nellenin tonttu kirjoitti:Hei vaan nellen
Aika moneen luukkuun olen jo sisältöä keksinyt, mutta muutaman lisäkysymyksen haluan vielä esittää.
Juotko kahvia tai teetä? Onko jotain lempimakua? Tai inhokkia?
Millainen suklaa on parasta?
Millaisia asusteita käytät? Hattuja, huiveja, laukkuja, koruja, hiusjuttuja...?
Mainitsit pitäväsi punaisesta ja kevään vihreästä, onko muita lempivärejä? Ja onko joitain totaalisia inhokkivärejä?
Luetko mitään? Millaisia kirjoja? Lehtiä?
Sun kalenterin tekeminen tulee olemaan kivaa. Niin monesta kohdasta esittelyviestistäsi tunnistin myös itseni
Ihanaa!
Juon kahvia ja kylmään vuodenaikaan myös teetä. Kahvi saa olla melko vaaleapaahtoista, muuten käy kaikki. Teen suhteen olen kaikkiruokainen..
Suklaankin suhteen melkein kaikki menee alas, kovin tummaa suklaata en tykkää syödä, paitsi jos siinä on joku muu maku mukana. Pari kertaa olen maistanut myös raakasuklaata ja se oli oikein hyvää. Lempparisuklaa on Heidi grand'or florentine, eli toscasuklaa.
Vai asusteita.. Hattuja ei (paitsi pipoa talvella ja lippistä kesällä), huiveja joo, laukkuja joo, koruja lähinnä juhlissa (mutta tää johtuu kylläkin enemmän siitä ettei mulla oikein ole ns. arkikoruja, paitsi korvikset), hiuksiin vain hätäponnareita..
Punaisen ja vihreän lisäksi tykkään mustasta, valkoisesta, harmaasta, oranssista, noh oikeastaan kaikista paitsi sinisestä.. Ostin jopa sinapinkeltaista lankaa, vaikka siitä en ennen ole erityisemmin pitänyt..
Viime aikoina lukeminen on jäänyt aika vähälle, mutta jos luen, niin käteen nappaan perhe-, askartelu- tai käsityölehden taikka jonkun hömppäromaanin tai eräaiheisen tarinan. Dekkaritkin menee!