SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: SYSVY 9 (Kysymyksiä ja huhuiluja anonyymisti)

ViestiKirjoittaja Eekoon sysvy » 11.10.10 22:20

EEKOO

Kerrohan käytätkö kaupassa käydessä kangaskassia, kestohedelmäpusseja, tai voisitko käyttää? Mites teidän muu kestoilu kaipaako lisäyksiä jos niin minkälaista? Kestotiskirättiä?

onko teillä sauna? jos on niin mitä mieltä olet löylytuoksuista jos ne on luonnosta peräisin, kuten koivu?

käytätkö kasvonamioita tai kuorintoja, jos niin onko suosikkia tai inhokkia, tuoksutonta vai miedontuoksuista?

käytätkö muuten meikkejä, koruja ym. mistä väreistä tykkäät koruissa ja asusteissa?

Mitkä on teidän lasten lemppari juttuja, hahmoja, leluja tai muuten in? minkä värisiä vaatteita tykkäät lapsilla käyttää?

Mikä ilahduttaisi sinua paketista löytyessään erityisesti?

Onko jotain pieniä juttuja jotka aina hukassa tai kaipaat lisää?

Syökö teillä lapset karkkia, onko heillä allergioita?

Vastaile niin laitan sitten pakettia tulemaan, ja yritän ilahduttaa sinua parhaani mukaan.

Eekoon sysvy

ViestiKirjoittaja EeKoo » 11.10.10 22:59

Hei jee, mua on huhuiltu!!! :D Kiitos syvsylleni - jo tämä ilahdutti eli mä oon oikeasti helppo tapaus! :mrgreen:

Kyllä meillä aina on kestokassit kaupassa, tai vähintään vanhat muovipussit. Hedelmäpusseja ei oo tullu käytettyä, vaikka yksi sellainenkin oli... Kestotiskirätin asemaa meillä toimittaa Ikean pienet pyyhkeet, ehkä joku nätimpikin olis kiva? :wink: Muutenkin mä pesen noita Wettexejä koneessa miljoona kertaa ennenkuin pesen niillä vessan ja nakkaan roskiin.

On sauna, mutta saunatuoksut on jääny käyttämättä, vaikka joitain niitä meillä on. Missä lienevät?!

Liian vähän tulee tehtyä itselle "hoitoja", mutta nää olis niin ihania! Kaikki käy, ihotyyppi on sellainen pintakuiva sekaiho. Oon mieltynyt Bodyshopin joihinkin sarjoihin, missä on suht mieto tuoksu, mutta näistä naamioista ym. ei oo juurikaan kokemusta joten mielelläni kokeilisin uutta! :D Itseni hemmottelua yritän koko ajan opetella, joten tällä saralla ei voi mennä vikaan! Kynsilakat, huulirasvat, meikit, kosmetiikka, rasvat, pesuaineet...

Meikkaan kyllä päivittäin, mutta aika hillitysti. Koruja käytän lähinnä näitä kultakoruja jotka oon saanut lasten syntyessä mieheltä, kihlat, vihki jne. Oon kovasti haaveillut kaikista näyttävämmistä kuten puu- ym. koruista. Väreistä miellyttävät kaikki murretut sävyt kuten ruskea, punainen, oranssi, vihreä ym. sekä musta, turkoosi, valkoinen... Mä pukeudun pääasiassa mustaan (on usein jotain noista edellä mainituista seassa tai harmaata) joten kaikki korut sopii. Hopeastakin tykkään, mutta nyt on jäänyt nää kultaiset roikkumaan. Kaikkiruokainen siis! Paitsi ei korviksia, ei oo koskaan ollut yhtään lävistystä ja tuskin tuleekaan! Kaulakorut, rannekorut, isot sormukset - kaikki pääsee kyllä käyttöön!

