Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Usva » 26.11.15 12:09

Taitaa olla Siwassakin nyt ruuhkaa paketeissa, ei ole tullut viestiä saapuneesta paketista vielä! Tosin muistelisin, että monesti saapumisilmoitus on tullut vasta iltapäivän puolella eli voihan se olla jo täällä vaan ilmoitusta ei ole vielä laitettu. Jos ilmoitusta ei tule tänään niin voitko tonttuni sitte katsoa pakettiseurannasta näkyykö siellä tietoja?
  • 0

Mie -74, poika -06 ja tyttö -08 (työhullu mies -67 joskus kotona) sekä lauma koiria. Siinäpä me.
Usva
 
Viestit: 5101
Liittynyt: 03.09.06 16:10
Paikkakunta: Pohjoinen Suomi

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja boyan tonttu » 26.11.15 13:31

Boyania vielä huhuilen. Kuriiri tuo paketin vaihtoehtopaikkaan lauantaina 12-14. Oletko ise paikalla vai ilmoitatko että saat paketin niin eivät muut ihmettele. Tontun apuri ei ole siellä ennen käynyt niin minne kannattaa auto parkkeerata? Täällä alkaa kaikki olla kasassa tai siis viime hetken säädöissä. Pitää vaan luottaa että tykkäät kun on sua ajateltuna tehty.

boyan tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Usva » 26.11.15 16:30

Ei tullu viestiä, että olis pakettia haettavissa eli katsotko tonttu tilanteen missä paketti on menossa? :o)
  • 0

Mie -74, poika -06 ja tyttö -08 (työhullu mies -67 joskus kotona) sekä lauma koiria. Siinäpä me.
Usva
 
Viestit: 5101
Liittynyt: 03.09.06 16:10
Paikkakunta: Pohjoinen Suomi

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miuku » 26.11.15 16:38

Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?
  • 0

Maailma ja maapallo ovat sama asia. Maailma on maapallon päällä!
Avatar
Miuku
 
Viestit: 4618
Liittynyt: 11.08.08 18:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Pennien tonttu » 26.11.15 18:13

Hei Pennie!

Mattimyöhäiselle tontulle meinasi tulla kiire, mutta kalenterisi on matkalla Matkahuollon kautta ja toivottavasti saapuu ajallaan (saapumispaikka Valintatalo). Pistin emännän välittämään seurantakoodin sinulle. :o) Pari seikkaa unohtui saatekortista: Käsittelethän paketteja varoen, äläkä säilytä kovin lämpimässä (normaali huoneenlämpötila on ihan sopiva :) ). Toivottavasti kalenteri on mieluinen :o)

Pennien tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Pennie » 26.11.15 18:20

Iiik ja jee! [onni] mulla on jo kalenterille paikka makuuhuoneessa kirjoituspöydän päällä, on tarpeeksi kaukana takasta, ettei ole lämpötilan nousua. :D
Tuskin maltan odottaa, ihana tietää paketin olevan matkalla :)
  • 1

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Avatar
Pennie
 
Viestit: 7479
Liittynyt: 13.10.06 11:27
Paikkakunta: Vihti

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Usvan tonttu » 26.11.15 19:28

Usva kirjoitti:Ei tullu viestiä, että olis pakettia haettavissa eli katsotko tonttu tilanteen missä paketti on menossa? :o)



En meinaa löytää pakettikorttia mistään. Muistan ihan selvästi taittaneeni sen oikean puoleiseen takin taskuun, mutta missä olen sen pois ottanut??? Tarkistan aamulla auton. Kakkospenkki on yleensä täynnä mun tasku- ja laukkuromua :oops:

Usvan tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miukun tonttu » 26.11.15 22:04

Miuku kirjoitti:Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?


Ikävää, että paketti ei ole vielä perillä. :( Tonttu on tonttuilemasssa ulkomailla, mutta jos pakettia ei näy vielä huomennakaan, niin toimitan sinulle koodin kun palaan kotiin.

ps. Paketissa on bulvaanin nimi lähettäjänä. Eikä puhelinnumeroakaan saa jäljitettyä numeropalvelusta, joten ei kannata yrittää... :o)

Miukun tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miuku » 26.11.15 22:09

Miukun tonttu kirjoitti:
Miuku kirjoitti:Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?


