Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja kiikku » 24.11.15 12:45

kiikun tonttu kirjoitti:kiikku!

Luin äsken saamaani kuittia, ja nimesi oli siinä ärsyttävän väärin. En se minä ollut!

Mutta oma mokani oli ensimmäisestä (muistaakseni) paketista puuttuva ohje. Täällä se on näköjään printterin vieressä kotona :roll: . Tosin voi olla että et ohjetta tarvitsekaan, laitan sitten tarvittaessa myöhemmin tänne jos syytä.

Ihan kenelle vain vielä kysymys, eli pitäisikö matkahuollon lähetysseurannan toimia? Tarkistin äsken saamani tunnuksen, halusin tietää onko paketti missä päin Suomea tällä hetkellä. Tiedoista löytyi, että kyseessä on lähipaketti, mutta ei mitään muuta. Postin tunnuksella näkee milloin ja mihin paketti on jätetty yms. Eikö niitä nyt näy? Onko kassan tyyppi mokannut enemmän kuin nimen kirjoittamisen väärin?

:lol: Mä olen tottunut siihen, että nimi kirjotetaan ja lausutaan milloin mitenkin. Eli ei hätää.

Ehkä joku muu osaa vastata tuohon lähipaketin seuranta-asiaan. Itse en osaa sanoa. Toivotaan, että löytää jossain vaiheessa kuitenkin perille.
  • 0

Mä -78, "isosisko sisilisko" 01/06, "pikkuveli tyhmä peli" 05/09 (lainaukset lasten suusta :) )
kiikku

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 24.11.15 12:48

Kyllä siitä näkyy. Tai pitäis näkyä. Viimeksi oli kumpsun paketti pitkään seisahtuneena ja kun soitti perään niin se olikin jo määränpäässä - olivat vaan tossa kaupalla unohtaneet piippauttaa sen viivakoodin järjestelmään...
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Rautalanka

ViestiKirjoittaja rva W » 24.11.15 12:51

Itse juuri taannoin eräästä kaupasta kysyin Matkahuollon kautta tulevan pakettini perään kun ei seuranta päivittynyt, oli varmaan viikon vain "ennakkotieto vastaanotettu" tms. Ja sitten olikin yhtäkkiä perillä.
  • 0

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
rva W
Bannattu

ViestiKirjoittaja Mellin tonttu » 24.11.15 13:14

Hei Melli! Sain yhteydenoton postista - olivat sössineet pakettisi väärään paikkaan ja yrittävät toimittaa sen nyt oikein. Saatat siis saada smartpost-ilmoituksen väärästä paikasta. Pakettisi on matkalla kuitenkin! Toivottavasti vielä tuleekin perille...

Mellin tonttu

ViestiKirjoittaja syksyn tyttö » 24.11.15 13:42

syksyn tyttönen kirjoitti:Ai, niin syksyn tyttö jouduin valitettavasti ohjaamaan kalenterisi Klaukkalan postiin kun meidän smartpostin listassa ei ollut ollut teidän s-markettia. Pahoittelut jos siitä seuraa ylimääräistä vaivaa.

Vierekkäin ovat. Toivottavasti tulee perille lakosta huolimatta.
  • 0

poika 7/2010, tyttö 12/2012, poika 10/14
syksyn tyttö

ViestiKirjoittaja Epelin tonttutorvelo » 24.11.15 14:00

Epeli kirjoitti:Mä en oo vieläkään kuullut mun tontusta mitään, tai ainakaan huomannut minkäänlaista huhuilua vaikka oon mielestäni tunnollisesti seurannut ketjuja. :( Voisitko huutaa vaikka hep, jos mun ei tarvi alkaa henkisesti varautua siihen, että kalenteria ei tuu?

Hep! Voi Epeli, olen tosi pahoillani että olet joutunut jännittämään ja olemaan epätietoisuudessa kalenterisi suhteen! Tonttu on kyllä ahertanut vaikken kovin paljoa ole ysville ehtinyt. Kalenterisi on eilen luovutettu Matkahuollon hellään huomaan, joten hetkenä minä hyvänsä pitäisi saapua sinne sinun suunnalle :o)

Epelin tonttutorvelo

ViestiKirjoittaja aamuaurinko » 24.11.15 14:05

^Jee! [onni]
  • 2

"Älä vingu! Riittää kun tuuli vinkuu!" - Pikku Myy

Heijastuskirja
aamuaurinko

ViestiKirjoittaja Epeli » 24.11.15 14:14

Epelin tonttutorvelo kirjoitti:
Epeli kirjoitti:Mä en oo vieläkään kuullut mun tontusta mitään, tai ainakaan huomannut minkäänlaista huhuilua vaikka oon mielestäni tunnollisesti seurannut ketjuja. :( Voisitko huutaa vaikka hep, jos mun ei tarvi alkaa henkisesti varautua siihen, että kalenteria ei tuu?

Hep! Voi Epeli, olen tosi pahoillani että olet joutunut jännittämään ja olemaan epätietoisuudessa kalenterisi suhteen! Tonttu on kyllä ahertanut vaikken kovin paljoa ole ysville ehtinyt. Kalenterisi on eilen luovutettu Matkahuollon hellään huomaan, joten hetkenä minä hyvänsä pitäisi saapua sinne sinun suunnalle :o)

Upeeta, mahtavaa! Ja vielä pahoittelut hätäisyydestä, mä oon vähän tällainen. :oops:
  • 5

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja Eräs toinen tonttu » 24.11.15 14:16

Oi kun tuli hyvä mieli Epelin puolesta [onni] Ja kaikkien niiden puolesta, jotka ovat jo kalenterinsa saaneet. Toivottavasti posti tai muu taho ei onnistu sössimään kenenkään kalenterin kulkua.

Ihanaa! Ihan kohta on jo joulukuu [xmas] (ainoa jouluinen hymiö, minkä löysin)

Eräs toinen tonttu

ViestiKirjoittaja Cinere » 24.11.15 14:23

Täytyy myöntää, että itsekin odottelen tässä tavallista innokkaammin joulukuuta. Tosin ehkei se enää ole epätavallista, kun tämä kuitenkin on perinne jo (olenkohan osallistunut jo 4 kertaa [???] ). Mutta aina silti yhtä innokkaasti odottamassa, että pääsis jo avaamaan :D
  • 0

Kolmen muksun äiti (-07, -10 & -12).
Cinere
Bannattu

ViestiKirjoittaja Epelin tonttutorvelo » 24.11.15 14:29

Epeli kirjoitti:
Epelin tonttutorvelo kirjoitti:

Upeeta, mahtavaa! Ja vielä pahoittelut hätäisyydestä, mä oon vähän tällainen. :oops:

Kyllä tonttua nyt ihan tosissaan hävettää ja harmittaa, kun huomaan että olit jo aiemmin täällä kalenteriasi miettinyt. On vain jäänyt tämä ketju seuraamatta ja huhuilukin unohtunut, anteeksi Epeli. Toivottavasti kalenterisi saapuu perille pian, se on joka tapauksessa Sinua ajatellen ja viestejä stalkaten kasattu. Toivottavasti kalenterin sisältö kuitenkin miellyttää vaikka tässä nyt tällainen pikkumoka pääsi unohtuneen huhuilun myötä tapahtumaan ja aiheutin turhaa murhetta sinulle :oops:

Epelin tonttutorvelo

ViestiKirjoittaja Nin dadan tonttu » 24.11.15 14:31

Onkohan sulle tullut textaria saapuneesta paketista ? Jos ei niin sano niin laitan sulle tulemaan sen lähetystunnuksen emännän kautta (löysin tunnuksen kuitista,kiitos ketä siitä mua infosi :)) lähetys on ollut postissa jo jonkun päivän :)

Nin dadan tonttu

ViestiKirjoittaja nindada » 24.11.15 14:42

^ :o) Mä en ole ihan varma... Kaksi pakettia on tullut Postiin, pitäisi huomenna hakea, mutta minusta se tuli niin aikaisin etten tiedä voiko olla kalenteri. Eli laita läh. tunnus varmuuden vuoksi emännän kautta mulle :o)

Minusta Epelin tontun ei pidä ollenkaan harmitella, kun kerran se Epelillekin on okei. Mä unohdin joku vuosi huhuilla omaa tontutettavaa ja harmittihan se, mutta sellaista sattuu jos on muutenkin kiireistä. Tärkeintä on, että on ajatellut tontutettavaa ja tehnyt niin kivan kalenterin kuin on pystynyt. :) (Joo,paljastin varmaan jo aiemmassa viestissä etten ole Epelin tonttu... Yleensä yritän olla niin niin varovainen sanoissani, nyt aloin vaan kirjoittamaan kummemmin miettimättä.)
  • 2

nindada

ViestiKirjoittaja Epeli » 24.11.15 14:51

^Todellakin on on. Nyt kun sain sen hepin (ööööö... :oops: ) niin oon jo ihan innoissani. :D

Ja tosiaan alun perinkään mun mielestä tontilla ei ollut mitään pahoiteltavaa. :)

Muoks. Eikä tontullakaan. :D
  • 4

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja tarountonttu » 24.11.15 16:05

Hei vielä, tarou! Tulin vain ilmoittamaan, että olen tavalliseen tapaani viimetingassa, paketti lähtee huomenna smartpostin matkaan. Toivottavasti postin lakkoilu ei kovasti viivytä paketin saapumista! :)

tarountonttu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat