Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Aikuisten Joulukalenteri HUHUILUT 2015!

ViestiKirjoittaja Iitaliina » 23.11.15 21:40

Mut tää on joulukalenteriVAIHTO. Pelin henki on se, että jokainen saa kalenterin, vaikka (mielestään) kestäisikin pettymyksen jos jostain syystä jäisi ilman.
  • 4

Iitaliina

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 23.11.15 21:41

No höpsis, jokainen tekee 1-2 luukkua, ei oo iso homma tällä jengillä hei [onni]

Toivotaan nyt kuitenkin että se ap tonttu herää ;)
  • 5

3/2011
9/2013
12/2016
Rautalanka

ViestiKirjoittaja nindada » 23.11.15 21:44

Ja toivottavasti ei ole käynyt niin, että on tullut tupla-pareja tms. sotkua viestien suhteen? :? Itse jännäsin tällasia virheitä kun emännöin lasten sysvyä.

Toivottavasti pari löytyy [hali] ja jos ei, niin tosiaan totta kai me tehdään porukalla kalenteri. Varsinkin kun on helppo keksiä kirjeeseen mahtuvia juttuja, niin voi sitten lähettää suoraan kirjeinäkin vaikka.
  • 0

nindada

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 23.11.15 21:46

Jos olisi tuplia niin kai joku olis älähtänyt jos joku toinen olisi omaa tontutettavaa huhuillut? :roll:
  • 1

3/2011
9/2013
12/2016
Rautalanka

ViestiKirjoittaja nindada » 23.11.15 22:27

Ei kai kaikkia muutenkaan välttämättä huhuilla? Ja multa ainakin menis ohi vaikka joku huhuiliskin mun tontutettavaa, koska en lue tätä ketjua. Tsekkaan vaan jos on nin dada nimimerkkinä. :) Ja jos ei tuplia, niin onhan joku ilmo voinut emänniltä vaan mennä ohi, unohtua. En siis epäile tän kierroksen emäntiä, mutta minusta se olisi inhimillinen virhe.
  • 1

nindada

ViestiKirjoittaja rva W » 23.11.15 22:33

^ Joo, juuri tuollaisen takia en uskalla emännöidä! Tai ainakin maanisesti tarkastaisin jakoa jatkuvasti :lol:
  • 1

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
rva W
Bannattu

ViestiKirjoittaja Epeli » 23.11.15 23:05

Mäkään en nyt halua 8) syyttää ketään eikä tästä tarvi mitään kohua keittää kasaan. Kunhan toivoisin tontun antavan merkkiä itsestään jos on olemassa ja aikoo kalenterin lähettää (niin osaan suhtautua oikein).
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja tonttuli vaan » 24.11.15 6:51

Jos Epeli ei ole vielä laittanut emännän kautta viestiä, niin laita. Ehkä esittelysi on ollut niin kattava ja/tai tonttu tuntee sinut eikä ole tajunnut hämäykseksi huhuilla? Joskus tontut eivät huhuile.
Ajatelkaa, että todennäköisesti jossain on tonttu, joka on puurtanut Epelin kalenteria, ja joka nyt joutuu näitä epäilyksiä lukemaan. En muista, että kertaakaan olisi kalenterissa ohareita tehtt. Joulumieltä kaikille!

Ja jos jotain varakalenteria kenellekään tarvisi, suosittelen emännän organisoimaa yv:n kautta, että yllätys säilyy. :)

tonttuli vaan

ViestiKirjoittaja Epeli » 24.11.15 8:30

Mä nyt vielä sanon, että mä en halua ketään syyttää mistään. Mahtavaa, jos mulla on tonttu jossain ja kalenteri tulossa. Ja jos ei oo, niin ymmärrän kyllä, että joskus asiat ei mene kuin Strömsössä. Mutta tää asia on mulla mielen päällä päivittäin ja koska murehdin asioita ihan liikaa, toivoin elonmerkkiä. Koska olin ajatellut, että vaikka huhuiluita ei tulisi, ehkä olisin eilisiltaan mennessä saanut jonkun paketti lähti -tiedotuksen. En mä halunnut mitään skandaalia tai pahaa mieltä aiheuttaa, vaan pyysin tonttua huutamaan hep, jos on olemassa. Oliko se nyt niin väärin?

Muoks. Ja nyt mulla on paha mieli mun tontin puolesta. Mutta siis, ehkä olin hätäinen mutta tarkoitukseni oli ihan vilpitön. :)
  • 0

Epeli

ViestiKirjoittaja Pennie » 24.11.15 9:13

Mun mielestä ei ollut väärin pyytää elonmerkkiä, ymmärrän hyvin, että mietityttää :) Huhuilu tai ilmoittelu (ainakaan pyytämättä) ei ole tietääkseni pakollista, vaikka suotavaa onkin juuri tälläisten tilanteiden ennaltaehkäisyksi.
Sitä en kuitenkaan suostu ymmärtämään, jos joku kalenterin (tai minkä tahansa vaihdon) jättäisi toteuttamatta. Eli odotellaan nyt tontun elonmerkkejä ja toivotaan, että jokainen saa kalenterin ajallaan. Toivottavasti emännät pystyvät tässä auttamaan!
  • 7

Kolmen tytön äiti ja yhden miehen vaimo :D
Meillä on kolme kissaa ja koira :)
Pennie

ViestiKirjoittaja Epeli » 24.11.15 9:51

Tää on vähän tätä, että kuinka pidetään hullua jännityksessä...

Muoks. Ja tää oli siis vitsi. :)

Mä koen vielä pakottavaa tarvetta selittää, että mä en siis missään tapauksessa koe, että mun tonttu olis millään tavalla toiminut väärin. Mä vaan tarvii vähän uskonvahvistusta.
  • 0

Epeli

ViestiKirjoittaja rva W » 24.11.15 10:00

Ehkä ensi vuonna voisi laittaa vähintään yhden huhuilun pakolliseksi? Ymmärrän hyvin, että tulee hieman epävarma olo jos ei huhuilla, mutta ymmärrän hyvin että tonttu ei välttämättä koe tarvetta huhuilla.

Hitsit, minulle muuten jäi tämän vuoden kalenterin tekemisestä jotenkin hyvä draivi päälle, tekisi mieli tehdä lisää - onneksi on joululahjavaihto johon voi tämän ylimääräisen energiansa vielä käyttää :lol:
  • 7

Isosisko 01/10 ja pikkuveli 07/15

Keskustelutaitoon ei kuulu vain oikeiden asioiden sanominen oikeassa paikassa, vaan myös väärien asioiden sanomatta jättäminen houkuttelevalla hetkellä. - Dorothy Nevill
rva W
Bannattu

ViestiKirjoittaja kiikun tonttu » 24.11.15 11:38

kiikku!

Luin äsken saamaani kuittia, ja nimesi oli siinä ärsyttävän väärin. En se minä ollut!

Mutta oma mokani oli ensimmäisestä (muistaakseni) paketista puuttuva ohje. Täällä se on näköjään printterin vieressä kotona :roll: . Tosin voi olla että et ohjetta tarvitsekaan, laitan sitten tarvittaessa myöhemmin tänne jos syytä.

Ihan kenelle vain vielä kysymys, eli pitäisikö matkahuollon lähetysseurannan toimia? Tarkistin äsken saamani tunnuksen, halusin tietää onko paketti missä päin Suomea tällä hetkellä. Tiedoista löytyi, että kyseessä on lähipaketti, mutta ei mitään muuta. Postin tunnuksella näkee milloin ja mihin paketti on jätetty yms. Eikö niitä nyt näy? Onko kassan tyyppi mokannut enemmän kuin nimen kirjoittamisen väärin?

kiikun tonttu

ViestiKirjoittaja syksyn tyttönen » 24.11.15 11:47

Ai, niin syksyn tyttö jouduin valitettavasti ohjaamaan kalenterisi Klaukkalan postiin kun meidän smartpostin listassa ei ollut ollut teidän s-markettia. Pahoittelut jos siitä seuraa ylimääräistä vaivaa.

syksyn tyttönen

ViestiKirjoittaja Trillianin tonttu » 24.11.15 12:37

Hei Trillian!
Kalenterisi on eilen lähtenyt matkaan matkahuollon kautta. Toivottavasti löytää nopeasti perille :D

T. Tonttu Torvelo

Trillianin tonttu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat