaisitko/tarvitko tulevalle vauvalle jotain?

Kysyn jo nyt, vaikka kerroitkin, ettet välttämättä ole koneen ääressä :) Pakettia saat odotella aikaisintaan ensi viikolla.

Marjuskan sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat