Fanny M kirjoitti:Fanny M:n sysvy kirjoitti:Fanny M
Jos haluat saada selville kuka olen ennen julkistusta niin tässä yksi vinkki lisää:
Olen hiljattain (alle kuukausi sitten) aloittanut käsityöblokin ja kuva villasukistasi löytyy ko blokista.
Hahaa, Wilhelmina!
Tellun sysvy kirjoitti:TELLU!
Pakettisi on matkalla, saattaa olla ettei pakettikortti vielä perjantaina tule mutta saanen koodin ehkä tietoosi jotain kautta jos sen pe jo tahdot noutaa
Riikkapooh kirjoitti:Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh! Tuliko se syyskuun paketti perille? En ole uskaltanut lokakuun pakettia lähettää uuteen osoitteeseen, kun ei ollut varmistusta siitä että se edellinen löysi sinut Mutta ensi viikolla lähtee, kun olet nyt todistetusti vielä elossa
Tsorge olen ollut puusilma. Piti Peikkotyttn pistaa YV:ta ennekuin tajusin hehkuttaa.
Eli kahdessa paivassa tuli edellinen paketti.
Taidampa tietaa kuka oot
tuijan sysvy kirjoitti:Hei tuija!
Olen kamalan pahoillani, mutta pakettisi myöhästyy pikkuisen. Yritän kaikkeni että saan sen huomenna postiin, mutta tälle kuulle se ei jokatapauksessa ehdi.
Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh kirjoitti:Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh! Tuliko se syyskuun paketti perille? En ole uskaltanut lokakuun pakettia lähettää uuteen osoitteeseen, kun ei ollut varmistusta siitä että se edellinen löysi sinut Mutta ensi viikolla lähtee, kun olet nyt todistetusti vielä elossa
Tsorge olen ollut puusilma. Piti Peikkotyttn pistaa YV:ta ennekuin tajusin hehkuttaa.
Eli kahdessa paivassa tuli edellinen paketti.
Taidampa tietaa kuka oot
No, varmistumista saat odottaa ensi viikkoon, koska haluan lähettää paketin vasta maanantaina Vielä ehtii toivoa jotain
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 177 vierailijaa