Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 6 ongelmakysely anonyymisti

ViestiKirjoittaja tuija » 12.04.09 11:52

Tuijan sysvy kirjoitti:Minkä kokoisia jalkoja perheestänne löytyy? Minkä kokoisia vaatteita lapset käyttävät? entä sinä itse? Mitkä värit miellyttävät? Juotko teetä tai kahvia? Jos olisit muumihahmo niin mikä niistä :lol:

Minun jalkani on kokoa 40, esikoisen 32, kuopuksen 21 ja miehen 43. Esikoinen käyttää 116 tai 122 vaatteita, kuopuksen bodyt ovat 86 ja muut vaatteet 80. Minä olen kokoa 40-42. Ruskea, vihreä ja keltainen ovat lempivärejäni. Kahvia juon. Muumihahmoista en osaa sanoa mikä olisin.
  • 0

tytöt 06/04 ja 06/08
tuija

ViestiKirjoittaja minna1983 » 15.04.09 20:32

Kysymyksiä vastauksiin... :D Tyttöjen päänympärykset ovat pienemmällä n.42cm ja isommalla n.49cm. Lempivärejä heillä ei oikeastaan ole, ihan kaikenvärisiä vaatteita käytetään. Nuorimmaisella ei ole vielä mitään suosikki juttuja, Oona taas tykkää autoista, pipsa possusta, babarista jne. Postimies pate on myös suuri suosikki.

Itse pidän mustasta, vihreästä ja kaikista tummista väreistä. Mitkään pastellit ei oikein ole mun juttu. T paidan koko on L.
Mies pitää mustasta ja hänen paidan koko on XXL ellei jopa suurempi, aika vatsakas kaveri kyseessä...

Siinäpä niitä nyt tuli. En muista mainitsinko esittelyssä että tykkään kaikista hemmottelu jutuista, mutta nyt on sekin mainittu. Kiitos vielä ekasta paketista, taidan ottaa nannat illalla sänkyyn kun luen kirjaa. Olo on aika kamala, jospa lääkekuuri pian auttaisi ja saisin itseni kuntoon, niin pääsisi nauttimaan aurinkoisista kevätpäivistäkin.
  • 0

-----------------------------------------------
minä -83 ja tyttöset 02/06 & 01/09
minna1983

ViestiKirjoittaja Kisumirrin sysvy » 16.04.09 15:45

Heippa!

Onko paketti jo saapunut perille? Tiistaina ois jo pitänyt kolista teidän postiluukun...

Kisumirrin sysvy

Ilmoitus Hillalle :)

ViestiKirjoittaja Hilla87:n sysvy » 16.04.09 16:18

Hillalle vain ilmoituksena, että paketti lähtee lapsilisäpäivänä tai heti seuraavana arkipäivänä :) Ettet ihmettele missä viipyy.

Hilla87:n sysvy

ViestiKirjoittaja Kisumirri » 16.04.09 17:19

Kisumirrin sysvy kirjoitti:Heippa!

Onko paketti jo saapunut perille? Tiistaina ois jo pitänyt kolista teidän postiluukun...

Joo tuli perille, kiiitos ihanista villasukista ja daim meni suihin heti :) anteeksi en ole muistanut hehkuttaa.
  • 0

Äiti -85 isoveli 09/05 pikkuveli 12/08 ja äidin mies -82 + Hippunen 09/13
Kisumirri

Re: Ilmoitus Hillalle :)

ViestiKirjoittaja hilla87 » 16.04.09 19:23

Hilla87:n sysvy kirjoitti:Hillalle vain ilmoituksena, että paketti lähtee lapsilisäpäivänä tai heti seuraavana arkipäivänä :) Ettet ihmettele missä viipyy.

Kiitos tiedosta! Jännityksellä odotellaan... :D
  • 0

hilla87
Bannattu

ViestiKirjoittaja miaukun sysvy » 23.04.09 19:41

Hei Miauku!

Pakettisi odottaa postittamista ja mietin jo seuraavia ideoita. Ilmeisesti ole kirppari-ihmisiä. Tykkäisitkö, jos saisit kierrätysjuttuja myös sysvypostissa?
Mitäs vaatekokoa äiti ja neiti edustavat? Jalka ja pipo myös.
Mitäs tykkäätte lukea?
Juotko teetä tai kahvia?
Mistä karkista tykkäät?
Onko sinulla jotain haaveita tai suunnitelmia kesää ajatellen?

Sysvy

miaukun sysvy

ViestiKirjoittaja Miauku » 23.04.09 20:33

miaukun sysvy kirjoitti:Hei Miauku!

