Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Catariina » 25.11.15 13:47

Catariinan tonttu kirjoitti:
Catariina kirjoitti:Annoin oman suomiliittymän puhelinnumeron, eikä siihen ole tullut saapumisilmoitusta joulukalenterista. Muita viestejä kyllä, eli se toimii.

My bad, numero oli väärin... (suttuinen käsiala, damn it!). Mutta nyt homma on hoidossa ja sulle pitäis tulla se noutoilmoitus ihan näillä näppylöillä! :) Sori!!!

T. Tonttusi


Eipä mitiä. Kalenteri on nyt vanhemmillani ja pähkäillään saisiko sen varmasti tänne säädyllisessä ajassa kohtuullisilla kustannulsilla. UPS maksaa liikaa, DHL ei toimi postilakon takia, posti on epävarma kun alueen lajittelukeskus on lakossa ensiviikolle...
  • 0

Viimeksi muokannut Catariina päivämäärä 25.11.15 13:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Catariina
 
Viestit: 2207
Liittynyt: 22.08.06 11:55
Paikkakunta: Chicagoland

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Epeli » 25.11.15 13:53

Tää on tällainen puolivillainen ajatus, mutta voisiko kalenterista lähettää vain osaa? Olisiko sillä mitään vaikutusta hintaan tai lähetystavan valitaan?

Radiossa muuten Tampereen lakon suhteen sanottiin, että se vaikuttaa vähemmän paketteihin kuin paperipostiin. Vaan taitaapi tuo aika epävarmaa olla kuitenkin.
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Avatar
Epeli
 
Viestit: 10357
Liittynyt: 01.04.13 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Melli » 25.11.15 14:16

Mellin tonttu kirjoitti:Hei Melli! Sain yhteydenoton postista - olivat sössineet pakettisi väärään paikkaan ja yrittävät toimittaa sen nyt oikein. Saatat siis saada smartpost-ilmoituksen väärästä paikasta. Pakettisi on matkalla kuitenkin! Toivottavasti vielä tuleekin perille...

Mulle tuli viesti, että nouda paketti Muhoksen smartista. Koetin kuitenkin koodilla tuosta meidän lähimarketista, mutta systeemi neuvoi tarkistamaan koodin. Mitä nyt pitäis tehdä? Saatko sä tonttuni vielä selville, onko se tosiaan Muhoksella vai täällä jossain muussa smartissa? ☺
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5772
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja starly » 25.11.15 14:54

starlyn tonttuli kirjoitti:Vieläköhän Starlyn tavoittaa tästä ketjusta?

Tontulle on käynyt pieni moka ja luukut 6 ja 7 ovat väärinpäin :oops: Ja saattoipa kiireessä myös unohtua selkeyttää kumpi on nro 6 ja kumpi nro 9.

Tässä siis selvennys, nro 9 on se pyöreä paketti ja nro 6 on se littana.

Voisit siis vaihtaa nro 6 ja nro 7 laput keskenään. Oletko jo sekaisin? :lol:


Vaihdettu :) Eli 6 on nyt sitten pienempi littana ja 7 isompi littana ja 9 pyöreä?
  • 0

Me ja muksut 10/08, 4/11, 7/13 ja 11/15
starly
 
Viestit: 2159
Liittynyt: 29.01.09 23:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja starlyn tonttuli » 25.11.15 15:05

starly kirjoitti:
starlyn tonttuli kirjoitti:Vieläköhän Starlyn tavoittaa tästä ketjusta?

Tontulle on käynyt pieni moka ja luukut 6 ja 7 ovat väärinpäin :oops: Ja saattoipa kiireessä myös unohtua selkeyttää kumpi on nro 6 ja kumpi nro 9.

Tässä siis selvennys, nro 9 on se pyöreä paketti ja nro 6 on se littana.

Voisit siis vaihtaa nro 6 ja nro 7 laput keskenään. Oletko jo sekaisin? :lol:


Vaihdettu :) Eli 6 on nyt sitten pienempi littana ja 7 isompi littana ja 9 pyöreä?


Aivan oikein. Ensi viikolla on jo joulukuu!

starlyn tonttuli
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Tohelo Mellin tonttu » 25.11.15 16:24

Melli kirjoitti:
Mellin tonttu kirjoitti:Hei Melli! Sain yhteydenoton postista - olivat sössineet pakettisi väärään paikkaan ja yrittävät toimittaa sen nyt oikein. Saatat siis saada smartpost-ilmoituksen väärästä paikasta. Pakettisi on matkalla kuitenkin! Toivottavasti vielä tuleekin perille...

Mulle tuli viesti, että nouda paketti Muhoksen smartista. Koetin kuitenkin koodilla tuosta meidän lähimarketista, mutta systeemi neuvoi tarkistamaan koodin. Mitä nyt pitäis tehdä? Saatko sä tonttuni vielä selville, onko se tosiaan Muhoksella vai täällä jossain muussa smartissa? ☺

Muhoksella on. Yritin vielä soittaa postiin ja sanoivat että se on nyt tosiaan jumissa siellä Muhoksella :evil: harmittaa! Sen pitäisi jonkun ajan päästä pyrkiä sinun luoksesi sen eilisen postitädin mukaan. Tämän päiväinen aspa ei luvannut enää mitään.

Tohelo Mellin tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja kiikku » 25.11.15 17:11

Ei hätää tonttuseni :) Just tuli tekstiviesti, että mulle on paketti Matkahuollon toimipisteessä. Ja käsittääkseni mulle ei ole mitään muuta mistään tulossa. Haen paketin huomenna koulumatkalla.
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
Avatar
kiikku
 
Viestit: 10124
Liittynyt: 22.08.06 11:31
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja mamahjon tonttu » 25.11.15 17:28

MAMAHJO!!!

Tahvo-tontullasi on logistisia pulmia. Kuriiritonttu olisi käytettävissä, hänellä on viikonloppuna menoa Ouluun. Satutko itse pyörähtämään niissä maisemissa tulevana viikonloppuna?

mamahjon tonttu
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja maija.k! » 25.11.15 19:24

Heippahei! Sopisiko sinulle toimitus lauantaina noin klo 14-15.30 aikoihin?

maija.k!
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Melli » 25.11.15 19:29

Tohelo Mellin tonttu kirjoitti:
Melli kirjoitti:
Mellin tonttu kirjoitti:Hei Melli! Sain yhteydenoton postista - olivat sössineet pakettisi väärään paikkaan ja yrittävät toimittaa sen nyt oikein. Saatat siis saada smartpost-ilmoituksen väärästä paikasta. Pakettisi on matkalla kuitenkin! Toivottavasti vielä tuleekin perille...

Mulle tuli viesti, että nouda paketti Muhoksen smartista. Koetin kuitenkin koodilla tuosta meidän lähimarketista, mutta systeemi neuvoi tarkistamaan koodin. Mitä nyt pitäis tehdä? Saatko sä tonttuni vielä selville, onko se tosiaan Muhoksella vai täällä jossain muussa smartissa? ☺

Muhoksella on. Yritin vielä soittaa postiin ja sanoivat että se on nyt tosiaan jumissa siellä Muhoksella :evil: harmittaa! Sen pitäisi jonkun ajan päästä pyrkiä sinun luoksesi sen eilisen postitädin mukaan. Tämän päiväinen aspa ei luvannut enää mitään.

Nou worries, kyllä se sieltä vielä tiensä kotiin löytää! :o)
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Avatar
Melli
 
Viestit: 5772
Liittynyt: 22.08.06 14:52
Paikkakunta: Keski-Suomen helmi

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja mamahjo » 25.11.15 20:02

mamahjon tonttu kirjoitti:MAMAHJO!!!

Tahvo-tontullasi on logistisia pulmia. Kuriiritonttu olisi käytettävissä, hänellä on viikonloppuna menoa Ouluun. Satutko itse pyörähtämään niissä maisemissa tulevana viikonloppuna?


Jännää! Mie oon sunnuntaina menossa Ouluun. Jos tarve on lauantaina saada se jonnekin, niin voin emännän kautta antaa numeron, kenen kanssa sopia asiasta :)
  • 0

Neljä ihmistä.
Avatar
mamahjo
 
Viestit: 6005
Liittynyt: 16.05.13 20:24
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Iniwi hohoi! » 25.11.15 20:56

Moikka! Kiireinen kuriiritonttu ehtisi perjantai-iltana tuoda paketin perille. Sopiiko se? Olisiko joku tietty kellonaika paras vai käykö kaikki (kuuden jälkeen)?

Iniwi hohoi!
 

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja iniwi » 25.11.15 20:57

Kuuden jälkeen perjantaina lienee oikein hyvä.
  • 0

M-8/09, T-1/11, T-5/13
Avatar
iniwi
 
Viestit: 6819
Liittynyt: 16.01.12 12:56
Paikkakunta: Vandal in Candyland

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja maija.k » 25.11.15 21:35

maija.k! kirjoitti:Heippahei! Sopisiko sinulle toimitus lauantaina noin klo 14-15.30 aikoihin?

Kyllä vain! Saattaa olla että itse olen vielä töissä, mutta on täällä joku kotona.
Hih, mulle tulee oma kalenteri :o)
  • 0

¨kauneus on katsojan silmässä¨
maija.k
 
Viestit: 2868
Liittynyt: 22.08.06 17:42
Paikkakunta: vantaa

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja tarountonttu » 26.11.15 8:37

tarou! Pakettisi on eilen annettu Postin hellään huomaan. Tarkkailen lähetyskoodilla paketin kulkua ja huhuilen täällä, jos jotain ilmenee. Toivottavasti lakkoilusta huolimatta paketti löytäisi edes suht. ajoissa perille...

tarountonttu
 

EdellinenSeuraava

 


Paluu Ongelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa