Sysvy 12 - kyselyt

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 12 - kyselyt

ViestiKirjoittaja Vattu1 » 22.01.12 13:09

Hii, mua on huhuiltu! :)

Ja siis, lapseni nimi on Nuppu.
Ja nyt kun kysyit niin iski kova vimma kasvattaa jotakin kivaa kun pitkästä aikaa on pihaa minne laittaa kaikkea :) Eli joo, syötävää, kesäkukkia, kaikkea! Oon kova kesäkukka-fani myös...ja ehkä se alavalintakin velvoittaa moiseen ;)
Sisustuksessa tykkään väreistä mutta toisaalta selkeistä muodoista ja vähän sellaisesta skandinaavisesta. Haluaisin osata käyttää rohkeammin erilaisia kuvioita ja luoda paremmin ehkä sellaista kodikkuutta... Makkarissa hillitty pinkki-violetti linja, olkkarissa vähän vihertää ja keittiössä on vähän kaikenlaista, sinertävää aika paljon. Eteisessä ja vessassa vihreä taitaa olla se juttu. ja joo, näin pari kuukautta muuton jälkeen tarvetta on vielä vaikka mille sisustusjutulle! Try me, oon hyvä keksimään käyttöä jutuille :)

Ja tykkään lukea! Romaaneita, ihan hömpästä sellaseen vakavampaan yhteiskunnalliseen ja sitten oon alkanut lukea kaikkea psykologiaan liittyvää ja lapsen kasvuun yms.
Luen ja tykkään kirjoista yleensä!
  • 0

Vadelman (03/11) ja Raparperin (08/14) mutsi
tarinoita sopeutumisesta ja arjesta Norjanmeren rannalla --> http://byggeetlivibodo.blogspot.no/

ISO:AP 2 birds (tai argus) koossa 2-3 tai renkula :)
Vattu1
Bannattu

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 22.01.12 15:53

happy_phantomin sysvy kirjoitti:Moi!
Laitoin pienen maistiaisen tulevasta postiin tänään. Se ei siis ole varsinainen pakettisi.
Kysymyksiä vielä
Käytätkö koruja, minkälaisia?
Suhteesi kosmetiikkaan ja ihonhoitoon?
Oletko ennakkoluuloton?

Uuu, jännittävää! :D

Käytän aika paljonkin koruja. Tykkään etenkin käsikoruista, sormuksista ja korviksista. Kaulassa killuu yleensä Kalevalan lapsihelat, niin ei tuu aina laitettua muuta kaveriksi kaulaan... Mutta käsikoruissa, sormuksissa ja korviksissa tykkään kaikesta hauskasta ja hassusta. Esim. Funky Homosapiens, Merry-go-round ja TiTi Madam purevat mun makuhermoon :)

Kosmetiikkaa käytän ja ihoa hoidan ihan päivittäin. Ihon kanssa mulla on nyt jotain ongelmia, kun talvi kuivattaa hulluna, mutta jostain syystä mun naama on myös alkanu kukkimaan urakalla... Meikkaan lkeensä aina kun joudun kotoa poistumaan ja kokeilen mielelläni kaikkea uutta niidenkin suhteen. Käytän mielelläni luonnonkosmetiikkaa, mutta ostan paljon myös ihan perusmarkettikamaa.

Kyllä voisin kuvailla itseäni ennakkoluulottomaksikin. Tai siis pessimistihän minä vähän kaiken suhteen olen, mutta oikeasti kokeilen mielelläni kaikkea uutta ja ei haittaa vaikka menee vähän överiksikin. Parempi överi kuin vajari. :mrgreen:

muoks: kirjoitusvirheitä muokkailin, uskomatonta kuinka monta niitä oli tuohon tekstiin livahtanut :shock:
  • 0

Viimeksi muokannut happy_phantom päivämäärä 24.01.12 21:39, muokattu yhteensä 1 kerran
~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

ViestiKirjoittaja *OA*:n sysvy » 22.01.12 19:15

*OA*

Mikä on suhteesi kasveihin, eläviin sellaisiin?
Vielä toteutumaton haaveesi?
Lempi mausteesi, ja minkä verran yleensä käytät mausteita ruuanlaitossa?

Näillä eteenpäin :o)

*OA*:n sysvy

ViestiKirjoittaja *OA* » 22.01.12 20:04

*OA*:n sysvy kirjoitti:*OA*

Mikä on suhteesi kasveihin, eläviin sellaisiin?
Vielä toteutumaton haaveesi?
Lempi mausteesi, ja minkä verran yleensä käytät mausteita ruuanlaitossa?

Näillä eteenpäin :o)

Jee, mua on huhuiltu :o)

Suhteeni eläviin kasveihin on aika huono :D Parvekkeella saan menestymään kesällä parvekekasvit ja viime kesänä viljellyt kurkku,tomaatti. Tänä vuonna aijotaan olla rohkeita ja kokeilla yrttejä ja chiliä, ehkä perunaakin. Mutta sisäkasvit, ne ei elä meillä kun mies haluaa pitää kaikki ikkunat sälekaihtimilla kiinni joten ei tarpeeksi valoa. Sitä mukaan kun minä avaan verhoja, niin mies sulkee.
Haaveita on monia, aika moni niistä liittyy käsin tekemiseen. Vanhan uudistamiseen tai vanhan tavaran uuteen muotoon "tuunaus".
Lempimausteet meillä on koko perheellä valkosipuli ja chili, meillä käytetään aika reippaasti mausteita meidän kaikkien ruoassa ja yrttejä tuoreina sekä kuivattuina.

Toivottavasti näillä pääset eteenpäin :)
  • 0

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja sofiannan sysvy » 23.01.12 23:12

SOFIANNA!!!!

Muutama kysymys ennen ekan paketin postitusta:

Kerrot harrastavasi käsitöitä ja askartelua, voisitko hieman tarkentaa? Eli millaisia käsitöitä tykkäät tehdä (neuloa, virkata, kirjoa, ommella?) ja minkälaisia askarteluja teet (skräppäys, koruja, posliininmaalausta?).

Entäs se liikunta, millaista liikuntaa harrastat? Onko jotain tuohon harrastukseen liittyvää uupeloa? Puuttuuko hikipanta, jumppapussi tai joogamatto?

Kun hemmottelet itseäsi, millä herkuttelet?

Kahvi vai tee?

Mikä on aina hukassa tai loppu? Mitä olet aina suunnitellut tai haaveillut hankkivasi, ehkä jopa lahjoittanut ystävälle, mutta et vain ole koskaan itsellesi hankkinut?

Luetko? Jos niin minkälaista: lehtiä vai kirjoja? Faktaa vai fiktiota? Lempikirjoja tai -kirjailijoita?

Suosikki artistejasi ovat? Entäs lempinäyttelijät? Katsotko paljon elokuvia? Millaisia?

sofiannan sysvy

ViestiKirjoittaja Emiliapn sysvy » 25.01.12 8:40

Täällä minä pikku pikku kätösin pidän pientä paketti tehdasta :) Lunssaa vaan yrittää pukata koko talouteen, joten toivon, että pääsen viemään paketin postiin huomenna :) Ilmoittelen jos ollaan niiin kipeitä ettei paketti pääse lähtemään :)
Jos sinulla on jotain toiveita seuraavan paketin sisällön suhteen niin ilmoittele ;)

Emiliapn sysvy

ViestiKirjoittaja sofianna » 25.01.12 11:29

sofiannan sysvy kirjoitti:SOFIANNA!!!!

