Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Epeli » 23.11.13 18:10

Anteeksi, tonttuni! Nää tulee varmaan ihan liian myöhässä, oon ollut "vähän" väsy...

Joo, käytän niitä, missä lukee "saattaa sisältää" vaikka varmaan ihan oikeasti ei saisi. Ja alkoholia käytetään kyllä. :)
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja Epelin tonttu » 23.11.13 23:55

Voi olla, että ne "saattaa sisältää" -herkut piti itse pakkaillessa ihan varulta jo nauttia, kun ei uskaltanut luukkuihin laittaa :lol:

Pakettisi on melkoinen näky. Laatikko, johon sitä pakkasin, oli 4cm liian leveä. Sitä kaventaessa, se piteni sentin, joka siis oli liikaa. Voi sanoa, että verta, hikeä ja kyyneleitä on vuodatettu tuota paketoidessa :D Toivottavasti ne ei oo ihan millin tarkkoja ne SmartPost lootikot, koska sellaseen tuo pitäisi vielä saada mahtumaan... Jospa se pääsisi vielä perille asti!

Epelin tonttu

ViestiKirjoittaja Epeli » 24.11.13 8:38

Odotan innolla ja mielenkiinnolla! :)
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja Aniella » 24.11.13 13:26

Ihanaa! Ootan pakettia ihan hirmusesti.

Unohdin koko tän tekoprosessin aikana, että mähän saan itekkin paketin vielä ennen joulukuuta. Olin itte niin innoissani tekemisestä, etten muistanut ollenkaan, että saan itekkin. Aika jännä!
  • 1

Aniella -90 sekä Kiljuhanhi 07/12.
Aniella

ViestiKirjoittaja tonttu taas » 24.11.13 18:53

Taas lähti yksi kalenteripaketti matkaan. Viimeistellessäni kalenteria päätin avata radion (mitä teen todella harvoin) ja sieltä tuli tonttujen haastattelua ja joululauluja. Olipa jouluinen tunnelma!

tonttu taas

ViestiKirjoittaja Rautalangalle... » 24.11.13 20:55

Rautalangan paketti on nyt viimeistä kääräisyä vaille valmis postiin.
Huomenna lähtee postiin...

Rautalangalle...

ViestiKirjoittaja Tonttu torvelo » 25.11.13 9:22

Tämä tonttu torvelo kirjoitti sujuvasti postin pakettilappuun koko nimensä lähettäjäkohtaan [auts] Voi hyvä ihme kun sitä osaakin olla typerä. Siis, sinä! Juuri sinä, elä katsele sitä pakettilappua kauheasti ennen joulua :lol:

Tonttu torvelo

ViestiKirjoittaja audotja » 25.11.13 9:41

Toisaalta ei sillä monen kohdalla varmaan kovin väliä ole, ellei etunimi ja nimimerkki ole kovin samanlaisia. :)
  • 0

minä olen ja elän ja hengitän *** 4/12
päikky
audotja

ViestiKirjoittaja Neuroticin tottunen » 25.11.13 9:44

Viimehetken huhuiluja...

Käytätkö koruja? korviksia?
Taipuuko englanti?
Kestoiletteko? onko tarvetta räteille? phs:lle? naamalapuille?

Paketti pääsee valitettavasti matkaan vasta huomenna. Pitää tulostuttaa miehellä yksi juttu kun oma tulostin ei toiminutkaan. Toivottavasti ehtii silti ajoissa perille. HItsi tää neulo vaikka vauvan hattua kun pitäisi tehdä jotain kiireellistä metodi asioiden hoitamisessa toimii taas yhtä hyvin kuin aina ennekin... Pieni paniikki siis saada kalenteri valmiiksi mutta kyllä tästä hieno tulee, odotas vaan :mrgreen:

Neuroticin tottunen

ViestiKirjoittaja neurotic » 25.11.13 9:51

Neuroticin tottunen kirjoitti:Viimehetken huhuiluja...

Käytätkö koruja? korviksia?
Taipuuko englanti?
Kestoiletteko? onko tarvetta räteille? phs:lle? naamalapuille?

Paketti pääsee valitettavasti matkaan vasta huomenna. Pitää tulostuttaa miehellä yksi juttu kun oma tulostin ei toiminutkaan. Toivottavasti ehtii silti ajoissa perille. HItsi tää neulo vaikka vauvan hattua kun pitäisi tehdä jotain kiireellistä metodi asioiden hoitamisessa toimii taas yhtä hyvin kuin aina ennekin... Pieni paniikki siis saada kalenteri valmiiksi mutta kyllä tästä hieno tulee, odotas vaan :mrgreen:

Mun kalenterinlähetys menee ihan viimetippaan myös joten nou hätä!

Ja ne vastaukset:

-Mulla ei oo reikiä korvissa, mutta pidän muita koruja satunnaisesti.
-Englanti taipuu hyvin (kai). :D
-Kestoilu on jees kaikessa ja kaikille löytyy kyllä käyttöä :)
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
neurotic

ViestiKirjoittaja Neuroticin tottunen » 25.11.13 10:20

Wohoo sepä oli nopeaa!

Vielä yksi kyssäri: Onko teillä mitään absolutismi ajatuksia alkoholin suhteen?

Neuroticin tottunen

ViestiKirjoittaja tonttu myös » 25.11.13 10:24

audotja kirjoitti:Toisaalta ei sillä monen kohdalla varmaan kovin väliä ole, ellei etunimi ja nimimerkki ole kovin samanlaisia. :)

Ja eihän vastaanottaja voi tietää onko siinä oma nimi ja osoite vai hämäyksenä jonkun kaverin nimi ja osoite :wink:

tonttu myös

ViestiKirjoittaja Kuunkajo » 25.11.13 10:29

Kuunkajon tonttu kirjoitti:Heippa!
paketti lähti vihdoin tänään eteenpäin. Sisältöön olen ihan tyytyväinen mutta paketoinnista tuli susiruma. Toisaalta niin mun tekemistä paketeista aina... Ja sitten valmiiksi jo anteeksanteeksanteeks. Tämä tonttu valitsi kalenteriin suklaata samalla meiningillä kuin lapset eli kauneimman värisiä käärepapereita. Ja nyt aloin katsella sitä pakettia ja toiset niistä siinä paketissaolevista oli appelsiinimarmeladisuklaita. Kalenteri oli siinä vaiheessa jo poissa kotoa enkä enää edes muistaisi mihin luukkuihin niitä suklaita heittelin. Toivottavasti kelpaa edes jollekulle teillä. Kyllä harmittaa oma mokailu!

En usko sinua! Paketointi on varmasti hieno. [onni] Appelsiinimarmelaadisuklaa kelpaa kyllä! Se että tungetaan appelsiiniaromia suklaan joukkoon ei ole niin mieleen, mutta siitäkin Leonid on tehnyt sellaisen version josta nautin kovasti. Eli ei hätää ja nuo muut perheenjäsenet auttavat varmasti, jos joku suklaa ei ole minun mieleen. Mieheni rakastaa appelsiinisuklaata. Veikkaan, että salaa toivoo, että löytyisi minun kalenterista appelsiininsuklaata. :wink:

Olen tosiaan lomalla 1-8.12 ja nettipaastoa yritän pitää silloin. Varmaankin otan noita "luukkuja" mukaan lomalle. Onko joku 1-7 luukuista sellainen, että ei kannata ottaa mukaan? Lentäen mennään...
  • 0

Kuunkajo

ViestiKirjoittaja neurotic » 25.11.13 11:19

Neuroticin tottunen kirjoitti:Wohoo sepä oli nopeaa!

Vielä yksi kyssäri: Onko teillä mitään absolutismi ajatuksia alkoholin suhteen?

Ei ole, kyllä me käytetään alkoholia vaikkakin hyvin vähäisesti.
  • 0

minä, mies ja 4/07, 10/10 & 11/15

ISO: Meander Aava, Indio Erba, Nouveau Raven, Roses Aphrodite koossa 4-6.
neurotic

ViestiKirjoittaja Pessin tonttu » 25.11.13 13:33

Paketti on nyt laitettu smartpostilla sinne päin!

Pessin tonttu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat