miaukun sysvy kirjoitti:Hei Miauku!
Pakettisi odottaa postittamista ja mietin jo seuraavia ideoita. Ilmeisesti ole kirppari-ihmisiä. Tykkäisitkö, jos saisit kierrätysjuttuja myös sysvypostissa?
Mitäs vaatekokoa äiti ja neiti edustavat? Jalka ja pipo myös.
Mitäs tykkäätte lukea?
Juotko teetä tai kahvia?
Mistä karkista tykkäät?
Onko sinulla jotain haaveita tai suunnitelmia kesää ajatellen?
Sysvy
Hei sysvyni!-Joo olen kirppari-fanaatikko (lähes), luulatavasti tykkäisin eniten just niistä kierrätysjutuista
Eli antaa tulla vaan jos jotain ihanaa löytyy!
-Minä olen kokoa 38/40 ja tyttö kokoa 86/92. Jalka on mulla 40 ja lapsella 24/25. tytön päänympärus taisi olla 48.5 cm ja mulla 56 (täytyi oikein kaivaa mittanauha esille)
-Nykyisin meillä luetaan lähinnä lastenkirjoja ja tenttikirjoja. Vaihtelu ois kyllä tervetullutta.
-Juon sekä teetä että kahvia. Kotona enimmäkseen teetä ja muualla sitten kahvia, vähintään pari kuppia päivässä jompaa kumpaa saatava muuten ei tule mitään mistään.
-Pidän suklaasta (vaaleasta), kuivatuista hedelmistä ja jogurttikarkeista. Ja näiden yhdistelmistä
-Kesällä mökkeillään paljon ja nautitaan auringosta. Retkeillään ja pyöräillään. käydään leikkipuistossa syömässä. Ja kasvatetaan ruukkupuutarhaa. Ollaan vaan.
Oi, en malta odottaa ekaa pakettia. Nythän tää vasta jännäksi meni kun tiedän että se on kohta tulossa. Postilaatikon saranat saa ylimäräisen rasitustestin kun mä vähän ravaan tarkistamassa...
Muoks. Unohtui manita että kesän suurena haaveena/suunnitelmana on kunnostaa mökiltä minun ja sisarusteni vanha leikkimökki tytölle. Sisustaa se oikein ihanaksi, maalata ja kattokin pitäisi laittaa. Ehkäpä jopa siirtää koko mökki parempaan paikkaan, mutta ennenkaikkea saada siitä rauhallinen ja turvallinen leikkipaikka, josta hän voi saada yhtä hyviä muistoja kun minullakin on