Pakettisi odottaa postittamista ja mietin jo seuraavia ideoita. Ilmeisesti ole kirppari-ihmisiä. Tykkäisitkö, jos saisit kierrätysjuttuja myös sysvypostissa?
Mitäs vaatekokoa äiti ja neiti edustavat? Jalka ja pipo myös.
Mitäs tykkäätte lukea?
Juotko teetä tai kahvia?
Mistä karkista tykkäät?
Onko sinulla jotain haaveita tai suunnitelmia kesää ajatellen?

Sysvy

Hei sysvyni!

-Joo olen kirppari-fanaatikko (lähes), luulatavasti tykkäisin eniten just niistä kierrätysjutuista :D Eli antaa tulla vaan jos jotain ihanaa löytyy!
-Minä olen kokoa 38/40 ja tyttö kokoa 86/92. Jalka on mulla 40 ja lapsella 24/25. tytön päänympärus taisi olla 48.5 cm ja mulla 56 (täytyi oikein kaivaa mittanauha esille)
-Nykyisin meillä luetaan lähinnä lastenkirjoja ja tenttikirjoja. Vaihtelu ois kyllä tervetullutta.
-Juon sekä teetä että kahvia. Kotona enimmäkseen teetä ja muualla sitten kahvia, vähintään pari kuppia päivässä jompaa kumpaa saatava muuten ei tule mitään mistään.
-Pidän suklaasta (vaaleasta), kuivatuista hedelmistä ja jogurttikarkeista. Ja näiden yhdistelmistä 8)
-Kesällä mökkeillään paljon ja nautitaan auringosta. Retkeillään ja pyöräillään. käydään leikkipuistossa syömässä. Ja kasvatetaan ruukkupuutarhaa. Ollaan vaan.

Oi, en malta odottaa ekaa pakettia. Nythän tää vasta jännäksi meni kun tiedän että se on kohta tulossa. Postilaatikon saranat saa ylimäräisen rasitustestin kun mä vähän ravaan tarkistamassa...

Muoks. Unohtui manita että kesän suurena haaveena/suunnitelmana on kunnostaa mökiltä minun ja sisarusteni vanha leikkimökki tytölle. Sisustaa se oikein ihanaksi, maalata ja kattokin pitäisi laittaa. Ehkäpä jopa siirtää koko mökki parempaan paikkaan, mutta ennenkaikkea saada siitä rauhallinen ja turvallinen leikkipaikka, josta hän voi saada yhtä hyviä muistoja kun minullakin on [onni]
  • 0

Viimeksi muokannut Miauku päivämäärä 26.04.09 18:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Ankkalauma 7/07, 2/11, 5/13
Miauku

ViestiKirjoittaja vupii » 26.04.09 16:07

Vupiin sysvy kirjoitti:Heippa Vupii!

Mainitsit esittelyssäsi, että sekä sinulla että lapsillasi on allergiaa. Voinko pakata lähetykset kotona vai toivotko "steriilimpää" postia?

Hei!
Ei tartte pakata mitenkään steriilisti ihan tavispaketti riittää.
Sori myöhäinen vastaus muutettiin ja mokkulalla en ole jaksanut kovin ysvätä..huomenna pitäis tulla uusi yhteys :D
  • 0

minä, mies, kolme vilkasta pojanveitikkaa -05, -06 ja -10
vupii

ViestiKirjoittaja Liidan sysvy » 28.04.09 8:08

Liida :D

Viime tinkaan jää,mutta tulossa on :D

Liidan sysvy

ViestiKirjoittaja Liida » 28.04.09 12:44

Eipä mitään kiirettä!
  • 0

Minä -77
lapset: poika 6/04 ja tyttö 2/07
Liida

ViestiKirjoittaja feran sysvy » 28.04.09 14:38

kyllä olen muistanut sinut, vaan paketti lähtee huomenna. anteeksi kun näin viime tipassa toimitan.

feran sysvy

ViestiKirjoittaja Fera » 29.04.09 18:51

feran sysvy kirjoitti:kyllä olen muistanut sinut, vaan paketti lähtee huomenna. anteeksi kun näin viime tipassa toimitan.

eipä mitään, vasta on kotiinkin takaisin päästy ;)
  • 0

Hyvä äiti ei turhaan kuluta energiaa sen korkean aidan yli kiipeämiseen!
-Anuli78-
Fera

ViestiKirjoittaja Vupiin sysvy » 29.04.09 20:44

VUPII!

Pakettisi on matkalla, pahoittelen myöhäistä postitusta. Huonoja selityksiä on kosolti, mutta en niitä tähän listaa... :oops:

Vupiin sysvy

ViestiKirjoittaja Hilla87:n sysvy » 01.05.09 21:57

Hilla87!!!

Meillä sairastetaan, paketti odottaa postittamista! Anteeksi et tulee näin myöhässä... :oops:

Hilla87:n sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat