Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 7 (Kysymykset anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Sarbe » 31.08.09 9:28

Sarbe kirjoitti:
Sarben sysvy kirjoitti:Sarbeeee!

Yritin vaklata blogiasi, mutta sepä olikin salainen. Joten onko mitään paikkaa, missä voisi tutkiskella käsitöitäsi? Millaisia töitä mieluiten teet? Mitä materiaaleja suosit? Onko käsityövarastot ylitsevuotavaiset, vai puuttuuko jotain olennaista tai ihan vaan turhamaista?

Mitäs kokoa teidän pienokainen käyttää vaatteissa? Entä vaipoissa? Millaisista vaipoista teillä tykätään? Entä leluista? Kuinka monta lorupussia teillä jo on? :mrgreen:

Mulla ei netissä ole tällä hetkellä mitään kuvia käsitöistä, mutta voisin loppu viikolla läväyttää tonne valmiit työt ketjuun laitella kuvia. Pääasiassa villahousuja ja vaippoja.
Tällä hetkellä uusi innostuksen aihe on vaatteet, parit pipot tehty ja yhdet housut ja tunika.
Mitään ei puutu ja toisaalta puuttuu vaikka mitä ;)
Kaisan vaatteet on tällä hetkellä 86-kokoisia.. suurimmaksi osaksi. Vaipat M-kokoisia. Kaisuli on n.9,5kg. Leluista vähän kaikenlaisista, nuket on uusimmat suosikit :) Nukeille ei toistaiseksi ole vaatteet vaatetta, tai oikeestaan mitään muutakaan tarviketta. Lorupusseja on yksi ja sekin on äitin käsityöpussina :oops:
Saara

apuva. en mä mitään kuvia kerenny laittaa näytille...
Eipä ne nyt niin erikoisia ole.. housuja,tunika,vaippoja siteitä.. :oops:
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Sarbe

ViestiKirjoittaja Fanny M:n sysvy » 31.08.09 11:43

Fanny M!!!! :D

Muutama kysymys sinulle...

Käytätkö koruja? Entä ihonhoitotuotteita/kosmetiikkaa?
Millä herkuttelet?
Kestoiletko itse?

...eiköhän näillä pääse taas vähän eteenpäin :wink:

Fanny M:n sysvy

ViestiKirjoittaja Fanny M » 31.08.09 14:24

Fanny M:n sysvy kirjoitti:Fanny M!!!! :D

Muutama kysymys sinulle...

Käytätkö koruja? Entä ihonhoitotuotteita/kosmetiikkaa?
Millä herkuttelet?
Kestoiletko itse?

...eiköhän näillä pääse taas vähän eteenpäin :wink:

Ooh, kysymyksiä! 8)

En käytä muita koruja kuin vihkisormusta ja huulirengasta. Niin joo, ja renkaita korvissa, mutta niitä ei lasketa kun ovat jatkuvasti killumassa. Kosmetiikka meillä on Ole Hyvä/palashampoo/Hauscka-linjaa, meikit Body Shopilta.
Herkuttelen liki kaikella mahdollisella, mutta lähinnä sydäntä on suklaa ja erilaiset pähkinät.
Kestoilen itse, käytän tsi-phs:ia ja kuppia. (Pitäisi tehdä lisää suojia, mutta laiskottaa, kankaat kyllä on olemassa.)
  • 0

"Jos iloitset älä sitä muille jaa / Ole yksin oman surusi kantaja."
Fanny M

ViestiKirjoittaja Jonnan sysvy » 02.09.09 18:17

Jonna:
Juotko teetä tai kaakaota?
Mitä värejä teillä on sisutuksessa tummien kalusteiden lisäksi?
Asutteko omakotitalossa vai muussa?
Mistä kukista pidät?

Jonnan sysvy

ViestiKirjoittaja HenNis84:n sysvy » 02.09.09 18:29

HenNis84!

Tykkäisitkö neulotuista jutuista? Esimerkiksi sukista tai jostain muusta. Käsitin, että ompelet mieluusti. Mitä tarviketta käsityökoristasi uupuu?

HenNis84:n sysvy

ViestiKirjoittaja Jonna » 02.09.09 19:25

Oiiiii, kysymyksiä [onni]

* Teetä, mutta harvoin. Jos olen flunssainen tai kylmissäni sitä menee paljon, muutoin juon sitä kupin kylässä. Rooibosmaut ei kuulu suosikkeihin, muuten ei väliä. (kaakao kuuluu siihen suklaanvähennysprojektiin)

* Olkkarissa punainen (kaksi isoa punaista sohvaa) ja beige/vaalea kulta (tapetit, verhot, sohvatyynyt, lampunvarjostimet jne). Tapeteissa ihanat isot krumeluurit, barokkityyliset. Muu asunto hakee vielä "paikkaansa", mutta meidän makkari on sininen ja lila, tytön makkari lime ja pinkki. Keittiössä vihreä.

* Asutaan rivitalossa.

* Kukat on ihania, mutta enpä pahemmin tunnista esim oman pihamme kukkia :oops: Viherpeukalo puuttuu täysin. Sanotaan siis syvänpunainen ruusu ja valkoinen päivänkakkara :mrgreen: Leikkokukista en tosin välitä, kun kuolevat melko nopsaan.
  • 0

Ihana iloinen tytär 9/2008 ja karvakorva 10/2005 :)

Voi juku, d e gott me choko!
-Arne Alligator
Jonna

ViestiKirjoittaja kbalden sysvy » 02.09.09 19:50

huhuu kbalde!

Mitä karkkeja tai suklaata ym. kaipaat suomesta? salmiakkia? fazeria?
Käytätkö/tarvitsetko villasukkia tai lapasia/sormikkaita? entä lapsesi tai miehesi? Laita kokoja jos kuulostaa hyvältä idealta. Neulotko itse?

Ja rohkeasti sanot jos ei ole tarvis, ei mun ideat siihen lopu :D

kbalden sysvy

ViestiKirjoittaja hippasen sysvy » 02.09.09 20:23

hippanen, pakettien suunnittelu on aloitettu ja tässä olisi vähän tarkentavia kysymyksiä!

-Onko huulirasvassa joku tietty merkki, mitä sen olla pitää, vai oletko kokeilunhaluinen?
-Millaisia askarteluja harrastat? Puuttuuko jotain nimenomaisia varusteita?
-Minkä kokoinen jalka sinulla on? Entä päänympärys?
-Onko asusteet syksyä ja talvea varten kunnossa vai puuttuuko jotain?

Jotain saattaa kolahtaa postilaatikkoosi jo piankin 8)

hippasen sysvy

ViestiKirjoittaja aamin sysvy » 03.09.09 8:44

aami

Vielä lisää kysymyksiä.

Tykätäänkö teidän perheessä jostain hahmoista? Siis esim. muumit, myyrä, barbababa, cars, wall-e, hello kitty, aku, mikki... tms.. onko suosikkeja? Inhokkeja? Mistä itse pidät vai pidätkö mistään?

Luetko? Jos niin mitä?

Minkä värisiä vaatteita käytät? Tai asusteissa mitä suosit? Käytätkö esim. huiveja ja jos niin minkälaisia? Entäpä pipot? Onko pipovarasto kunnossa vai kaipaatko jotain?

aamin sysvy

ViestiKirjoittaja hippanen » 03.09.09 13:02

hippasen sysvy kirjoitti:hippanen, pakettien suunnittelu on aloitettu ja tässä olisi vähän tarkentavia kysymyksiä!

-Onko huulirasvassa joku tietty merkki, mitä sen olla pitää, vai oletko kokeilunhaluinen?
-Millaisia askarteluja harrastat? Puuttuuko jotain nimenomaisia varusteita?
-Minkä kokoinen jalka sinulla on? Entä päänympärys?
-Onko asusteet syksyä ja talvea varten kunnossa vai puuttuuko jotain?

Jotain saattaa kolahtaa postilaatikkoosi jo piankin 8)

Moi :o)

*Huulirasvan merkillä ei ole mitään väliä, sitä sun tätä olen itsekin ostanut.

*Monenmoisia pikkujuttuja tykkään askarrella, kortteja erityisesti. Puikkoliimat multa kuluu vähiin jatkuvasti, tuo perheen lyhyt väki kun toisinaan "lainailee" omiin tarpeisiinsa. Lehdistä leikeltyjä kuvia tapetissa ja sen sellaista :shock:

* Olen pienijalkainen (35-36) ja isopäinen (58cm)

*Lapaset ja muut hanskat on usein hukassa (se hajamielisyys...) ja sukkiakin kulutan puhki toistuvasti.

Pitääköhän mun heti hyökätä postilaatikolle, nyt jännittää :lol:
  • 0

-Tavallinen pieni minä ja rakkaat suppusuuni; yksi iso ja porukka pienempiä sekä karvaiset kaverit-
hippanen

ViestiKirjoittaja aami » 03.09.09 14:40

aamin sysvy kirjoitti:aami

Vielä lisää kysymyksiä.

Tykätäänkö teidän perheessä jostain hahmoista? Siis esim. muumit, myyrä, barbababa, cars, wall-e, hello kitty, aku, mikki... tms.. onko suosikkeja? Inhokkeja? Mistä itse pidät vai pidätkö mistään?

Luetko? Jos niin mitä?

Minkä värisiä vaatteita käytät? Tai asusteissa mitä suosit? Käytätkö esim. huiveja ja jos niin minkälaisia? Entäpä pipot? Onko pipovarasto kunnossa vai kaipaatko jotain?

:shock:
No nyt taitaa olla lapsilla in eniten noi isopäiset eläimet, mitäs little pet shop -önnejä nuo nyt on. Isommat niihin ensin ihastu ja tottakai sitten pienet perässä :roll: No, parempi seki ku brätsit :lol:
Luen kyllä nyt taas vähän enemmän on ollut sillekin aikaa. Lähinnä semmosta jännitys-mitälie-hömppää, esim. Patricia Cornwellin Scarpetat, James Pattersonin kirjat ja muut vastaavat. Muita ei oo semmosia tiettyjä "sarjoja" mitä oon lukenu, paitsi aikoinaan James Herriotin kirjat, ne oli ihan ykkösiä! :D Kaikenlaiset muut menee, mutta ei ehkä ihan mikään imelä rakkausromaani, pitää jotain äksöniä tai tunnetta olla jollain tasolla enemmän. Lehtiä tietysti tulee hamstrattua, Ottobretä ja Käsityölehteä aina välillä ostan kaupasta kun en oo tilannu, Novita tulee itelle.

Asusteita.. hmm, aika vähän oon käyttäny huiveja ja vastaavia, ei mulla oo varmaan yhtään huivia, no yksi kaulahuivi on minkä tein ja lapset sen anasti :? Pipoakaan ei ole, kattelin uudesta novitasta että ois kiva semmonen isohko lätsä, ettei oo ihan päänmyötänen kokonaan. "Hiippalakistaki" oon joskus haaveillu, mutta en oo saanu aikaseksi itelle tehä :lol:
  • 0

"parempi paskaset nurkat ku puhas helvetti"
aami
Bannattu

ViestiKirjoittaja HenNis84 » 03.09.09 20:48

HenNis84:n sysvy kirjoitti:HenNis84!

Tykkäisitkö neulotuista jutuista? Esimerkiksi sukista tai jostain muusta. Käsitin, että ompelet mieluusti. Mitä tarviketta käsityökoristasi uupuu?

Itse en juurikaan neulo joten tervetulleita ovat, villasukat 38/39 ja lapaset normi naisen käsi, anoppi kyllä tekee niitä lapsille mutta ei minulle. ulkovaatteeni ovat aika tummia joten en mitään räikeen värisiä pidä, maanläheiset värit ok.
Ompelu on enemmän minun heiniä ja sitä tuleekin paljon tehtyä, kangas varastot ovat vähän päässeet tursumaan, mutta jos jotain mitä tarvikepuolelta puuttuu on kokolappuja 86-116cm muuta en nyt keksi.
  • 0

Lapset poika 3/05, tyttö 1/08 ja poika 5/10

Kangaskaapin kätköistä http://hennis84.blogspot.com/
Pois joutavat http://poisjoutavat.blogspot.com/
HenNis84

ViestiKirjoittaja Feran sysvy » 04.09.09 12:16

Fera

Saako sinulle neuloa jotain?

Tykkäätkö ruuanlaitosta ja keittiössä puuhailusta? Millä herkuttelet?

Millaisia vaatteita käytät ja minkä kokoisia?

Feran sysvy

ViestiKirjoittaja Fera » 04.09.09 15:02

Feran sysvy kirjoitti:Fera

Saako sinulle neuloa jotain?

Tykkäätkö ruuanlaitosta ja keittiössä puuhailusta? Millä herkuttelet?

Millaisia vaatteita käytät ja minkä kokoisia?

Oi ehdottomasti saa neuloa! Itse kun en osaa juurikaan niin kiva vaan ;)
Tykkään ruuanlaitosta jonkun verran (tai no vähän pakolla mutta yleensä se minä olen kun jotain uutta kokeilee ja soveltaa :D ) Mitään hirmu tarkasti reseptiä noudattavia courme aterioita ei ole tapana valmistaa.Tykkään leipoa sillon tällöin muta enempi kausiluontoisesti. Tän hetkinen suosikkiherkuttelu on itsetekemät muffinsit, lidl banaanisuklaa, tai perus viinikumit ;)

Paidoista kotosalla ainakin yleensä käytän jotain joustavaa trikoopaitaa, missä on tarpeeksi iso kaula-aukko että saa imetettyä... kun en ole saanut aikaiseksi tehdä imetyspaitoja ja en raaski ostaa :oops:
Julkisesti sitten joko samoja paitoja tai jotain joka edes vähän piilottaa tota uimarengasta tossa vyötäröllä :lol: Koko paidoista kai joku M tai 40-42 Rinnan ympärys oli n.100cm kun äsken mittasin. Mutta mulla on vaan tosi pitkä selkä eli perusmittaiset t-paidat on mulle napapaitoja.

Housuista lempparit tällä hetkellä on ottobren caprihousujen kaavoilla tehdyt caprit, joita siis ehdottomasti pitäisi saada tehtyä lisää :D ja tietty pidempänäkin. toinen vaihtoehto on löysähköt reisitaskuhousut tai löysähköt pellavaousut. Eli ei kiristävää tai puristavaa vaan sellasta rentoa ja joustavaa :D ja koko housuista on sitten kai jotain L tai 42-44.
Jalan koko on 39.

Toivottavasti tästä oli apua ;)
  • 0

Hyvä äiti ei turhaan kuluta energiaa sen korkean aidan yli kiipeämiseen!
-Anuli78-
Fera

ViestiKirjoittaja rinkelin sysvy » 04.09.09 21:14

rinkeli:

Kuka teillä tekee ruoat, leipomiset?
Pidätkö kuivatuista hedelmistä? Suklaa- tai jugurttipäällysteisistä?
Onko teillä sauna, kylpyamme...?
Mitä kokoperheen harrastuksia teillä on? Mitä lapset harrastaa?

rinkelin sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat