Usva kirjoitti:Ei tullu viestiä, että olis pakettia haettavissa eli katsotko tonttu tilanteen missä paketti on menossa?
Miuku kirjoitti:Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?
Miukun tonttu kirjoitti:Miuku kirjoitti:Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?
Ikävää, että paketti ei ole vielä perillä. Tonttu on tonttuilemasssa ulkomailla, mutta jos pakettia ei näy vielä huomennakaan, niin toimitan sinulle koodin kun palaan kotiin.
ps. Paketissa on bulvaanin nimi lähettäjänä. Eikä puhelinnumeroakaan saa jäljitettyä numeropalvelusta, joten ei kannata yrittää...
Miuku kirjoitti:Miukun tonttu kirjoitti:Miuku kirjoitti:Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?
Ikävää, että paketti ei ole vielä perillä. Tonttu on tonttuilemasssa ulkomailla, mutta jos pakettia ei näy vielä huomennakaan, niin toimitan sinulle koodin kun palaan kotiin.
ps. Paketissa on bulvaanin nimi lähettäjänä. Eikä puhelinnumeroakaan saa jäljitettyä numeropalvelusta, joten ei kannata yrittää...
Ai, meinaatko että minä olen utelias, vai? . Toivoa vielä on saada kalenteri ajoissa!
Tontti kirjoitti:Voisiko Nellen laittaa mulle puhellinnumerron siltä varalta että kuriiri tarvii apua toimituksen kans
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa