Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

ViestiKirjoittaja PullaKana » 31.07.08 22:12

-Kestoillaanko teillä?

Jos vaippoja ja siteitä tarkoitat niin ei oikeastaan. Kuopus ei enää suostu kestoja pitämään kun oli tuossa jokin aika sitten kestoilutaukoa. Ja minä en tarvitse kuin pikkuhousunsuojia/pikkusiteitä silloin tällöin (muutaman kerran vuodessa) joten ei ole tullut investoitu riittävään määrään siteitäkään.

-Miksi olet kysellyt velour tai velour/frotee rättejä( Esim. velouria toinen puoli, froteeta toinen) siis mihin käyttö tarkoitukseen?

Keittiökäyttöön lähinnä ajattelin. Eli keittiön pöytien ja tasojen pyyhkimiseen.

-mitä haluaisit itselle tai lapsille ommelltavan?

No lähinnä kai jotain kangaskasseja kauppakasseiksi / uimahalliin mukaan / päiväkodin ja kodin välille kulkemaan.
Tai velourisia tai froteisia oloasuja / housuja tai muita vaatteita lapsille. Nuo nyt ekana tuli mieleen.

Hauskaa muuten kuinka pelkkä huhuilluksi tuleminenkin ilahduttaa :D
  • 0

Äiti -77 ja Esikoinen 06/04 ja Kuopus 05/06
PullaKana

ViestiKirjoittaja matildanmamma » 31.07.08 23:42

matildanmamman sysvy taas kirjoitti:
matildanmamma kirjoitti:
apua kuinka paljon kysyttävää, oli vissiin aika lyhyt esittely minulla. :) Ilostun kaikesta joten ei ressiä:)

Hyvä esittely sinulla oli, mut mä oon vaan tällainen kyselijä.

Toivottavasti et muuten huomannut mokaani hetki sitten :oops: :oops: en huomannut

Tässä muutama lisäkysymys:

1. Millaista päähinettä käytät kesällä? Hattu, huivi...?
huivia tai en mitään.

2. Oletko luomun ystävä?
ei olla vihamiehiäkään muttei ylimpiä ystäviä.

3. Kengän kokosi?

38-39
  • 0

Elina 80, Matilda 06/04 ja mies
matildanmamma
Bannattu

ViestiKirjoittaja Vieras » 01.08.08 9:46

Kiitos taas vastauksistasi, ensi viikolla pitäisi kolahtaa :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 01.08.08 9:47

Anonymous kirjoitti:Kiitos taas vastauksistasi, ensi viikolla pitäisi kolahtaa :D

Siis Matildanmammalle tämä viesti :D

Vieras

ViestiKirjoittaja Tellun sysvy » 01.08.08 13:37

Tellu!

Ensinnäkin oikein mahtavaa Hääpäivää sinulle ja puolisollesi! 10 vuotta on pitkä taival yhdessä!
Ideana oli kyllä lähettää kortti, mutta tämä tuli vähän hätäisesti ja en sitten ehtinyt :oops:

Sitten muutama kysymys.
- Mainitsit puikoissa puutetta, mutta tarkoititko siis sukkapuikkoja tai pyöröpuikkoja isommassa koossa kuin 3,5 vai tarkoititko isoilla pitkiä puikkoja?
- Minkä kokoisia vaatteita teidän lapset käyttää?
- Teidän pään ympärykset?
- Nuorin kestoilee ja pottailee, millaisia vaippasysteemejä teillä on käytössä?
- Harrastetaanko teillä kantoliinailua?
- Onko jotain mitä ekaluokkalainen kaipaisi koulutaipaleen alkuun tai kerholainen kerhoon ?
- Minkä tyylisistä kankaista pidät esim vaatteissa?

Tällaista tällä erää ;)

Vakoilu jatkuu.....

Tellun sysvy

ViestiKirjoittaja eksyman sysvy » 01.08.08 14:08

Moi vaan eksyma [hei] Pari kysymystä juolahti mieleeni kun sinulle lähetystä suunnittelen...

*Millä herkuttelet nyt kun olet karkkilakossa?

*Minkä kokoisia vaatteita ja vaippoja pikkuisesi käyttää? Mitä värejä puet lapselle mieluiten, maanläheisiä sävyjäkö hänellekin vai jotain muuta?

*Minkä tyyppisiä juttuja leivot ja kokkailet mieluiten ja puuttuuko sinulta jotain kokkailuun liittyvää?

*Onko joku tietty kirja tai lehti jonka tahtoisit lukea?

Hyvää viikonloppua sinulle ja perheellesi!

eksyman sysvy

ViestiKirjoittaja tellu » 01.08.08 18:19

Tellun sysvy kirjoitti:Tellu!

Ensinnäkin oikein mahtavaa Hääpäivää sinulle ja puolisollesi! 10 vuotta on pitkä taival yhdessä!
Ideana oli kyllä lähettää kortti, mutta tämä tuli vähän hätäisesti ja en sitten ehtinyt :oops:

Sitten muutama kysymys.
- Mainitsit puikoissa puutetta, mutta tarkoititko siis sukkapuikkoja tai pyöröpuikkoja isommassa koossa kuin 3,5 vai tarkoititko isoilla pitkiä puikkoja?
- Minkä kokoisia vaatteita teidän lapset käyttää?
- Teidän pään ympärykset?
- Nuorin kestoilee ja pottailee, millaisia vaippasysteemejä teillä on käytössä?
- Harrastetaanko teillä kantoliinailua?
- Onko jotain mitä ekaluokkalainen kaipaisi koulutaipaleen alkuun tai kerholainen kerhoon ?
- Minkä tyylisistä kankaista pidät esim vaatteissa?

Tällaista tällä erää ;)

Vakoilu jatkuu.....

Kiitos onniteluista. Ihanaa että bongasit tuollaisen tiedon jo pelkästään tämä oli ilahduttavaa. Kiitos muistamisestasi.

Puikoista: Joo siis pitkiä puikkoja kaipaan ja isompina kuin 3,5. Tai minkäkokoisia vain koska niillä tykkään tehä ja tosiaan on vain nuo yhdet joten kaikki sovelletaan niille, ohjeesta tai langasta huolimatta.
Lasten vaatteiden koot: 90cm, 110cm ja 128cm.
päät:46, 50, 52, 55
vaipoista: aio ja taskuja, yöllä sisävaippoja ja villikset.
kantoliinailu: KYLLÄ, tokikin meillä on tsi pouch ja neliöliinoja enimmillään käytössä, vauvalehdenliina odottaa tuunausta mutta en ole saanut aikaseksi.
kouluun: ei tarvita kun nyt juuri on synttärit niin kaikkee tulee, kerhoilijalta uupuu kerhotossut, ei sinänsä mitään.
kankaista: itse tykkään farkku ja t-paita tyylistä mutta lapset puen mielelläni joustofroteeseen ainakin pienimmän. Pehmeet luonnonmatskut. Ite tykkään retrahtavista ukko ei. En mä osaa tämmöseen vastata :lol:

Ollos hyvä toivottavasti auttoi.
  • 0

Mä -74 ja uusisukki-69
hurjat tytötW -01 ja S -04 ja N -07 ja poika -09/11
tellu

ViestiKirjoittaja eksyma » 02.08.08 8:32

Heipä hei!

Minkä tyyppisiä juttuja leivot ja kokkailet mieluiten ja puuttuuko sinulta jotain kokkailuun liittyvää?

Tällä hetkellä mantelilastuja ja hyviä reseptejä puuttuu, tykkään testata uusia. Ja sitten semmoinen katajainen(?) voiveitsi puuttuu myös. Näin pikaisella mietinnällä. Myös pellavainenkestopöytärätti on on ollut haussa, mutta ei ole vielä löytänyt kotiin.

Onko joku tietty kirja tai lehti jonka tahtoisit lukea?

Hyvää viikonloppua sinulle ja perheellesi!

Jos trendin irtonumero on tarjouksessa niin se yleensä lähtee mukaan, (tai kuten kesä-heinäkuussa kaksi lehteä yhden hinnalla). Diane Gabaldonin Matkantekijän luin viimeeksi ja nyt sitten seuraavana "paksumpana" kirjana on etsinnässä se seuraava osa siihen sarjaan.Viime aikoina on myös tullut sisustus- ja puutarhalehtiä vilkuiltua, rakennusprojektin takia ne kiinnostaa.

Hyvää viikonloppua sinnekin!
  • 0

Viimeksi muokannut eksyma päivämäärä 25.08.09 16:31, muokattu yhteensä 1 kerran
eksyma

ViestiKirjoittaja Heidi86 » 02.08.08 9:00

Tämänkin ketjun merkkaan vaan ylös... :D
  • 0

Meidän perhe; Minä itte, Mies -81 ja lapset J 10/05, I 2/07, A 1/09 , M 9/10 sekä pahnan pohjimmaisena
Kuva
Heidi86

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 02.08.08 10:02

Mortvillen sysvy kirjoitti:MORTVILLE

Tässä joitain kysymyksiä sinulle:

Mistä väreistä pidät lastesi päällä? Pidätkö retrosta? Tyttötyylistä (vaaleanpunaisesta ym.)? Vai mistä? Entä mitkä ovat Malvan lempivärejä?

Entä mitä värejä suosit itselläsi tai sisustuksessa?

Mitä Malva tykkää tehdä ja millä leikkiä?

-Sysvysi 8)

En oo Mortville, mutta hänen puolestaan ilmoitan, että ovat vielä lomalla ja Mortville palaa koneen äärelle sitten ensi viikolla.
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

ViestiKirjoittaja PinnSvin:n sysvy huhuaa » 02.08.08 11:01

Hei vaan PinnSvin!

- Mitä värejä sisustuksessanne on? Tarvitsetko jotakin kotiin (kodin tavaroita tms)?

- Leivotko?

- Katseletko paljon elokuvia? Minkälaisia? Saavatko lapset katsella televisiota/lasten elokuvia?

- Miten rentoudut?

- Tarvitsetko mitään "apuvälineitä" ompeluun tai neulomiseen? Miten säilytät esim. puikot tai neulat?

- Tuleeko sinulle käsityölehtiä? Minkälaisista lehdistä pidät?

- Sinun jalan kokosi? Entäpä lasten?

- Kestoiletko itse?

Tässähän näitä nyt ensialkuun :lol:

PinnSvin:n sysvy huhuaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 02.08.08 18:09

Hei PEIKKOTYTT

:D :D

Sinullekin on sysvypaketti suunnitteilla 8)

Muutamia kysymyksiä sinulle:

-mikä on lempiherkkusi?
-juotko kahvia/teetä?
-minkätyyppisiä vaippoja teillä mieluiten käytetään?
-lastesi pään ympärysmitat?
-kestoiletko itse?
-pidätkö ruoanlaitosta/leipomisesta?

Vieras

ViestiKirjoittaja Kaanin^ sysvy » 02.08.08 18:31

Kaani^ HUHUU

Pakettia pähkäillessä heräsi muutama kysymys:
Tee, kahvi kaakao vai joku muu?
Rakastat kirppareita, eli kierrätystavara on ok?
Jos syöt makeaa, mitä syöt mieluiten?
Tuleeko sinulle lehtiä?
Oletko kiinnostunut muodista?
Minkä kokoisia vaatteita lapsesi käyttävät? Entä onko lasten vaatteiden väreillä väliä?
Jos sinulla on hetki omaa aikaa, mitä teet silloin?

Kaanin^ sysvy

ViestiKirjoittaja peikkotytt » 02.08.08 18:51

Anonymous kirjoitti:Hei PEIKKOTYTT

:D :D

Sinullekin on sysvypaketti suunnitteilla 8)

Muutamia kysymyksiä sinulle:

-mikä on lempiherkkusi?
-juotko kahvia/teetä?
-minkätyyppisiä vaippoja teillä mieluiten käytetään?
-lastesi pään ympärysmitat?
-kestoiletko itse?
-pidätkö ruoanlaitosta/leipomisesta?
:D
Nyt en ole oikein herkutellut millään ku on pudotusprojekti päällä (jo -8,5kg) mut suklaa on sellanen pahapaha asia jota menee. Samoten lakut.
Juon kahvia ja teetä. Lapset käyttää pul-taskuja enimmäkseen. Yöllä sisävaippaa ja sisätäyttistä pul-kuorten kanssa. On meillä sisävaippojakin mut mä en oikein ole villis/kuori-ihminen silleen muuten. Elias on ollut jo 2 viikkoa kotona päiväkuiva et vaippojen menekki on ollut nyt vähäistä. Elias on 52-53cm ja Eerika taitaa olla 45-46cm. Kestoilen sekä siteillä että liivinsuojuksilla. Ruuanlaitosta ja leipomisesta :lol: Toisinaan pidän ja toisinaan se on vihoviimeinen operaatio mitä tekisi... varsinkin kun lonkalla on neiti kaverina niin se on sellasta yhdellä kädellä tehtävää nopeaa ja helppoa.
  • 0

Miia sekä Elias 10/05 ja Eerika 12/07

Vasta sitten kun viimeinen puu on kaadettu, viimeinen joki myrkytetty, viimeinen kala kalastettu, ihminen huomaa ettei rahaa voi syödä. (Intiaanien viisautta)
peikkotytt

ViestiKirjoittaja vupii » 02.08.08 22:31

Oi mä en huomannut että sysvyni oli mua vielä huhuillut...

Lempivärini on punainen, ihan sellainen rehellinen punainen :) Toki muutkin värit kolahtaa vaaleanpunaisesta, oranssista en kovin pidä.
  • 0

minä, mies, kolme vilkasta pojanveitikkaa -05, -06 ja -10
vupii

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat