Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.11.13 22:49

Katemma kirjoitti:
Katemman tonttuli kirjoitti:Katemman! Oletkohan sinä mahtanut saada kirjeen, jossa käyttöohjeita/vihjeitä ja pari lisäystä muutamaan päivään? Voiko joku vihjata tästä kyselystä hänelle, kun on jo kalenterin saanut niin ei välttämättä lueskele tätä palstaa enää.

Tonttuli ponttuli joka odottaa kuittausta, jotta voisi kuitata kalenterin lopullisesti valmiiksi.

Mä olen täällä mutten tiedä mistä puhut :shock:... Jossain ketjussa (tässä?) huomasin kyllä lisäohjeita, niitäkö tarkoitit? Unohdin kuitata lukeneeni niitä silloin :oops:

Ei kyse ole pelkästään niistä vaan etanapostilla olisi pitänyt kirje sinulle tulla....johtuneeko lakosta vai onkohan kadonnut kokonaan? On nyt viikon tehnyt matkaa sinulle.

Vieras

ViestiKirjoittaja Tonttunen vain » 26.11.13 23:16

Miauku!
Pakettisi on kyllä matkalla, älä hättäile. Se on kyllä viimeistään perjantaina perillä, lupaan ;) jos myöhästyy niin lupaan lähettää vaikka spesiaaliekstraluukun erikseen.

Sellanen info koskien kalenteria, että luukut 4 ja 15 on suunniteltu kuopusta silmällä pitäen, 5, 13 ja 22 keskimmäistä lasta ja 6, 14 ja 21 vanhinta lasta ajattelen. Loput on sinulle :o) tonttukoululaiset halusivat välttämättä osallistua paketointitalkoisiin ja siksi paketit ovat rumia. Mutta sain kuitenkin laitettua kääreisiin muutamia vinkkejä. :lol: Tonttukoululainen tosin osallistui tähänkin ja osa vinkeistä onkin siis hämäystä. Älä tutki paketteja liian tarkkaan jottei salaisuus paljastu ennen aattoa, eli saat tutkia tarkemmin vain kyseisen päivän mahdollisen vinkin :wink:

Iloista joulunodotusta teidän perheelle!

Tonttunen vain

ViestiKirjoittaja Miauku » 26.11.13 23:22

Ihanaa kiitos tiedosta! Nyt mua jännittää ihan hirmuisesti. Ai hitsi että olikin kiva osallistua tähän :o)
  • 0

Miauku

ViestiKirjoittaja starly » 26.11.13 23:32

starlyn tonttu kirjoitti:Helposti saat kuljetettua paketin vaunujen ja lasten kanssa, mahtui pienimpään luukkuun Smartpostissa nimittäin ;)

Kiva :D
  • 0

Me ja muksut 10/08, 4/11, 7/13 ja 11/15
starly

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 27.11.13 0:58

iniwi kirjoitti:
Iniwin tonttu kirjoitti:Iniwi! Sinun kalenterisi lähti matkaan tänään!! Toivottavasti tykkäät [heart]

Tonttusi

Lähtikö postin matkaan? Täällä päädyssä ei siis vielä mitään havaintoja... :|

Voi ei, Smartin matkaan lähti silloin. Pahin painajainen toteutuu nyt.. :cry: Olenkin ollut jo kauhuissani, että missä se paketti on. Toivottavasti puhelinnumero oli oikea, minkä laitoin sinne. Kuitti on kyllä visusti lompakossa. Ongelma on nyt vain se että olen 40 asteen kuumeessa ja en tiedä miten paljon jaksan selvitellä paketin kulkua, mutta parhaani yritän huomenissa virka-aikaan.

Iniwin tonttu

ViestiKirjoittaja niiskuneiti85 » 27.11.13 1:14

Sä voit katsoa seurannasta sillä koodilla joka on siinä kuitissa. Jos puhelinnumero on väärä niin siitä ei sitten voi ilmoitusta tulla. Eli kannattaa tsekata se numero jos seurannan mukaan vaikka onkin perillä. Ja jos numero on väärä niin lähettäjän tulisi soittaa sinne palvelunumeroon ja korjata se numero jolloin sitten vastaanottaja saa viestin,missä lokerokoodi. Paitsi joskin ihan postissa niin sitten voi sillä koodilla hakea :o) niin joo ja on noissa kyllä ollut sitäkin, että etenkin postiin mennessä ei tulekkaan sitä viestiä jostain syystä vaikka perillä onkin. Eli koodi on hyvä olla ja antaa vastaanottajallekkin :)
  • 0

niiskuneiti85

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 27.11.13 7:39

^kiitos Niiskuneiti

Iniwi, emäntä laittaa sulle seurantakoodin, mutta paketti on jäänyt johonkin matkalle. Siis kadonnut. Se on lähtenyt liikkeelle smartista samana päivänä kuin sen laitoinkin, mutta sitten se on kadonnut jonnekin. Ja ikävä kyllä mulla ei ole ääntä soittaa yhtään mihinkään, hoidan lapsetkin elekielellä. [ol] Miks just nyt pitää olla kipeä? [ol]

Iniwin tonttu

ViestiKirjoittaja Akinyin tonttunen » 27.11.13 8:34

Hei Akinyi!

Kalenterisi lähtee matkaamaan tänään aamusta sinne. Tonttu ei vaan kiireiltään millään kerennyt postittaa. Laitan emäntien kautta sinulle lähetystunnuksen niin saat hakea paketin heti huomenna :)

Akinyin tonttunen

ViestiKirjoittaja Akinyin tonttunen » 27.11.13 8:34

Hei Akinyi!

Kalenterisi lähtee matkaamaan tänään aamusta sinne. Tonttu ei vaan kiireiltään millään kerennyt postittaa. Laitan emäntien kautta sinulle lähetystunnuksen niin saat hakea paketin heti huomenna :)

Akinyin tonttunen

ViestiKirjoittaja *OA*:n postitonttu » 27.11.13 8:42

Eilisiltana Itellan logistiikkakeskuksen tontut huhkivat yömyöhään ja saivat kalenterisi lajiteltua.

*OA*:n postitonttu

ViestiKirjoittaja Katemma » 27.11.13 8:43

Vieras kirjoitti:
Katemma kirjoitti:
Katemman tonttuli kirjoitti:Katemman! Oletkohan sinä mahtanut saada kirjeen, jossa käyttöohjeita/vihjeitä ja pari lisäystä muutamaan päivään? Voiko joku vihjata tästä kyselystä hänelle, kun on jo kalenterin saanut niin ei välttämättä lueskele tätä palstaa enää.

Tonttuli ponttuli joka odottaa kuittausta, jotta voisi kuitata kalenterin lopullisesti valmiiksi.

Mä olen täällä mutten tiedä mistä puhut :shock:... Jossain ketjussa (tässä?) huomasin kyllä lisäohjeita, niitäkö tarkoitit? Unohdin kuitata lukeneeni niitä silloin :oops:

Ei kyse ole pelkästään niistä vaan etanapostilla olisi pitänyt kirje sinulle tulla....johtuneeko lakosta vai onkohan kadonnut kokonaan? On nyt viikon tehnyt matkaa sinulle.

Löytyi maanantain postikasasta mainosten välistä :D. Uskaltaako kuorta avata?
  • 0

Lapset -04 -06 -08

Ole se muutos, minkä haluat maailmassa nähdä. - Gandhi
Katemma

ViestiKirjoittaja Satuhahmon tonttu » 27.11.13 9:05

Olethan jo saanut ilmoituksen paketista? Seurantakoodin mukaan on jo noutoa odottamassa..

Satuhahmon tonttu

ViestiKirjoittaja iniwi » 27.11.13 9:14

nou hätä! Minä soittelen jahka saan koodin. Asiahan on siis hoidossa :o)
  • 0

M-8/09, T-1/11, T-5/13
iniwi

ViestiKirjoittaja Iniwin tonttu » 27.11.13 9:41

iniwi kirjoitti:nou hätä! Minä soittelen jahka saan koodin. Asiahan on siis hoidossa :o)

[onni] [hali] :o) [ol] :roll: Ja anteeksi.. Jos se paketti on oikeasti jossakin karkusessa, niin mä keksin sulle sit jotain korvaavaa kalenteria. Paketin tuntomerkeistä sen verran että päällä on sun osote ja Pennien osote (kuvittelin olevani salaperäinen [ol] ) ja se on muistaakseni punainen (olisko ollut marimekon joku kuosi, en muista enää) postin valmislaatikko joka on uudelleenkäytössä ja vanhat pakettikortit yms sutattu violetilla tussilla.

Ja joo vähän on horkassa, että en tiedä ymmärtääkö tästä mitään. [ol]

Iniwin tonttu

ViestiKirjoittaja Epeli » 27.11.13 10:01

^Mä ainakin tajusin just äsken sen verran, että tajusin, että ehkä toi mun paketti ei tullutkaan niin kaukaa kuin kuvittelen. :D

Mua ois kyllä helppo vedättää ihan sata-nolla, kun en edes ajatellut, että mun tonttu vois vedättää mua vaikka itsekin tässä projektissa hiukan hämyttelin. [auts]
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat