pariisitar kirjoitti:piti vielä lisätä, että nyt avatar on taas näkyvissä, vaikka en tehnyt mitään.
Tää tietotekniikka on just niin tätä.
Nyt mullakin näkyy sun avatar ihan normaalisti. Hetken oli poissa silloin joku aika sitten
pariisitar kirjoitti:piti vielä lisätä, että nyt avatar on taas näkyvissä, vaikka en tehnyt mitään.
YH-23 kirjoitti:Minulla ainoa konsti on ollut ottaa sieltä Imageshackista se DIRECT linkki ja pistää se täällä avataren osoitteiden alimpaan vaihtoehtoon.
Sitäkö sinä juuri kokeilit, vaiko sitä oikein URL-koodia?
samani kirjoitti:YH-23 kirjoitti:Minulla ainoa konsti on ollut ottaa sieltä Imageshackista se DIRECT linkki ja pistää se täällä avataren osoitteiden alimpaan vaihtoehtoon.
Mulla on myös käytössä aina se direct link. Muita en saa mitenkään toimimaan..
salamasanteri kirjoitti:samani kirjoitti:YH-23 kirjoitti:Minulla ainoa konsti on ollut ottaa sieltä Imageshackista se DIRECT linkki ja pistää se täällä avataren osoitteiden alimpaan vaihtoehtoon.
Mulla on myös käytössä aina se direct link. Muita en saa mitenkään toimimaan..
Mä sain tällä ohjeella avattaren just eikä melkeen Uskomatonta, mä oon takunnut tän homman kanssa monet kerran ja sitten yksi ainoa napautus ja se on siinä! Kiitos naiset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 116 vierailijaa