Esikoisen hittijutut on junat, kaivurit, autot (pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään myös Carsien päälle) ja kaikki muut koneet. Neiti nyt ei vielä oikein osaa tykätä muista kuin samoista mitä veljensäkin, vaikka on kyllä kovasti koirien perään. Jätkä sai tällä viikolla ekat pikkulegot, ja ne tuntuu nyt kiinnostavan. Meillä ei lapsilla oo paljon leluja, kun äiti ostaa niitä ainoastaan kirppareilta - eli meille saa antaa käytettyäkin, ei oo miinus vaan oikeastaan plussa! Esikoinen tykkää myös palapeleistä, sellainen 35-> on aika sopiva eikä niitäkään kovin montaa oo. Myös kaikki seurapelit kiinnostaa, meiltä löytyy lähinnä muistipeli, lottoja ja Choco. Nekin kirppiksiltä. :wink:

Lasten vaatteista sen verran, että esikoiselle en pue juurikaan tumman sinistä tai mustaa. Ei örkkejä, Spidermaneja tms. Pirteitä värejä kuten punaista, vihreää, keltaista, oranssia, ruskeaa, turkoosia. Neiti taas käyttää mitä sattuu, on paljon pinkkiä ja punaista mutta myös ruskeaa, vihreää, keltaista jne. (Esikko käyttää 110cm ja neiti 80-86cm).

Minut on helppo yllättää, mutta ehkä joku koru, hemmottelujuttu itselleni tai vaikka joku keittiöjuttu! Tykkään ruoanlaitosta, leipomisesta ym. ja vieraiden kestitsemisestä. Puutarha-asioihinkin pitäisi perehtyä, kun talo on rakenteilla ja muutto häämöttää keväällä. Myös lukeminen kelpaa aina, ja siinäkin oon oikeastaan kaikkiruokainen. Dekkareita suorastaan ahmin, mutta luen myös paljon kaikkea muuta "sivistävää" kirjallisuutta sekä lehtiä. Lehtiä minulle ei tuu, paitsi nyt meinasin tilata Meidän Perhe -lehden itselleni joululahjaksi.

Yleensä hukassa on huulirasva tai kännykkä! Myös oma aika on ollut aika kadoksissa, voisko sitä saada vähän lisää?? :wink: Niin ja taskulamppua ei löydy ikinä kun sitä tarvittais! :x

Lapsilla ei oo allergioita, eikä kellään meistä. Mutta karkkeja nuo eivät oo kotona saaneet, esikoinen joskus juhlissa muutaman. Kotona meillä herkutellaan tavallisilla rusinoilla tai suklaarusinoilla, sekä kekseillä ja jätskillä.

Voi vitsi miten hauskaa ja jännää tää sysvyily onkaan! Kiitos jo etukäteen ja hyvää syksyn jatkoa sinulle! [onni]
  • 0

Minä ja ukko -78
Poika 08/07
Tyttö 08/09

~~~Satunnaista surffailua arkirumban pyörteissä elämän ruuhkavuosien keskellä~~~
EeKoo
Bannattu

ViestiKirjoittaja omena » 12.10.10 7:45

omenan sysvy kirjoitti:OMENA HIHHULIHEI"

Mitä isoin tyttönne kaipaa synttärilahjaksi?
Käyttääkö hän hiuskoristeita? Miten iso jalka hänellä on? Kaipaako villasukkia?

Millaisia legoja on teillä pop? Ja mimmoisia autoja?
Miten isot jalat pojilla on ja kaipaako ne villasukkia?

Ja sitten pikkuinen, uupuuko häneltä mitään?

Ja sinä itse, onko sinulla sukkia ja lapasia tarpeeksi? Kaipaatko mitään muuta?

Oho, minua oli huhuiltu täällä [onni]
Esikoinen käyttää hiuskoristeita, ja hukkaa niitä aivan uskomatonta tahtia... Samoin kyniä ja kumeja kuluu, niitä toivoo nyt uusia synttärilahjaksi. Heppa- ja muut eläinaiheet on mieluisia. Jalan koko on 33, villasukkia ei ole liikaa ja toinen mitä tarvitsisi useammat on säärystimet (luistelee).

Legoista on in erinäiset pikkulegosarjat, joita äiti tuntee aika huonosti :oops: Star wars, Atlantis, Space police kai ainakin, mutta enpä ole vielä törmännyt pikkulegoaiheeseen josta eskarilainen ei tykkäisi! Autoista Hot wheels taitaa olla nelivuotiaalle "se juttu" nyt. Poikien jalan koot on 28 ja 33.

Pienimmälle on juuri jäämässä pitkävartiset villasukat pieniksi, sellaiset jotka pysyy hyvin liinaillessakin...Mulla itselläni on villasukkia nyt ihan hyvin, mutta lapasia tai sitten sellaisia ranteenlämmittimiä kaipaisin, siis pelkkiä lapasten varsia joissa peukulle oma ulostulokohta että pysyvät :lol: Noille on varmaan joku nimikin olemassa?!?

Mutta ei mitään stressiä paketista, ilahdun varmasti mistä vain lähetyksestä [onni]
  • 0

Lapset: Tytöt -02 ja -10, pojat -04, -06 ja 06/16
omena
Bannattu

ViestiKirjoittaja EeKoo » 12.10.10 14:09

Sen verran pitää vielä täydentää vastauksia, että hukassa on aina kaikki hanskat: lapaset, sormikkaat, kintaat jne. Ja esikoiselle mieleisiä ovat myös kaikki tarrat ja muut helpot askarteluhommat.
  • 0

Minä ja ukko -78
Poika 08/07
Tyttö 08/09

~~~Satunnaista surffailua arkirumban pyörteissä elämän ruuhkavuosien keskellä~~~
EeKoo
Bannattu

ViestiKirjoittaja Kaisun sysvy » 12.10.10 21:43

Kaisu!

Jos paketista paljastuu jotain käytettyä tai itsetehtyä, mitä ajattelet? Neulotko itse villasukkia, lapasia tms.?

Tuleeko sinulle joitain lehtiä? Joku ehdoton suosikki, mitä mieluusti lukisit?

Yritän tässä jotain kasailla, toivottavasti onnistun ilahduttamaan. :wink:

Nautinnollisia talvenodotushetkiä toivottelee Ystäväsi. :D

Kaisun sysvy

ViestiKirjoittaja Satsan sysvy » 13.10.10 13:24

**********SATSA![*] !!! **********
Mitään en lupaa :o mutta kyselisin kuitenkin onko tarvetta vilasukille tai lapasille? Ja jos, niin koot ja värimieltymykset olisi kiva tietää.Akuutisti ei muita kysymyksiä, mutta kerro vaan jos tulee vielä jotain mieleen :D :D

Satsan sysvy

ViestiKirjoittaja Satsan sysvy » 13.10.10 13:40

SATSA:lle vielä.

Näköjään olin kadottanut pari riviä tekstiä edellisestä viestistäni ja näitä anonyymiviestejä ei voine muokata, joten kysellään nyt uudessa viestissä vielä...
Leikitäänkö teillä leikkiruualla? Tykkäätkö ruuanlaitosta ja/tai leipomisesta? Juotko kahvia tai teetä ja jos niin millaista? Teetkö ristikoita tai sudokuja? Millaisista lehdistä pidät, tuleeko teille jo jotain?

Satsan sysvy

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.10.10 13:42

NUPPU04

Pari uutta kysymystä pomppas pintaan; Kestoiletko itse? Mikä on jalkasi koko?
Lokakuun paketti lähtee tällä viikolla matkaan :)

Vieras

ViestiKirjoittaja pantteriina » 14.10.10 7:10

Kivaa :D
Tässä kaipaamasi tiedot salainen ysv-ystäväni [onni]

Kädet on kokoa 9, kengän koko 39 ja pää 59/60
  • 0

Tytöt 10/06 ja 02/09
pantteriina

ViestiKirjoittaja nuppu04 » 14.10.10 16:44

Vieras kirjoitti:NUPPU04

Pari uutta kysymystä pomppas pintaan; Kestoiletko itse? Mikä on jalkasi koko?
Lokakuun paketti lähtee tällä viikolla matkaan :)

Kestoilen, kupilla lähinnä. Siteitäkin löytyy kaapista. Kupilla tai siteillä ei ole kivaa säilytyspussia *vink*
Jalan koko on 38-39

Uu, jänskättää jo...
  • 0

Ukkovaltaisen perheen äiti (pojat: -04,-05,-07 ja -09)
"Eikö norsu pierase jos ihminen pistää pään pyllyyn?" Tatu 5v
nuppu04

ViestiKirjoittaja Kaanin kaveri » 14.10.10 16:49

Kaani!

Kolahtaako omena? Siis kuviona/kuvana, muotono, hajuna tai makuna?

Kaanin kaveri

ViestiKirjoittaja kaani » 15.10.10 9:46

Tottakai omena kuuluu syksyyn :) tykkään omenateestä, omenapiirakasta, omenahillosta aamupuurossa. Niin ja mulla on omppufroteesta imetyspaita ja vauva rakastaa sitä yli kaiken, ei malta syödä kun tavoittelee niitä omenia :D
  • 0

Totesit, että rakkaus on puu
juurineen ja latvoineen
keväineen ja syksyineen
hedelmineen, tuholaisineen
-cmx

Äiti + isä + Kulta 09/06 + Pienikulta 01/08 + Kullanmuru 03/10
Aarnin imetyspäiväkirja
kaani

ViestiKirjoittaja HELINÄN SYSVY » 15.10.10 12:15

Helinä!

Tykkäätkö vaaleasta leivästä, ja olitko millekään allerginen?
Oletko kynttiläfani?

Sain kuvan, että pidät tuoksuista, (paitsi sitrus), eli kaikki muut käy? :D

HELINÄN SYSVY

ViestiKirjoittaja Helinä » 15.10.10 13:09

HELINÄN SYSVY kirjoitti:Helinä!

Tykkäätkö vaaleasta leivästä, ja olitko millekään allerginen?
Oletko kynttiläfani?

Sain kuvan, että pidät tuoksuista, (paitsi sitrus), eli kaikki muut käy? :D

Moi sysvy :D

Tykkään vaaleasta leivästä. Pehmeästä ruisleivästäkin tykkään. Muukin leipä menee, kunhan on vain pehmyttä. Syynä nämä hampaat joilla en voi syödä kovaa.

Allerginen olen sitrushedelmille. Tuon allergian kanssa on tosi tarkkaa, mausteena ei saa olla sitruunaa, pomeranssinkuorta tms ollenkaan. Lisäksi minulla on laktoosi-intorelanssi, käytän täysin laktoositonta ruokavaliota. Ihan tavallista maitosuklaata syön joskus, pieniä määriä kärsii sillointällöin käyttää. Laktoosi-intorelanssin kanssa ei ole niin vaarallista, korkeintaan menee mahasekaisin. Sitrushedelmistä minulla tulee tosi paha ihottuma, suun limakalvot turpoavat ja hengitys vaikeutuu.

Kynttilöitä tykkään polttaa tällä hetkellä vain ulkona jossain lyhdyssä. Tämän lapsikatraan kanssa en voi polttaa kynttilöitä sisällä, tulipalovaaran takia.

Tykkään tuoksuista tosi paljon. Kaikki muut menee paitsi ei sitrus. Pidän tosi paljon hajuvesistä, dödöistä, vartalorasvoista, suihkusaippuat yms. Mitä tuoksuvampia, sen parempia.

Ihanaa viikonloppua :D
  • 0

Helinä

ViestiKirjoittaja SATSAn sysvy » 18.10.10 11:56

S A T S A !!
Huhuilen nyt vähän isommalti, jos huomaisit. Kyselin tässä ketjussa viime viikolla sinulta paria asiaa, huomasitko? Lähetin myös postia viime viikolla, sen olisi pitänyt olla perillä 14.10 eli viime viikon torstaina. Oletko saanut postin? Seuraava kuori on tuossa jo lähtövalmiina odottelemassa... Jos ihmettelit pientä lähetystä, tarkoitukseni oli siis lähettää tässä kuussa useampi pieni lähetys yhden isomman sijaan. :P

Oleko nyt turhan malttamaton, kun ei ole mitään kuulunut, toivottavasti teillä on kaikki hyvin [hali]

SATSAn sysvy

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat