Neuroticin tonttu kirjoitti:Neurotic
Mikä on lemppari sarjakuvahahmosi?
Luetko Utrion kirjoja entä torey Haydenin ?
Neulot ja virkkaat, riittääkö kärsivällisyyys isompiin töihin?
Pidätkö rusinoista?
Näillä mennään
Miaukun tonttu kirjoitti:Miaukulle muutama kysymys:
Luetko kirjoja, jos, niin mitä?
Tuleeko teille lehtiä?
Mikä on jalkateräsi pituus sentteinä?
Mistä makeasta tykkäät?
Mokkula08:n tonttu kirjoitti:Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.
Susailan tonttunen kirjoitti:Susaila!!
Millä herkuttelet mieluiten? Entäs muu perhe? Onko teillä takkaa tai puusaunaa tai vastaavaa elävän tulen paikkaa? Tee vai kahvi?
Usvan tonttu kirjoitti:Usva!
Kalenteriesittelysi avulla olen jo päässyt pitkälle
Millainen joulukuu sinulla tapaa olla? Paketoitko hyvissä ajoin tai paketoitko ollenkaan, tuleeko kiire, lähetätkö joulukortteja, valvotko jouluaattoa tai aatonaattoa vasten jouluvalmistelujen vuoksi, lähdetkö reissuun? Muuta, mitä?
Käytätkö koruja? Jos, niin millaisia ja mitä et käytä?
Helioksen tonttu kirjoitti:Hei Helios
Minkälaisista väreistä pidät? Sisustuksessa, asusteissa yms.?
Mokkula08:n tonttu kirjoitti:Hei vielä kerran.
Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.
Ja vielä sen verran kysyn, että minkä kokoinen jalka sinulla on?
Kiitos taas!
Noannan tonttu kirjoitti:
Tonttutoveri kirjoitti hyvin SmartpostistaMokkula08:n tonttu kirjoitti:Minulla olisi mahdollisuus lähettää joulukalenteri tuon uuden systeemin, Smartpostin kautta. Mutta vain jos saan puhelinnumerosi. Jos vähääkään epäröit, niin ei tietenkään tarvitse. Muussa tapauksessa voit antaa sen vaihdon emännälle (Neurotic), hän varmaan lähettää sen sitten eteenpäin minulle.
Myös minulla saattaisi olla mahdollisuus lähettää kalenteri Smartpostin kautta, jos haluat antaa puhelinnumerosi käyttööni tätä varten. Mutta tosiaan vain, jos se ei ole sinusta liian tunkeilevaa. Jos Smartposti käy, niin ilmoitatko myös noudatko pakettisi mieluiten omasta postista vai sattuuko jokin automaateista (linkki) sijainniltaan parempaan paikkaan. Tiedon voit laittaa emännän kautta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 126 vierailijaa