Ikävää, että paketti ei ole vielä perillä. :( Tonttu on tonttuilemasssa ulkomailla, mutta jos pakettia ei näy vielä huomennakaan, niin toimitan sinulle koodin kun palaan kotiin.

ps. Paketissa on bulvaanin nimi lähettäjänä. Eikä puhelinnumeroakaan saa jäljitettyä numeropalvelusta, joten ei kannata yrittää... :o)


Ai, meinaatko että minä olen utelias, vai? :shock: :mrgreen: :o) . Toivoa vielä on saada kalenteri ajoissa!
  • 0

Maailma ja maapallo ovat sama asia. Maailma on maapallon päällä!
Avatar
Miuku
 
Viestit: 4618
Liittynyt: 11.08.08 18:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Miuku » 27.11.15 16:18

Miuku kirjoitti:
Miukun tonttu kirjoitti:
Miuku kirjoitti:Mullakaan ei oo viestiä paketista..olisko tontullani seurantakoodia emännän kautta yyveellä?


Ikävää, että paketti ei ole vielä perillä. :( Tonttu on tonttuilemasssa ulkomailla, mutta jos pakettia ei näy vielä huomennakaan, niin toimitan sinulle koodin kun palaan kotiin.

ps. Paketissa on bulvaanin nimi lähettäjänä. Eikä puhelinnumeroakaan saa jäljitettyä numeropalvelusta, joten ei kannata yrittää... :o)


Ai, meinaatko että minä olen utelias, vai? :shock: :mrgreen: :o) . Toivoa vielä on saada kalenteri ajoissa!


Toivottavasti se paketti ei nyt sitten hukkunut ettei tartte yrittää Bulvaaniaan jonkun soitella..;). Mut jos saan lähetystunnarin niin selvittelen asiaa.
  • 0

Maailma ja maapallo ovat sama asia. Maailma on maapallon päällä!
Avatar
Miuku
 
Viestit: 4618
Liittynyt: 11.08.08 18:45
Paikkakunta: Tampere

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Tontti » 27.11.15 18:46

Voisiko Nellen laittaa mulle puhellinnumerron siltä varalta että kuriiri tarvii apua toimituksen kans

Tontti
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja nellen » 27.11.15 19:55

Tontti kirjoitti:Voisiko Nellen laittaa mulle puhellinnumerron siltä varalta että kuriiri tarvii apua toimituksen kans

Laitettu emännälle! :o)
  • 0

Yy -05, Kaa -07, Koo -12
Avatar
nellen
Bannattu
 
Viestit: 800
Liittynyt: 14.12.12 22:37
Paikkakunta: Pöytyä

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Sisin tonttu » 27.11.15 20:28

Kalenterin pitäisi seurantakoodin mukaan odottaa sinua ärrällä. Eli siis jos viestiä on sieltä tullut, niin sitten vois olla tämä, jos postista niin sitten jotain muuta :)

Sisin tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Catariinan tonttu » 27.11.15 20:51

CATARIINA!

Mä mietin, miten tämä kalenteriasia parhaiten sujuisi ja tuli mieleen (ellei äitisi jo ole tehnyt peliliikkeitä), että jos sulle lähetettäisiin luukut 1-12 ja Suomeen jäisi kuitenkin loppupää. Jos paketti ei ehtisikään teille asti, niin ainakin saisit loppukuun luukut avattua täällä. Ja jos sinne teidän postiin saisi sitten viestiä, etteivät lähettäisi takaisin tänne, niin avaat mahdollisesti saapumattomat luukut sitten, kun olette taas takaisin kotona.

Kurjaa, että tämä on tämmöistä säätöä, olis mun pitänyt olla ripeämpi... :oops:

T. Tonttusi

Catariinan tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Trillianin tonttu » 27.11.15 21:10

Hop hei! Oletko saanut matkahuollosta tekstarin noudettavasta paketista? Seurannan mukaan paketti on eilen saapunut toivomaasi paikkaan ja sulle on siitä tullut tekstari.

Terkuin Tonttu Torvelo

Trillianin tonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa