Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto aikuisille 2014 HUHUILUKETJU

ViestiKirjoittaja Sarbe » 27.11.14 13:50

Malttamattomana odottelen.. onhan minun pakettini jo matkalla?
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Sarbe

ViestiKirjoittaja Sarben tonttu » 27.11.14 14:14

Ei hätiä mitiä, matkalla on! Laitan emännän kautta lähetystunnuksen hetimiten. Täytyy kyllä tunnustaa, että hitusen myöhässä se lähti matkaan, mutta huomiseksi pitäisi kyllä ehtiä. Toivottavasti on mieleinen kalenteri.

Sarben tonttu

ViestiKirjoittaja Selmiina » 27.11.14 14:33

Onkohan minun kalenteri matkalla? Jos on niin onko mahdollista saada lähetystunnus? Jos lähetystunnus tulee postin kautta niin meille tulee posti aina vasta joskus klo 17 maissa. Huomenna olen koulutuksessa koko päivän.
  • 0

Selmiina

ViestiKirjoittaja Boyan » 27.11.14 15:13

Sain viestin toissapäivänä (muistaakseni), mutta en ole vielä ehtinyt postiin asti. Lähiposti ei täälläkään palvele ihan vieressä. :lol:
  • 0

"Lähettäkää minulle kirjoja, jotka päättyvät hyvin..."
Boyan

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.11.14 17:14

Katemma kirjoitti:Hei Tonttuseni, saako niitä paketteja availla ihan random-järjestyksessä (poislukien ne 3 pakettia)? Entäs se toinen kuori siellä paketissa? Mä niin odotan maanantaita [onni]

Laatikossa aika päällä piti olla ohjelappu, jossa lukee päällä saa avata tai saa lukea tms. Onkohan tonttu tonttuillut sen kanssa... No joka tapauksessa kaksi kuorta (muistaakseni...) on luukkuja, älä ihan vielä avaa niitä. Muut kuin 1, 23 ja 24 voit avata omien fiilisten mukaisessa järjestyksessä.

Jännittää kovasti tykkäätkö.

Vieras

ViestiKirjoittaja Ihmettelevä tonttu » 27.11.14 17:29

Asiahan ei tietysti minulle kuulu ja elämässä voi sattua kaikenlaista, mutta eikö tämän kalenterin valmistelemiseen kuitenkin ole varattu niin paljon aikaa, että kaikilla varmasti olisi ollut mahdollisuus lähettää kalenteri ajoissa? Harmittaa jos joku ei nyt saakaan avata ensimmäisiä luukkuja ajallaan. :(

Ihmettelevä tonttu

ViestiKirjoittaja Epeli » 27.11.14 18:05

No, joskus nyt vaan elämä ei menekään niin kuin kuvitteli. Esim. mulla meinasi tulla kalenterin kanssa löysät pöksyyn, kun mies olikin yllättäen kellon ympäri töissä viime viikolla ja oli esikoisen symttärijuhlat ja mä nyt vaan oon tällainen kypsyttelijä joka tarvii kaikkeen ideointiaikaa. Mulla lopulta riitti yötyötunnit ja sain kaiken kasaan niukin naukin ajallaan (myös ne synttärit).

Muoks. Tosiaan, siis, olennaista oli ettã oon tälläinen kypsyttelijä joka miettii kolme viikkoa ja sitten tekee viikon kun suunnitelmat on valmiina. Ei oikein onnistu, että suunnittelee samalla kun tekee.
  • 0

Duo Äly (11/12) & Väläys (5/14)
Epeli

ViestiKirjoittaja Kreetta » 27.11.14 18:52

Joo, ei tietenkään ollut tarkoitus että myöhästyy, mutta elämä kai vaan on sellaista. Mulla meni pidemmäksi kuin mitä olin ajatellut ja silloin olisi koko kuvio mennyt sekaisin jos olisi tullut vaikka viikon mahatauti siinä loppuvaiheessa. Toivottavasti kaikki pääsee maanantaina joulukalenterin kimppuun :)
  • 0

Viimeksi muokannut Kreetta päivämäärä 27.11.14 19:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Ostan Bamse-lehdet 1-4/2014, tarjoa yv:llä :)
Kreetta
Bannattu

ViestiKirjoittaja Tonttuska » 27.11.14 18:59

Sitten voisi vielä kertoa että on saanut joulukalenterin kun on sen oletettavasti saanut...

Tonttuska

ViestiKirjoittaja Kreetta » 27.11.14 19:02

^ tuohon pätee varmaan sama selitys että elämä on, aina ei kykene. Hehkutukset on kivointa koko jutussa, muistetaan kaikki joka päivä jos vaan onnistuu :)
  • 0

Ostan Bamse-lehdet 1-4/2014, tarjoa yv:llä :)
Kreetta
Bannattu

ViestiKirjoittaja nellenin tonttu » 27.11.14 19:27

Hyvä, että kalenteri on kotiutunut. Tää tonttu vaan unohti itselleen ottaa kuvan kalenterista ja isäntä-tontultakin (joka muuten leipoi ne piparit) jäi koko kalenteri näkemättä. Olisiko siis mitenkään mahdollista, että ottaisit kuvan kalenterista? Ja jos et foorumille saa kuvaa laitettua, niin jos vaikka suoraan minulle sitten joulun jälkeen henkilöllisyyteni paljastuttua ;)

Mukavaa joulukuun odotusta :o)

nellenin tonttu

ViestiKirjoittaja selmiinan tonttu » 27.11.14 20:17

Selmiina kirjoitti:Onkohan minun kalenteri matkalla? Jos on niin onko mahdollista saada lähetystunnus? Jos lähetystunnus tulee postin kautta niin meille tulee posti aina vasta joskus klo 17 maissa. Huomenna olen koulutuksessa koko päivän.

Sain pakettisi tiistaina illalla postiin eli tänään olisi pitänyt tulla postin lappu. Onko tullut? Oma osani on autossa mutta voin sen kipasta ja laittaa emännän kautta tunnuksen kyllä

selmiinan tonttu

ViestiKirjoittaja Miauku » 27.11.14 21:12

Ihmettelevä tonttu kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle kuulu ja elämässä voi sattua kaikenlaista, mutta eikö tämän kalenterin valmistelemiseen kuitenkin ole varattu niin paljon aikaa, että kaikilla varmasti olisi ollut mahdollisuus lähettää kalenteri ajoissa? Harmittaa jos joku ei nyt saakaan avata ensimmäisiä luukkuja ajallaan. :(

No hei elämässä tosiaan sattuu ja tapahtuu. Tän on tarkoitus olla iloinen asia kuitenkin. Kenenkään joulu tuskin menee pilalle muutamanpäivän takia, eikä kellään nyt edes ole kalenteri myöhästymässä vaikka viimetippaan meneekin. En nyt näkisi mitään syytä pahoittaa mieltäänetukäteen kenenkään muun puolesta, jos kalenteriaan odottava ei itse ole sellaista ilmaissut. Vähän joulumieltä nyt peliin!

Meilläkin osui viimeisiin viikkoihin täit, oksennustauti ja lapsen murtunut käsi (tämän jo jossain ketjussa kerroinkin) paniikki meinasi tulla ja muutama pitkä olta meni sitten kalenteria tehdessä. Onneksi oli selvät sävelet muuten.
  • 6

Miauku

ViestiKirjoittaja Noanna » 27.11.14 21:17

.
  • 0

Viimeksi muokannut Noanna päivämäärä 16.10.19 20:25, muokattu yhteensä 1 kerran
minä + elämäni miehet; 2006, 2008 ja niiden isä
Noanna

ViestiKirjoittaja Selmiina » 27.11.14 21:38

selmiinan tonttu kirjoitti:
Selmiina kirjoitti:Onkohan minun kalenteri matkalla? Jos on niin onko mahdollista saada lähetystunnus? Jos lähetystunnus tulee postin kautta niin meille tulee posti aina vasta joskus klo 17 maissa. Huomenna olen koulutuksessa koko päivän.

Sain pakettisi tiistaina illalla postiin eli tänään olisi pitänyt tulla postin lappu. Onko tullut? Oma osani on autossa mutta voin sen kipasta ja laittaa emännän kautta tunnuksen kyllä

Ei tullut tänään. Jos olisi mahdollista saada se lähetystunnus, ehdin kyllä piipahtamaan postissa jossain vaiheessa huomenna mutta tosiaan olen koulutuksessa periaatteessa koko päivän ja kotiin tulen vasta illalla. Ja se posti tulee joskus viiden maissa. Mutta ei ole mikään katastrofi vaikka pääsisin hakemaan sen vasta maanantaina :)
  • 1

Selmiina

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat