*OA*:n sysvy kirjoitti:*OA*!
Tämmöiset viimehetken kyselyt.
Juotko kahvia/teetä?
Millä herkuttelet?
Kerroit ompelevasi mutta neulotko myös?
Onko sinulla tällähetkellä joitain keskeneräisiä käsityöprojekteja?
emiliap:n sysvy kirjoitti:Hei emiliap!
Onpa ilahduttavaa kuulla että pidit paketista! Minun täytyy kyllä tuottaa pettymys, sillä oikeasti paketin lähetti mieheni, jonka piti alunperin tuoda se sinulle. Hän ei kuitenkaan ehtinyt (tai uskaltanut) työreissullaan pakettia sinulle tipauttaa, joten kävi sitten postittamassa.
Mukavaa seuraavan paketin ja kevään odotusta!
Jonskulaisen sysvy kirjoitti:Hei taas Jonskulainen!
Täällä ollaan jo ihan tulisilla hiilillä, sillä kärsivällisyys ei kuulu minun suurimpiin hyveisiin. Olisipa siis jo maaliskuu, niin pääsisin lähettämään seuraavan pakettisi. Seuraavat paketit ovat jo melko valmiita, mutta muutamia kivoja juttuja voi vielä lisäillä ja siksi ajattelinkin kysyä vielä vähän vinkkiä.
- Pidätkö sienistä?
- Kerroit pitäväsi muumeista, löytyykö kaikki muumikirjat?
- Entäs Patti Smith, onko sinulla kaikki levyt ja kirjat?
- Onko teillä pihaa tai puutarhaa? Jos on, olisiko keväiset istutettavat mieleisiä?
- Luetko lehtiä? Tuleeko teille tilattuna aikakausilehtiä?
- Onko jotain erityistä mitä toivoisit paketteihin?
*OA* kirjoitti:*OA*:n sysvy kirjoitti:*OA*!
Tämmöiset viimehetken kyselyt.
Juotko kahvia/teetä?
Millä herkuttelet?
Kerroit ompelevasi mutta neulotko myös?
Onko sinulla tällähetkellä joitain keskeneräisiä käsityöprojekteja?
Huhuilua
Perjaatteessa juon kahvia enemmän kuin teetä, teetäkin siis juon kyllä jos ei ole ollut kahvia tarjolla. Mutta nyt tämän pienen salamatkustajan vuoksi en ole 2vk juonnut kahvia ollenkaan. Ompelen paljon, neuloin myös mutta käsiongelmien vuoksi se on nyt pannassa kokonaan niinkuin virkkaaminen. Joten tyydytän käsityöhimoni tyydytän ompelemalla.
Keskeneräsiä projekteja.. No niitähän on vaikka kuinka Ainut joka on niin kesken että kankaat on leikattu, on yhden nojatuolin verhoilu ja ajatuksissa on paljon kaikkea muuta. Kuten yhdestä -80 luvun päiväpeitosta muokata lapsille kylpytakit. Ideoita ja tarpeita on kauheesti, aika ei vaan meinaa aina riittää. Ja olen nyt tänä vuonna vielä KLY hallituksessakin niin aika on vielä enemmän tiukillaan ollut.
Katemman sysvy kirjoitti:Katemma! Olen kovin pahoillani, mutta saan kirjeesi lähtemään vasta huomenna sairastumiseni vuoksi.
Katemma kirjoitti:Katemman sysvy kirjoitti:Katemma! Olen kovin pahoillani, mutta saan kirjeesi lähtemään vasta huomenna sairastumiseni vuoksi.
Ei haittaa
pennien sysvy kirjoitti:Puuhelmiä vai lasihelmiä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa