Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 27.11.13 16:55

iniwi kirjoitti:
Iniwin tonttu kirjoitti:
iniwi kirjoitti:nou hätä! Minä soittelen jahka saan koodin. Asiahan on siis hoidossa :o)

[onni] [hali] :o) [ol] :roll: Ja anteeksi.. Jos se paketti on oikeasti jossakin karkusessa, niin mä keksin sulle sit jotain korvaavaa kalenteria. Paketin tuntomerkeistä sen verran että päällä on sun osote ja Pennien osote (kuvittelin olevani salaperäinen [ol] ) ja se on muistaakseni punainen (olisko ollut marimekon joku kuosi, en muista enää) postin valmislaatikko joka on uudelleenkäytössä ja vanhat pakettikortit yms sutattu violetilla tussilla.

Ja joo vähän on horkassa, että en tiedä ymmärtääkö tästä mitään. [ol]

No eihän se sinun vika ole jos posti on kämmännyt. Kyllä se varmasti ennemmin tai myöhemmin löytyy. Ootte vaan kaikki superkateellisia kun mä hehkuttelen sit helmikuussa :mrgreen:

Jos nyt vähän aikasemmin ku helmikuussa.. mutta saatpahan monta pakettia aukaista kerralla :D Mä löysin postin sivuilta chat palvelun, josta pystyikin kyselemään paketin tilannetta. Muhun ollaan yhteydessä heti kun saavat jotakin tietoa. :roll: [ol] [ol] [ol] [ol] [ol] [ol] [ol] [ol]

Hitsi että mua harmittaa, mutta oot kyllä ihana :o)

Iniwin tonttu

ViestiKirjoittaja iniwi » 27.11.13 16:58

kolme minuuttia sitten piippasi puhelin, että ois smartpostissa paketti noudettavissa. Mitään muuta ei pitäisi olla tulossa. Tunnin päästä pääsen hakemaan [onni]
  • 8

M-8/09, T-1/11, T-5/13
iniwi

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 27.11.13 17:01

iniwi kirjoitti:kolme minuuttia sitten piippasi puhelin, että ois smartpostissa paketti noudettavissa. Mitään muuta ei pitäisi olla tulossa. Tunnin päästä pääsen hakemaan [onni]

Ai jaa, oonko vähän väsy, mutta mulla valuu onnen kyyneleeet.. :D [onni] [onni] Pienestä se on kiinni. [heart]

Iniwin tonttu

ViestiKirjoittaja mamahjon tonttu » 27.11.13 17:25

Kiva että kalenteri löysi perille! Kannattaa ottaa kalenteri sisään yöksi, ettei jäädy. :wink:

mamahjon tonttu

ViestiKirjoittaja Neurotikin tonttu » 27.11.13 18:55

Neuroticille taas kirjoitti:Hei, ilmoittautumisesta puuttui puhelinnumero niin en nyt saanutkaan lähetettyä kun en postiin päässyt ja ilman puhelinnumeroa ei smartilla voi lähettää. Huomasin tämän siis vasta siellä automaatilla ja siksi reittimuutos postille ei enää onnistunut kun piti ehtiä toisaalle. Voisitko laittaa numeron vaikka emännän kautta niin mielelläni laittaisin smartilla kun on tarjouskin. Toivottavasti ehtii nyt kuitenkin vielä ajoissa.

Tonttusi

Laitoin paketin nyt tulemaan postipakettina kun en muuta voinut, pakkohan se oli saada tämän päivän postiin tai ei olisi ehtinyt perille... Vähän kyllä kaihertaa maksaa 3,80€ ekstraa yhden numeron puuttumisen takia. Onnistuin jättämään avaimetkin kotiin tällä postireissulla. Ihme sähläystä koko touhu :lol: :roll: Seurailen lähetyksen vaiheita ja ilmoittelen vaikka lähetyskoodia jos on tarve.

Tonttusi :o)

Neurotikin tonttu

ViestiKirjoittaja Tonttuponttu » 27.11.13 20:44

Musta on hauskaa, että mullakin käynyt kalenteri on löytänyt tiensä eteenpäin :lol: ihanaa ysvikierrätystä [onni]
Mäpäs siis tiedänkin ainakin kuka on Basilleuksen tonttu :lol:

Tonttuponttu

ViestiKirjoittaja Noannan tonttu » 27.11.13 22:54

Noanna, m-koossa lähti paketti matkaan. Kyllä se kainaloon sopii, ainakin jos on tyhjät kädet. Hyvä, että paketti on jo melkein perillä. Toivottavasti se on mieleinen :o)

Noannan tonttu

ViestiKirjoittaja Noanna » 28.11.13 6:22

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:26, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Noanna

Re: Sv: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Baccillen » 28.11.13 8:36

:lol: täytyy sitten stalkata vanhoista ketjuista jos löytyisi kuvia

Sent from my HTC Rhyme S510b using Tapatalk
  • 0

E 11/04, E 06/09L 03/13
Baccillen
Bannattu

ViestiKirjoittaja herkkupepun tonttu » 28.11.13 8:48

Olet näemmä avannut postipaketin. :) Älä hätäänny vaan malta odottaa, kaikki selviää aikanaan.

herkkupepun tonttu

ViestiKirjoittaja Pennien tonttu » 28.11.13 12:55

Nyt vasta muistin kysymyksesi. Onpa hankalaa kun pitää oikein kirjautua ulos että pystyy vastaamaan.

Eli hyvin voit säilyttää pöydällä, mitään ei kyllä pitäisi sulaa jos nyt oikein muistan :lol:

Kohta saat jo avata ensimmäisen paketin :D

Pennien tonttu

ViestiKirjoittaja boyanin tonttu » 28.11.13 12:57

Hei Boyan!

Luukun 15 sisältö ei varmasti ole pilalla, mutta kauneus on saattanut vähetä jos on ollut kovin lämpimässä. :) itse pidän siitä eniten kylmänä, siksi jääkaappivinkki. :)

Kiva, että tykkäsit paketeista ja onnea vauvasta!

boyanin tonttu

ViestiKirjoittaja Epelin tonttu » 28.11.13 14:08

Hah. Tässä näytin kuvia kalenterin luukuista ennen ja jälkeen pakkaamisen anopilleni ja hän totesi, että mulla on ollut selkeä väriteema. Se on sitten ihan sattumaa, en ite oo ees tajunnut :D Jospa ois kuitenkin mieluisista väreistä ;)

Epelin tonttu

ViestiKirjoittaja neurotic » 28.11.13 16:17

Neurotikin tonttu kirjoitti:
Neuroticille taas kirjoitti:Hei, ilmoittautumisesta puuttui puhelinnumero niin en nyt saanutkaan lähetettyä kun en postiin päässyt ja ilman puhelinnumeroa ei smartilla voi lähettää. Huomasin tämän siis vasta siellä automaatilla ja siksi reittimuutos postille ei enää onnistunut kun piti ehtiä toisaalle. Voisitko laittaa numeron vaikka emännän kautta niin mielelläni laittaisin smartilla kun on tarjouskin. Toivottavasti ehtii nyt kuitenkin vielä ajoissa.

Tonttusi

Laitoin paketin nyt tulemaan postipakettina kun en muuta voinut, pakkohan se oli saada tämän päivän postiin tai ei olisi ehtinyt perille... Vähän kyllä kaihertaa maksaa 3,80€ ekstraa yhden numeron puuttumisen takia. Onnistuin jättämään avaimetkin kotiin tällä postireissulla. Ihme sähläystä koko touhu :lol: :roll: Seurailen lähetyksen vaiheita ja ilmoittelen vaikka lähetyskoodia jos on tarve.

Tonttusi :o)

Voi apua, en ollut nähnyt huhuiluasi ollenkaan. Olisin tietysti ilmoittanut numeron! :( mutta jään odottelemaan! :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
neurotic

ViestiKirjoittaja Pennie » 28.11.13 16:46

Pennien tonttu kirjoitti:Nyt vasta muistin kysymyksesi. Onpa hankalaa kun pitää oikein kirjautua ulos että pystyy vastaamaan.

Eli hyvin voit säilyttää pöydällä, mitään ei kyllä pitäisi sulaa jos nyt oikein muistan :lol:

Kohta saat jo avata ensimmäisen paketin :D

Kiitos tiedosta, kalenteri pääsee siis arvoiselleen paikalle sunnuntaina :o)
  • 0

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Pennie

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat