Hei jee, mua on huhuiltu!!!
Kiitos syvsylleni - jo tämä ilahdutti eli mä oon oikeasti helppo tapaus!
Kyllä meillä aina on kestokassit kaupassa, tai vähintään vanhat muovipussit. Hedelmäpusseja ei oo tullu käytettyä, vaikka yksi sellainenkin oli... Kestotiskirätin asemaa meillä toimittaa Ikean pienet pyyhkeet, ehkä joku nätimpikin olis kiva?
Muutenkin mä pesen noita Wettexejä koneessa miljoona kertaa ennenkuin pesen niillä vessan ja nakkaan roskiin.
On sauna, mutta saunatuoksut on jääny käyttämättä, vaikka joitain niitä meillä on. Missä lienevät?!
Liian vähän tulee tehtyä itselle "hoitoja", mutta nää olis niin ihania! Kaikki käy, ihotyyppi on sellainen pintakuiva sekaiho. Oon mieltynyt Bodyshopin joihinkin sarjoihin, missä on suht mieto tuoksu, mutta näistä naamioista ym. ei oo juurikaan kokemusta joten mielelläni kokeilisin uutta!
Itseni hemmottelua yritän koko ajan opetella, joten tällä saralla ei voi mennä vikaan! Kynsilakat, huulirasvat, meikit, kosmetiikka, rasvat, pesuaineet...
Meikkaan kyllä päivittäin, mutta aika hillitysti. Koruja käytän lähinnä näitä kultakoruja jotka oon saanut lasten syntyessä mieheltä, kihlat, vihki jne. Oon kovasti haaveillut kaikista näyttävämmistä kuten puu- ym. koruista. Väreistä miellyttävät kaikki murretut sävyt kuten ruskea, punainen, oranssi, vihreä ym. sekä musta, turkoosi, valkoinen... Mä pukeudun pääasiassa mustaan (on usein jotain noista edellä mainituista seassa tai harmaata) joten kaikki korut sopii. Hopeastakin tykkään, mutta nyt on jäänyt nää kultaiset roikkumaan. Kaikkiruokainen siis! Paitsi ei korviksia, ei oo koskaan ollut yhtään lävistystä ja tuskin tuleekaan! Kaulakorut, rannekorut, isot sormukset - kaikki pääsee kyllä käyttöön!
Esikoisen hittijutut on junat, kaivurit, autot (pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään myös Carsien päälle) ja kaikki muut koneet. Neiti nyt ei vielä oikein osaa tykätä muista kuin samoista mitä veljensäkin, vaikka on kyllä kovasti koirien perään. Jätkä sai tällä viikolla ekat pikkulegot, ja ne tuntuu nyt kiinnostavan. Meillä ei lapsilla oo paljon leluja, kun äiti ostaa niitä ainoastaan kirppareilta - eli meille saa antaa käytettyäkin, ei oo miinus vaan oikeastaan plussa! Esikoinen tykkää myös palapeleistä, sellainen 35-> on aika sopiva eikä niitäkään kovin montaa oo. Myös kaikki seurapelit kiinnostaa, meiltä löytyy lähinnä muistipeli, lottoja ja Choco. Nekin kirppiksiltä.
Lasten vaatteista sen verran, että esikoiselle en pue juurikaan tumman sinistä tai mustaa. Ei örkkejä, Spidermaneja tms. Pirteitä värejä kuten punaista, vihreää, keltaista, oranssia, ruskeaa, turkoosia. Neiti taas käyttää mitä sattuu, on paljon pinkkiä ja punaista mutta myös ruskeaa, vihreää, keltaista jne. (Esikko käyttää 110cm ja neiti 80-86cm).
Minut on helppo yllättää, mutta ehkä joku koru, hemmottelujuttu itselleni tai vaikka joku keittiöjuttu! Tykkään ruoanlaitosta, leipomisesta ym. ja vieraiden kestitsemisestä. Puutarha-asioihinkin pitäisi perehtyä, kun talo on rakenteilla ja muutto häämöttää keväällä. Myös lukeminen kelpaa aina, ja siinäkin oon oikeastaan kaikkiruokainen. Dekkareita suorastaan ahmin, mutta luen myös paljon kaikkea muuta "sivistävää" kirjallisuutta sekä lehtiä. Lehtiä minulle ei tuu, paitsi nyt meinasin tilata Meidän Perhe -lehden itselleni joululahjaksi.
Yleensä hukassa on huulirasva tai kännykkä! Myös oma aika on ollut aika kadoksissa, voisko sitä saada vähän lisää??
Niin ja taskulamppua ei löydy ikinä kun sitä tarvittais!
Lapsilla ei oo allergioita, eikä kellään meistä. Mutta karkkeja nuo eivät oo kotona saaneet, esikoinen joskus juhlissa muutaman. Kotona meillä herkutellaan tavallisilla rusinoilla tai suklaarusinoilla, sekä kekseillä ja jätskillä.
Voi vitsi miten hauskaa ja jännää tää sysvyily onkaan! Kiitos jo etukäteen ja hyvää syksyn jatkoa sinulle!