Starlyn tonttu kirjoitti:Starlylle!
Voi nolotus! Eilisessä paketissa oli tarkoitus olla juuri sitä mitä pakkauksen päällä luki. Olen itse käyttänyt sitä (ja hyväksi todennut), ja äskettäin täytin uimahallireissua varten tyhjentyneen pakkauksen. Uusi ja täytetty olivat kaapin päällä ja ei tullut mieleenkään että en olisi erottanut pakkauksia. Näköjään kiireessä tekevälle sattuu (useammankin kerran). Pesunestettä sielläkin siis oli, mutta piti olla alkuperäistä. Itse en uimahallissa edes huomannut käyttäneeni ns. väärää, ihan tyytyväisenä olen jo ehtinyt käyttää sen uudenkin mikä piti tulla sinulle .
Pennie kirjoitti:Mä sain iiihanan virkatun... tiskirätin? Materiaalista ja tuntumasta päättelin et on siihen tarkoitukseen, mutta jos olen väärässä niin tonttu voi taas ojentaa mua Joka tapauksessa tykkään kovasti
Pennien tonttuska kirjoitti:Pennie kirjoitti:Mä sain iiihanan virkatun... tiskirätin? Materiaalista ja tuntumasta päättelin et on siihen tarkoitukseen, mutta jos olen väärässä niin tonttu voi taas ojentaa mua Joka tapauksessa tykkään kovasti
Kyllä, tiskirättihän se Muistaakseni puuvillaa.
Epeli kirjoitti:Mä sain kanelisokeria kivassa sirottimessa (oletan, että se on sirotin -- en oo vielä ehtinyt tutkia tarkemmin). Eli puuromaitoa täytyy ostaa pikimmiten!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 179 vierailijaa