Katemma kirjoitti:Hei Tonttuseni, saako niitä paketteja availla ihan random-järjestyksessä (poislukien ne 3 pakettia)? Entäs se toinen kuori siellä paketissa? Mä niin odotan maanantaita

Selmiina kirjoitti:Onkohan minun kalenteri matkalla? Jos on niin onko mahdollista saada lähetystunnus? Jos lähetystunnus tulee postin kautta niin meille tulee posti aina vasta joskus klo 17 maissa. Huomenna olen koulutuksessa koko päivän.
Ihmettelevä tonttu kirjoitti:Asiahan ei tietysti minulle kuulu ja elämässä voi sattua kaikenlaista, mutta eikö tämän kalenterin valmistelemiseen kuitenkin ole varattu niin paljon aikaa, että kaikilla varmasti olisi ollut mahdollisuus lähettää kalenteri ajoissa? Harmittaa jos joku ei nyt saakaan avata ensimmäisiä luukkuja ajallaan.
selmiinan tonttu kirjoitti:Selmiina kirjoitti:Onkohan minun kalenteri matkalla? Jos on niin onko mahdollista saada lähetystunnus? Jos lähetystunnus tulee postin kautta niin meille tulee posti aina vasta joskus klo 17 maissa. Huomenna olen koulutuksessa koko päivän.
Sain pakettisi tiistaina illalla postiin eli tänään olisi pitänyt tulla postin lappu. Onko tullut? Oma osani on autossa mutta voin sen kipasta ja laittaa emännän kautta tunnuksen kyllä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa