JohannaK kirjoitti:*miiuska* kirjoitti:Niin, ja se mikä tästä tekee vielä "oudompaa", että samalla kun omia viestejä poistellaan, ollaan toisaalla päivittelemässä miksi joku ketju poistetaan kokonaan
On sulla onneks elämää kun noin tarkkaan tiiraat toisten tekemisiä,sori mä en vain ymmärrä...
Se että mä poistan henkilökohtasia viestejäni tarkottaa siis samaa kun että mä en sais kirjotella mitään muutakaan?? ei edes mitään niin ei henkilökohtasta?? get a life
kuules, sä poistele viestejäsi niin paljon kuin huvittaa, mutta kyllä se musta outoa on että samaan aikaan nariset kun joku tietty ketju poistetaan kokonaan, joka varmasti sisälsi paljon enemmän henk.koht. mitä sun kirjoittelut, esim. siinä vaateketjussa. Joten get a life your self
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että saamasi hyökkäykset ja ryöpytykset voisivat johtua ihan omasta tavastasi kirjoitella? Mä kysyin ihan vain utseliaisuuttani allkuun mihin viestit katoaa ja miksi, ihan ilman mitään sen kummempaa, aika uusi kun täällä olen. Ja sinun vastauksesi oli vähintäänkin hyökkäävä, ellei varsin vihamielinen. Joten minusta sitä niittää mitä kylvää.
Joka tapauksessa; Hyvää ja rauhaisaa Joulua sinullekin!