Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 26.11.13 9:00

Kuunkajo kirjoitti: Olen tosiaan lomalla 1-8.12 ja nettipaastoa yritän pitää silloin. Varmaankin otan noita "luukkuja" mukaan lomalle. Onko joku 1-7 luukuista sellainen, että ei kannata ottaa mukaan? Lentäen mennään...

Eka luukku lasketaan varmaan nesteeksi koneessa ja seiskan kanssa voi tulla muuten vaan ongelmia lentokoneessa. Muuten ei pitäisi olla ongelmia. Hauskaa lomaa! Ja ehdin kyllä odotella hehkutuksia, tule sitten loman jälkeen kertomaan, mitä olet tykännyt.

Kuunkajon tonttu

ViestiKirjoittaja Tuulisalle postia » 26.11.13 9:42

Tuulisan kalenteripaketti on näemmä saapunut paikkakunnan postiin eilettäin eli pakettikortti tulee varmaan tänään tai huomenna. :)

Tuulisalle postia

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 26.11.13 10:01

Kuunkajon tonttu kirjoitti:
Kuunkajo kirjoitti: Olen tosiaan lomalla 1-8.12 ja nettipaastoa yritän pitää silloin. Varmaankin otan noita "luukkuja" mukaan lomalle. Onko joku 1-7 luukuista sellainen, että ei kannata ottaa mukaan? Lentäen mennään...

Eka luukku lasketaan varmaan nesteeksi koneessa ja seiskan kanssa voi tulla muuten vaan ongelmia lentokoneessa. Muuten ei pitäisi olla ongelmia. Hauskaa lomaa! Ja ehdin kyllä odotella hehkutuksia, tule sitten loman jälkeen kertomaan, mitä olet tykännyt.

Eli 1 kannattaa avata aamulla klo 4 kun olemme lähdössä lentokentälle (konetta odotellessa voin sitten hehkuttaa luukkua, kun mun tuurilla kone taas monta tuntia myöhässä) ja 7 luukun jätän kotiin. Mitähän siellä on? Puukko? tulitikkuja? räjähteitä? akkuja? hmmm... mitä muuta ei saa viedä koneeseen? [what] Saanko ottaa 8 mukaan seiskan sijaan? Miten niin malttamaton? :D
Voi olla, että nettipaastosta lipsumista tapahtuu, jos miehen silmä välttää.
  • 2

Kuunkajo

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 26.11.13 10:32

Kuunkajo kirjoitti: Eli 1 kannattaa avata aamulla klo 4 kun olemme lähdössä lentokentälle (konetta odotellessa voin sitten hehkuttaa luukkua, kun mun tuurilla kone taas monta tuntia myöhässä) ja 7 luukun jätän kotiin. Mitähän siellä on? Puukko? tulitikkuja? räjähteitä? akkuja? hmmm... mitä muuta ei saa viedä koneeseen? [what] Saanko ottaa 8 mukaan seiskan sijaan? Miten niin malttamaton? :D

Joo, parilla eurolla tnt:tä pakkasin seiskaan... Kasin voit ottaa ihan hyvin mukaan, tosin se liittyy olennaisesti seiskaan mutta ehkä siitä on iloa lentokoneessa... 14 sopisi myös hyvin matkalle ja vaikka koneeseenkin mutta seiskaa eikä kasia voi siirtää suoraan neljäntoista paikalle koska 7-11 luukuilla on the järjestys... Jos vaikka vaihdat nelosen ja neljäntoista paikat.

Kuunkajon tonttu

ViestiKirjoittaja Epelin tonttu » 26.11.13 11:06

Paketti tänä aamuna ollut Tampereella lajittelussa, jännitys tiivistyy [xmas]

Epelin tonttu

ViestiKirjoittaja nipsun tonttu » 26.11.13 11:37

Nipsu!

Hyvä tietää matkastasi, niin en ihmettele, mikset ole kuitannut. :o)

nipsun tonttu

ViestiKirjoittaja Epeli » 26.11.13 11:57

Epelin tonttu kirjoitti:Paketti tänä aamuna ollut Tampereella lajittelussa, jännitys tiivistyy [xmas]

Oooooooooh! Nyt tää alkaa realisoitua, että mullekin ihan oikeasti on tulossa joulukalenteri. Tähän asti se on enemmänkin ollut niin päin, että joku saa multa joulukalenterin. En mä hätäinen ole, mutta tulispas tuon välin pian!
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 26.11.13 14:54

Kuunkajon tonttu kirjoitti:
Kuunkajo kirjoitti: Eli 1 kannattaa avata aamulla klo 4 kun olemme lähdössä lentokentälle (konetta odotellessa voin sitten hehkuttaa luukkua, kun mun tuurilla kone taas monta tuntia myöhässä) ja 7 luukun jätän kotiin. Mitähän siellä on? Puukko? tulitikkuja? räjähteitä? akkuja? hmmm... mitä muuta ei saa viedä koneeseen? [what] Saanko ottaa 8 mukaan seiskan sijaan? Miten niin malttamaton? :D

Joo, parilla eurolla tnt:tä pakkasin seiskaan... Kasin voit ottaa ihan hyvin mukaan, tosin se liittyy olennaisesti seiskaan mutta ehkä siitä on iloa lentokoneessa... 14 sopisi myös hyvin matkalle ja vaikka koneeseenkin mutta seiskaa eikä kasia voi siirtää suoraan neljäntoista paikalle koska 7-11 luukuilla on the järjestys... Jos vaikka vaihdat nelosen ja neljäntoista paikat.

Apua! eli jos vaan sekoitan kaikki muut paitsi luukut 7-11 ja 24 ja otan sitten 7 pakettia mukaan. Eiku miten tää nyt meni? [what] Eli jos 7:ssa on tnt:tä ja 8 liittyy siihen niin siinä on varmaan sytytin tuohon eiku... seiskassa on jotain mikä liittyy kasiin, mutta seiska ei käy lentokoneeseen, mutta kasista voisi olla hyötyä lentokoneessa. [???] Mun tulitikut/sytytin ja kynttilä pari arvaus meni siinä. Auttakaa joku mua keksimään mikä tuo voi olla..Mä en niiiiin kestä näitä arvailujuttuja. Olen super malttamaton. Joululahjatkin hypistelen etukäteen... onneksi kalenteri ei ole vielä tullut minulle asti. Pitää varmaan pyytää mies piilottamaan koko kalenteri ja antamaan mulle sitten päivä kerrallaan.
  • 2

Kuunkajo

ViestiKirjoittaja audotja » 26.11.13 15:28

Tää kuulostaa nyt enemmän joltain ilotulitekalenterilta. :lol:
  • 1

minä olen ja elän ja hengitän *** 4/12
päikky
audotja

ViestiKirjoittaja Baccillen » 26.11.13 15:30

Minä tulen myös olemaan matkalla 9-16 päivä eikä laukkuuni tule mahtumaan mitään ylimääräistä joten avaan sitten kalenterini kun tulen kotiin.

Sent from my HTC Rhyme S510b using Tapatalk
  • 0

E 11/04, E 06/09L 03/13
Baccillen
Bannattu

ViestiKirjoittaja iniwi » 26.11.13 15:37

Kuunkajon kalenteri kuulostaa nyt siltä että tulli avaa kaikki laukussa olevat laatikot valmiiksi :P
  • 2

M-8/09, T-1/11, T-5/13
iniwi

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 26.11.13 16:08

iniwi kirjoitti:Kuunkajon kalenteri kuulostaa nyt siltä että tulli avaa kaikki laukussa olevat laatikot valmiiksi :P

Saa tulli myös pakata ne sitten uudestaan. :wink:
  • 0

Kuunkajo

ViestiKirjoittaja tonttuli » 26.11.13 16:36

Kiikku, pakettisi on tulossa, mutta se lähti vasta tämän päivän postin mukana. :oops: Korvatunturilla postitontut lakkoilivat ja jouduin itse hiihtämään ja etsimään automaattia. Jos jostain syystä kalenteri ei ehdi ajoissa, lähetän korvaukseksi lisäluukun sinulle ja emännille.

Ensimmäistä kertaa käytin smartpostin automaattia lähettämiseen. Kauhun hetket olivat jäätävät, kun paketti mahtunutkaan laatikkoon. :shock: Onneksi kääntämällä sai laatikon survottua.

tonttuli

ViestiKirjoittaja nipsu » 26.11.13 17:01

nipsun tonttu kirjoitti:Nipsu!

Hyvä tietää matkastasi, niin en ihmettele, mikset ole kuitannut. :o)

Tuonne toisaalle jo ehdinkin hehkuttaa, mutta juuri tuli viesti automaattiin saapuneesta paketista. Perjantaina tai lauantaina pääsen vasta noutamaan. Koitan pysyä housuissani siihen asti :o)
  • 0

nipsu

ViestiKirjoittaja Cinere » 26.11.13 17:04

Tänne kans hehkutuksista: Munkin kalenteri taitaa olla smartautomaatissa. Tänään tästä kohta talsin sen hakemaan :D Jännää!
  • 0

Kolmen muksun äiti (-07, -10 & -12).
Cinere
Bannattu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat