SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja EEKOO:n sysvy » 18.10.10 13:05

EEKOO

Laitan sinulle postia tällä viikolla, kunhan saan pakattua lähtemään.

EEKOO:n sysvy

ViestiKirjoittaja jonskulaisen sysvy » 18.10.10 13:16

jonskulainen

Onko sinun hankala hakea pakettia postista? Onko parempi että tulee kotiin kirjeenä?

jonskulaisen sysvy

ViestiKirjoittaja satsa » 18.10.10 23:01

SATSAn sysvy kirjoitti:S A T S A !!
Huhuilen nyt vähän isommalti, jos huomaisit. Kyselin tässä ketjussa viime viikolla sinulta paria asiaa, huomasitko? Lähetin myös postia viime viikolla, sen olisi pitänyt olla perillä 14.10 eli viime viikon torstaina. Oletko saanut postin? Seuraava kuori on tuossa jo lähtövalmiina odottelemassa... Jos ihmettelit pientä lähetystä, tarkoitukseni oli siis lähettää tässä kuussa useampi pieni lähetys yhden isomman sijaan. :P

Oleko nyt turhan malttamaton, kun ei ole mitään kuulunut, toivottavasti teillä on kaikki hyvin [hali]

No kappas, enpä ollu huomannu ensinkään, että mua oltiin huudeltu [onni] Mä olin ketjun lukenu just siihen asti, että seuraava oli mulle, enkä hetkeen tässä osiossa sitten käynyt.
Kiitos myös Nuppu04:lle, kun kävi asiasta vinkkaamassa :)

Posti tuli perille, kiitos siitä :) Pikkuneiti omi piparit ja leivokset ja oli niistä kovin tyytyväinen [onni] eli siis leikitään ja kelpaavat kyllä, meillä ei niitä oikeastaan olekaan kun muovisia hedelmiä yms ja nyt tais pikkusiskolle synttärilahjaksi tulla joku Ikean hampurilainen tmv :D

Melkoisessa sairastelukierteessä taas eletään, yks kun lopettaa niin toinen alottaa, mut ei meillä täällä isompaa hätää kuitenkaan ole :)

Mä en oo keittiöimmeinen mitenkään päin, että en leivo enkä laita ruokaa kun pakon edessä :D Mies kokkaa meillä :) Kahvia juon, ihan tavallista Juhla Mokkaa, mistään tummemmasta/vahvemmasta en tykkää, erikoiskahveja olen avoin kokeilemaan, ei oo vaan tullu hankittua mitään. Teetä juon toisinaan, siinäkin ihan tavallista pussiteetä :D (Kaikin puolin siis tavallisesta tykkäävä)
En tee ristikkoja tai sudokuja. Lehdistä tilasin juuri Meidän Perheen ja Ottobre kai vielä jatkuu, tuollaiset perhe-, askartelu- ja käsityöaiheiset lehdet on mieluisia :)

Villasukille ja lapasille on aina tarvetta. Itseasiassa haaveilen juuri nyt oikein pitkävartisista raidallisista villasukista, joita en todennäköisesti itse saa koskaan tehtyä :D
Ruskea (tumma) ja vihreä (vaaleahkot sävyt) on mieluisia, jalka 40-41 näin raskauksien myötä ja käsi on varmaan M/L. (Ja lapset, jos sitä tietoa kaipasit, 2x33 ja 26 ja liekö tuo pieni mies joku 17-18 ehkä :) )
  • 0

'Lahja 02/03, Armas 08/04, Lempi 08/07 & pieni Velho-poika 01/10'
satsa

ViestiKirjoittaja Kaisu » 19.10.10 20:04

Kaisun sysvy kirjoitti:Kaisu!

Jos paketista paljastuu jotain käytettyä tai itsetehtyä, mitä ajattelet? Neulotko itse villasukkia, lapasia tms.?

Tuleeko sinulle joitain lehtiä? Joku ehdoton suosikki, mitä mieluusti lukisit?

Yritän tässä jotain kasailla, toivottavasti onnistun ilahduttamaan. :wink:

Nautinnollisia talvenodotushetkiä toivottelee Ystäväsi. :D

Käytetyt ja itsetehdyt ovat [onni] Minua on oikeasti helppo ilahduttaa. Neulon itse villasukkia ja lapasia, JOS on aikaa ( nyt ei juurikaan hirmuisesti ole... ).

Minulle tulee nyt lähinnä yhdistysten ( koira, kissa, hevos, -rotulehtiä ), KaksPlus ja Meidän Perhe. Luen hirmuisesti aina ja kaikkea. Nyt on kovasti menossa elämäntaparemontti, oma hyvä olo ja laihtuminen, ja kaikesta sellaisesta ( ja kevyitä ruokaohjeita, jotka sisältävät mahdollisimman puhtaita selkeitä raaka-aineita ) luen kaikkea mahdollista.