Muutama kysymys ennen ekan paketin postitusta:

Kerrot harrastavasi käsitöitä ja askartelua, voisitko hieman tarkentaa? Eli millaisia käsitöitä tykkäät tehdä (neuloa, virkata, kirjoa, ommella?) ja minkälaisia askarteluja teet (skräppäys, koruja, posliininmaalausta?).

Entäs se liikunta, millaista liikuntaa harrastat? Onko jotain tuohon harrastukseen liittyvää uupeloa? Puuttuuko hikipanta, jumppapussi tai joogamatto?

Kun hemmottelet itseäsi, millä herkuttelet?

Kahvi vai tee?

Mikä on aina hukassa tai loppu? Mitä olet aina suunnitellut tai haaveillut hankkivasi, ehkä jopa lahjoittanut ystävälle, mutta et vain ole koskaan itsellesi hankkinut?

Luetko? Jos niin minkälaista: lehtiä vai kirjoja? Faktaa vai fiktiota? Lempikirjoja tai -kirjailijoita?

Suosikki artistejasi ovat? Entäs lempinäyttelijät? Katsotko paljon elokuvia? Millaisia?

Jee, mä oon odottanut että huhuilisko joku mua :o) Toivottavasti mä nyt osasin vastata tarpeeksi kattavasti ja selkeesti.

Enimmäkseen neulon ja ompelen. Askerteluista tämän hetken hitti on kaikenlaiset korut puu ja huopahelmistä ym. Innostun kyllä mistä vaan askarteluista tosi helposti :lol:

Liikunnasta olen harrastanut kuntosalilla ja jumpissa käyntiä sekä lenkkeilyä..Viime aikoina kylläkin hieman laiskemmin :oops: Joogaa olen haaveillut/suunnitellut alkavani harrastaa enemmän, jos sitä vaikka lasten päiväuniaikaan ehtisi. Ja se jooga-mattohan multa muuten puuttuu!

Suklaa maistuu, viime viikolla ekan kerran maistoin raakasuklaata, ja sekin oli tosi hyvää, vaikka maitosuklaata vaan onkin tottunut syömään :) Tykkään hemmotella itseäni juurikin sillä suklaalla, siihen lisäksi joku hyvä lehti, tai elokuva ja kudinpuikot [onni]

Tee. Kahvia en juo ollenkaan.

Semmoinen neulepuikkomittari ja silmukkamerkit mulla on ollut pitkään jo ostoslistalla, hyvälle käsi ja huulivoiteelle mulla on aina käyttöä, niitä kuluu paljon...Haaveissa olisi myös jostain löytää sellainen kirjava retrokankainen olkalaukku...Kaikkea suloista pienta kaunista aina haaveillen katson, mutten raski itselle ostaa...

Luen oikein mielelläni, sekä lehtiä että kirjoja.Mitään lehtiä mulle ei tällähetkellä tule tilattuna. Kirjoista luen aikalailla laidasta laitaan, paljon olen lukenut dekkareita, viimeisimpinä Johan Theorinin kaksi ensimmäistä kirjaa, ne oli niin hyviä, että pitää se kolmaskin kirjastosta metsästää :o) Vähiten tykkään sellaisista romanttisista hömppä kirjoista. Monet kotimasiset kirjailija, kuten Riikka Pulkkinen ja Anja Snellman on mun mielestä hyviä.

Suosikki artisteja en kovin tarkkaan osaa nimetä, ylex meillä kuunnellaan autossa, ja sieltä tulee ihan hyvää musiikkia :lol: En hirveesti muuten varsinaisesti kuuntele musiikkia, se on vaan autossa taustaääni...No PMMP:stä oon tykänny alusta asti ja joku aika sitten tykästyin hirveesti Johanna Kurkelaan [onni]

Ja elokuvia katson paljon, kaikkea muuta paitsi toimintaa. Kotimaisista näyttelijöistä Minna Haapkylä ja Tiina Lymi on mun suosikkeja.
  • 0

Ihanimmat prinsessat 3/09 & 12/10 <3
sofianna
Bannattu

ViestiKirjoittaja happy_phantomin sysvy » 26.01.12 12:43

Vielä muutama kysymys jos jaksat vastata!

Minkälaista käsi/olkalaukkua käytät jos käytät?
Draama, komedia vai action?
Käyttäisitkö punk-henkistä kauppakassia jossa lukee Save the planet?
Mistä B tykkää?

happy_phantomin sysvy

ViestiKirjoittaja elluran sysvy » 26.01.12 12:45

Ellura!

Tarkkailehan postiasti lähipäivinä :) Postia tulossa!

elluran sysvy

ViestiKirjoittaja emiliap » 26.01.12 16:49

Emiliapn sysvy kirjoitti:Täällä minä pikku pikku kätösin pidän pientä paketti tehdasta :) Lunssaa vaan yrittää pukata koko talouteen, joten toivon, että pääsen viemään paketin postiin huomenna :) Ilmoittelen jos ollaan niiin kipeitä ettei paketti pääse lähtemään :)
Jos sinulla on jotain toiveita seuraavan paketin sisällön suhteen niin ilmoittele ;)

Oo, jännää! [baila]
Toivottavasti ette kauhian kipiäksi tule! Tai parantukaa ainakin sitten pian! :o)
  • 0

Valosydämet Puukkis 12/11 ja Taateli 3/14
emiliap
Bannattu

ViestiKirjoittaja vieras minäkin » 26.01.12 17:08

Heipä hei vaan kaikki jotka eivät ole ensimmäistä sysvypakettia saaneet :o)
Minä kävin tänään paketin postittamassa.

Hauskaa odotusta kaikille 8)

vieras minäkin

ViestiKirjoittaja yx sysvy vaan » 26.01.12 17:11

Ja mun sysvy-paketti on pyörinyt autossa jo viikon, enkä ikuna muista viedä sitä postiin...!!! [auts]

Huomenna, huomenna!

yx sysvy vaan

ViestiKirjoittaja Pennien sysvy » 26.01.12 19:54

Hei Pennie, huomenna vien postin matkaan pakettisi. Maltahan siis vielä hetki :o)

Pennien sysvy

ViestiKirjoittaja yksi sysvy... » 26.01.12 21:27

Eilen on lähtenyt matkaan yksi paksu kirjekuori... Kuittausta odotellessa. :wink:

yksi sysvy...

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 27.01.12 8:17

happy_phantomin sysvy kirjoitti:Vielä muutama kysymys jos jaksat vastata!

Minkälaista käsi/olkalaukkua käytät jos käytät?
Draama, komedia vai action?
Käyttäisitkö punk-henkistä kauppakassia jossa lukee Save the planet?
Mistä B tykkää?

Käytän paljon olkalaukkuja! Tykkään jostain vähän erikoisemmasta, en siis kauheasti käytä mitään ihan basic yksvärisiä. Mulla löytyy esim. pääkallo-, Alice in wonderland-, Beatles- ja Nightmare before christmas-laukkuja. Olkalaukku (ns. arkikässäri) saa olla iso, koska mun laukusta löytyy aina puoli valtakuntaa. Mutta juhlissa tykkään käyttää jotain pientä sievää, niitä mulla tosin ei kauheasti ole.

Draama, komedia, action...Paha. Tv-sarjoista tykkään kattoa kaikki rikospähkäilyjä (CSI, Criminal minds, Mentalist...), mutta tykkään kyllä tosi paljon komediastakin. Sellasta kunnon draamaa en ehkä niin usein kato, mutta silloin tällöin. Ja actionia en myöskään yleensä valitte. Että sanotaan se komedia!

Ehdottomasti käyttäisin!

B tykkää Star Warsista, legoista, dinosauruksista, peleistä, piirtämisestä, tehtävistä, matikasta, helmiaskarteluista ja sen semmoisesta.
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat