Dimmun tonttu kirjoitti:Tervehdys DIMMU!
Onko tullut mieleen jotakin pientä mitä uusi koti tarvitsisi? Aika hyvin olitkin esittelyyn kirjannut kaikenlaista ja jotain pientä idea mulla alkaa jo olla
Käytätkö keittiössä keittiöpyyhekitä, patalappuja, leivinliinaa...? Olisiko niille tarvetta?
Iskeekö Iittalan Taika-kuosi?
Tykkäätkö pöllöistä?
Moiiiiiii tonttuseni! Iik miten jännää!
Alakerran vessassa ei oo oikeastaan mitään hankittuna, eikä sillä ole kiirekään... Sinne tuli pesukone ja rakennan sinne jonkinlaisen pyykkipisteen, mut siis on siel suihku kans. Siel on tällä hetkellä hoitoalusta, saippua ilman alustaa ja käsipyyhe ja niitä pyykkikamoja. Käydään pääasiassa yläkerran vessassa ja siel käydään suihkussakin. Alakerran vessan väri vois olla vihreä. Nyt ei tuu mieleen mitä muuta ois, vielä en oo päässyt niin paljoa purkamaan ja laittamaan, kun tänne vielä tullaan tekee kaapeille jotain ja peilikaapitkin saan.
Noita keittiöjuttuja mulla on, mutta vohvelikankainen keittiöpyyhe olis kyllä tarpeellinen. Mulla on vaan yks vihreä, ja sit toinen sellainen mihin oikeestaan voi vaan vähän käsiä kuivata (se on pieni ja outo).
Joo Taika on ihana! Paitsi ei se tummansinisellä pohjalla, koska miellän ne mun äidin astioiksi kun oon sille ostanu niitä Itellä ei oo yhtään.
Ja juu pöllöt on kivoja
Kivaa tonttuilua sulle