Kuten sanoin, minua on helppo ilahduttaa. Jo tämä kutkuttaa sisältä, että olet siellä pakettia väsäilemässä [onni]
  • 0

Kaisu - maatilanemäntä
Olli 8/95, Meri 5/99, Sini 12/00 ja Jori 09/06, Ossi 08/08, Lumi 01/10
Kaisu

ViestiKirjoittaja pantteriinan sysvy » 19.10.10 22:08

PANTTERIINA!!!!

pipo on sit alpakkaa, että ei kannata sitä koneeseen heittää ;)

syysterveisin sysvysi :)

pantteriinan sysvy

ViestiKirjoittaja Heidi86:n sysvy » 21.10.10 8:56

Heidi86!

Sysvypaketti on rakenteilla, sori kun menee näin loppukuuhun.. Tällä kertaa ei ole lisäkysymyksiä, koska sain aika monta vinkkiä esittelystäsi ja kyselyketjun vastauksista.

Heidi86:n sysvy

ViestiKirjoittaja Heidi86 » 21.10.10 9:03

Kiva, en ole vielä hätäillytkään yhtään :) Odottelen innolla, ei haittaa että menee loppukuuhun :)
  • 0

Meidän perhe; Minä itte, Mies -81 ja lapset J 10/05, I 2/07, A 1/09 , M 9/10 sekä pahnan pohjimmaisena
Kuva
Heidi86

ViestiKirjoittaja Lissukan77 sysvy » 21.10.10 11:02

LISSUKKA77

Lisää tietoa utelen 8)
Luetko, mitä? Tuleeko kotiin jotain lehtiä?

Kankaiseen ehkä tarpeelliseen "johonkin" väri olisi ?
a) raikas vihreä, lila, valkoinen
b) oliivin vihreä, viininpun ja vähän jotain muita "pehmoisia"värejä

Näillä taas eteenpäin :D

Lissukan77 sysvy

ViestiKirjoittaja Lissukka77 » 22.10.10 9:55

Lissukan77 sysvy kirjoitti:LISSUKKA77

Lisää tietoa utelen 8)
Luetko, mitä? Tuleeko kotiin jotain lehtiä?

Kankaiseen ehkä tarpeelliseen "johonkin" väri olisi ?
a) raikas vihreä, lila, valkoinen
b) oliivin vihreä, viininpun ja vähän jotain muita "pehmoisia"värejä

Näillä taas eteenpäin :D

Ohhoh...

Kotiin tulee KaksPlus ja joogalehti Ananda. Muuta ei juuri ehdi lukea... ;)

vaihtoehto B on enemmän meille. :D

(mua jännittää!) [onni]
  • 0

Akkavaltakunta (04/77; 07/07, 03/10, karvanarttu 04/05)
Lissukka77

ViestiKirjoittaja Miauku:n sysvy » 22.10.10 10:37

Miauku hei!
Postipoika saa tänään postia sinulle kuljetettavaksi, pitäis olla ens viikon alkupuolella perillä.

t. sysvy

Miauku:n sysvy

ViestiKirjoittaja Kaisun sysvy » 22.10.10 19:59

Kaisu!

Oletko saanut postia?!? Piti olla jo perillä, niin siksi kyselen... :o

Kaisun sysvy

ViestiKirjoittaja Miauku » 22.10.10 20:04

Miauku:n sysvy kirjoitti:Miauku hei!
Postipoika saa tänään postia sinulle kuljetettavaksi, pitäis olla ens viikon alkupuolella perillä.

t. sysvy

Kiitos tiedosta! Odotan innolla :D
  • 0

Miauku

ViestiKirjoittaja Helinän sysvy » 23.10.10 19:40

HELINÄ!!!

Lähetän paketin viikon alussa.

Sitten lisää huhuilua... Onko jotain, mitä kaipaisit ompeluksiin, jos sinulla on sellaisia työn alla / suunnitelmissa? :D

T. Sysvysiskosi

Helinän sysvy

ViestiKirjoittaja Maji » 25.10.10 7:58

Hip hei, muistakaas kaikki postitella ;) Tänä perjantaina pitää olla lähetysten perillä :D
  • 0

Minä 12/79
Luonnevikainen ja nuiva
katkera ja enimmäkseen
suustaan siivoton

Mukana myös mies 07/74 ja...

Kuva Kuva
Maji
Bannattu

ViestiKirjoittaja Helinä » 25.10.10 8:33

Helinän sysvy kirjoitti:HELINÄ!!!

Lähetän paketin viikon alussa.

Sitten lisää huhuilua... Onko jotain, mitä kaipaisit ompeluksiin, jos sinulla on sellaisia työn alla / suunnitelmissa? :D

T. Sysvysiskosi

:D Kivaa, tällä viikolla tulee postia.

Seuraavaksi minun on tarkoitus tehdä uusimmasta Ottobresta kotitossuja, kun löytyy sopivia puuvillaisia tilkkupalasia.
Lisäksi suunnitelmissa on tehdä jumppapusseja kouluun. Niihin vielä tarvin jotain ohutta puuvillalankaa jolla on hyvä kirjailla nimi. Sekä pitsi-, satiini-, kuvionauhoja, ommeltavia kuvia, kauniita nappeja, pieniä kierrätyspitsiliinoja yms. joilla saa ilmettä pussiin ja vähän koristelua.
Tytöt ovat myös pyytäneet keppihevosia. Niitä teen joululahjaksi. Napit aina on varma valinta, sellaiset isot joita voi käyttää silminä :)
  • 0

Helinä

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat