audotja kirjoitti:Audotjan tonttu kirjoitti:audotjan tonttu kirjoitti:Valmista alkaa olla, mutta samaa pohdin kuin yllä moni muukin, eli onkos postille vaihtoehtoja?
Siwa tai ärrä paketti, matkahuoltokin voisi kai tulla kyseeseen?
Mikä olisi mieluisin?
Paketti kainalossa, lounastunnilla lähtee. Vielä ekerran huhuilen, jos kerkiä huomata Mutta laitanko Matkahuollon kautta Siwaan 90150 vai smartilla alkuperäisen suunnitelman mukaan?
Kiitos mamahjo, kun vinkkasit. Matkahuollon kautta onnistuu parhaiten joko Siwa Kaakkuri (Sarasuontie 1, 90420 Oulu) taikka S-market Kaukovainio (Hiirihaukantie 1, 90250 Oulu). Mieluummin matkahuolto kuin ärrä, ärrät ovat kaikki jossain jeerassa. Mutta mikä tahansa paikka käy, kunhan Ouluun tulee, on meillä kuitenkin auto.
Ninja 11:lle kirjoitti:ninja11 kirjoitti:Ninja 11:lle kirjoitti:Joulukalenteri lähti isohkona pakettina (n. 30 cm x 30 cm x 50 cm) matkahuollon mukaan. Yritimme matkahuollon tädin kanssa löytää teitä lähimmän noutopisteen. Toivottavasti ei mennyt ainakaan useita kymmeniä kilometrejä vikasuuntaan .
Jee
Toivottavasti ei mennyt ihan kauheen kauas, mutta jos meni niin ehkä saan joltain kyydin Kiva että on matkalla kuitenkin! Jee, kohta on joulukuu!
SE on jo lähtenyt kuljetukseen, kohti Sinua.
Unohdin muuten ohjeistaa, että luukku 22 voisi olla fiksua säilyttää jääkaapissa . Ja varovasti sen 23:n kanssa!
Huomio huomio Rva W kirjoitti:Sopiiko jos kalenteri tulee ovellesi huomenna tiistaina illalla, arviolta 19-20 välillä?
Epeli kirjoitti:Mä en oo vieläkään kuullut mun tontusta mitään, tai ainakaan huomannut minkäänlaista huhuilua vaikka oon mielestäni tunnollisesti seurannut ketjuja. Voisitko huutaa vaikka hep, jos mun ei tarvi alkaa henkisesti varautua siihen, että kalenteria ei tuu?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa