Kisumirri kirjoitti:happy_phantom, olitkohan sä sysvyni?
eksyman sysvy kirjoitti:Hei vaan sysvyni!
Sysvylähetys on nyt annettu postin hellään huomaan ja toivottavasti se saapuu nopsasti perille! Lähetin varmuuden vuoksi postipakettina, joten pakettikortin pitäisi kolista lähipäivinä. Nyt sitten jännitetään keksitkö vihjeideni (huonojen sellaisten) avulla kuka minä olen
matildanmamman sysvy kirjoitti:matildanmamman sysvy kirjoitti:MATILDANMAMMALLE pitäisi alkuviikosta kolahtaa pakettia...
Onkohan paketti löytänyt perille?
Vieras kirjoitti:matildanmamman sysvy kirjoitti:matildanmamman sysvy kirjoitti:MATILDANMAMMALLE pitäisi alkuviikosta kolahtaa pakettia...
Onkohan paketti löytänyt perille?
Luulisin niin, en vain ikävä kyllä ole ehtinyt postiin työkiireiden takia. HUomenna menen postiin. Jännittää.
T.Matildanmamma
Riikkapoohin sysvy kirjoitti:Riikkapooh! Tuliko se syyskuun paketti perille? En ole uskaltanut lokakuun pakettia lähettää uuteen osoitteeseen, kun ei ollut varmistusta siitä että se edellinen löysi sinut Mutta ensi viikolla lähtee, kun olet nyt todistetusti vielä elossa
Fanny M:n sysvy kirjoitti:Fanny M
Jos haluat saada selville kuka olen ennen julkistusta niin tässä yksi vinkki lisää:
Olen hiljattain (alle kuukausi sitten) aloittanut käsityöblokin ja kuva villasukistasi löytyy ko blokista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 121 vierailijaa