PinnSvin:n sysvy huhuaa kirjoitti:Hei vaan
PinnSvin!- Mitä värejä sisustuksessanne on? Tarvitsetko jotakin kotiin (kodin tavaroita tms)?
- Leivotko?
- Katseletko paljon elokuvia? Minkälaisia? Saavatko lapset katsella televisiota/lasten elokuvia?
- Miten rentoudut?
- Tarvitsetko mitään "apuvälineitä" ompeluun tai neulomiseen? Miten säilytät esim. puikot tai neulat?
- Tuleeko sinulle käsityölehtiä? Minkälaisista lehdistä pidät?
- Sinun jalan kokosi? Entäpä lasten?
- Kestoiletko itse?
Tässähän näitä nyt ensialkuun

Ooh, minua on huhuiltu

Kiitos peikkotytt kun kävit vähän potkimassa kun unihdin taas kokonaan tämän ketjun
- ei meil taida mitään erityistä sisusustyyliä edes olla

keittiössä nyt on kirsikkapuuta ja vaaleat ovet kaapeissa. työhuone (tuleva lastenhuone) on sävyltään oranssi, makkarissa on vaalean sinistä, valkoista ja keltaista, olkkari on ihan sekalaista. laiva-aiheista on tauluissa ja verhoissa ja mutunekin meriaiheista mut itseasias alan olla kyllästyny siihen.
Ei meillä kotiin ole mitään erityistä tarvetta. ainoastana keittiöön tarttis saada joku verhotanko/vaijeriratkasu kun toisen ikkunan päällä on niin vähän tilaa ilmalämpöpumpun takia

Mut ei siis sun semmisa tarvi miettiä

Ideoita toki otetaan aina vastaan
- Leivon kyllä normaalisti mut nyt on ollu leipomiset aika kortilla kun en itse voi pal mitään syödä kun on niin tiukka dieetti kuopuksen allergiaselvittelyitten takia. Tykkään kauheasti leipoa itse just kaikkiin juhliin sun muihin
- Itse katson todella vähän elokuvia mut sit kun katson niine niten tykkään tositapahtumiin perustuvista ja koskettavista elokuvista. en mistään kauhuista sun muista niine rityisemmin. Uus salaset kansiot tekis mieli mennä katsomaan kun olen sarjaa katsonu 12-vuotiaasta mut en tiedä uskallanko enää

Komediasta en erityisemmint ykkää. Joskus menee kun on sellainen fiilis.
Esikoinen katselis vaikka kokoaika telkkaria jos sais päättää. myyrä, pikkutraktori, taotao, puuhapete ovat kyl kovas kulutukses meillä. Telkkari tosin on jatkuva tappelun aihe et jos se tuo hyvää mieltä niin kyl pahaakin. Niin varmaan joka perheessä.
- rentoudun lukemalla lehtiä (puutarha, koti, lapset), neulomalla, ompelemalla. Toi lehtien lueskelu mulla ehkä suurin semmonen oma rentoutumishetki on esim kahvikupposen kanssa tms.
- bambupuikkoja suosin ja niitä pitäiskin homamta lisää jostain. Neulat on osa tyynyssä ja osa ties missä. Niille ei ole tosiaan säilytyspaikkaa. sukkapuikkoja mul on tollasessa jostain lahjuksena tulleessa aterin retkikansiossa. siel on semmosia kuminauhoja siis missä ovat kiinni, mut ei kauheen hyvä systeemi ole kun putoovat sieltä jos nostaa ton pystyyn. Pitkät puikot on äitini vanhassa tuollasessa kankaalla päällystetyssä pahviputkessa. Säilytys juttuja eriompeluasioille mulla ei kyl ole. En ole kesimerkiks keksiny lainkaan et missä säilyttäisin kaavoja niin et ne löytyis helpolla jatkossakin
- mulle tulee suuri käsityölehti ja novitan lehti. Pidän monenlaisita lehdistä. Paitsi en niinkään juorulehdistä
- mun jalan koko on 41, esikoisen n. 27-28 ja kuopuksen jalasta en tiedä yhtään mitä kokoa on. olisko 19?
Itse käytän kuukuppia. Tosin ei ole menkkoja näkyny

Ja kestoliivinsuojia toki

Ja muissakin suosin kestoja. hedelmäpusseissa jne
Vai että ens alkuun

Tässähän pääs oikeen tarinoimaan