Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Joulukalenterivaihto 2013 huhuilut

ViestiKirjoittaja Rautalangalle... » 22.11.13 6:13

Rautalanka, oisi viimehetken varmistelujen aika.

- Onko teillä saunaa? Tai saunotteko muualla (taloyhtiössä, uimahallilla, saunailloissa)?
- Saako kalenterissa olla lapsillekin jotain, vai haluaisitko ennemmin sulle itsellesi piristystä?
- Olen ajatellut, että en kauheasti mitään krääsää hankkisi, niin miten ois esim. kestositeiden, liivinsuojien, pesulappujen tms laita?
- Saako olla esim. ihan ruokakaappiin sijoittuvia ylläreitä? Jotain vähän erilaista, maistuvaa, uutta kokeiltavaa tms?

t. tonttunen, joka on työstänyt tätä jo lokakuusta saakka (!!!), mutta vielä on luukkuja pakkaamatta... :shock:

Rautalangalle...

ViestiKirjoittaja tonttunen » 22.11.13 9:31

Ihania kuvia kalentereista :o) Kalenterivaihtoon pitäisi laittaa sääntö että kalenteri kuvataan ennen avaamista ja kuva näytetään kaikille!

Ja mun tekemä kalenteri vielä vaiheessa.. Voi olla että yksi luukku ainakin vielä pitää korvata jollain muulla.. :( :oops: Mutta eilen löysin sattumalta vielä ihan täydellisen jutun kalenteriin että onneksi ei vielä ole liikenteeseen lähtenyt :wink:

tonttunen

ViestiKirjoittaja Yks tonttu täälläkin » 22.11.13 12:11

Hei kaikki tonttuilijat! Yksi kalenteri on taas valmistunut ja on lähtenyt kuriiritontun mukana matkalle. Ehkä jollekulle, jonka ysvi-nimimerkki alkaa vokaalilla :lol: Perille tulo riippuu kuriiritontun lapikkaitten juoksunopeudesta, ennättääkö siis kiikuttaa postiin tänään vai lähteekö paketti vasta maanantaina.

Mukavaa joulun odotusta kaikille tonttuilijoille!

Yks tonttu täälläkin

ViestiKirjoittaja irQ » 22.11.13 12:36

Mää mietein tosi nerokkaasti, että meidän pitää Aniellan kanssa lähettää ristiin paketit, niin kukaan ei tajua, että me ollaan me. Joopa, molempiin tulis silti lähetyspaikaksi Rauma :D :D Ei hyvä :D
  • 3

Mies 9/76 Mää 1/85,
R 1/12 ja S 6/14 ja O 03/20
ja kissat Elsa ja Anna 5/16
irQ

ViestiKirjoittaja rusina » 22.11.13 16:40

Ja minä olen armottomassa stalkkauksessani vakuuttunut, että mun tontutettava on mun tonttu :lol: Älkääkä yrittäkö väittää, että ette vielä yhtään oo spekuloinu, kuka se oma tonttu vois olla :mrgreen:
  • 1

Tyttösarja 9/04, 7/06, 6/09, 3/12
rusina
Bannattu

ViestiKirjoittaja Rautalanka » 22.11.13 17:02

Rautalangalle... kirjoitti:Rautalanka, oisi viimehetken varmistelujen aika.

- Onko teillä saunaa? Tai saunotteko muualla (taloyhtiössä, uimahallilla, saunailloissa)?
- Saako kalenterissa olla lapsillekin jotain, vai haluaisitko ennemmin sulle itsellesi piristystä?
- Olen ajatellut, että en kauheasti mitään krääsää hankkisi, niin miten ois esim. kestositeiden, liivinsuojien, pesulappujen tms laita?
- Saako olla esim. ihan ruokakaappiin sijoittuvia ylläreitä? Jotain vähän erilaista, maistuvaa, uutta kokeiltavaa tms?

t. tonttunen, joka on työstänyt tätä jo lokakuusta saakka (!!!), mutta vielä on luukkuja pakkaamatta... :shock:

Ihanaa, huhuilua! [onni]

On meillä oma sähkösauna, käydään kyllä viikoittain ;)
Mielummin mulle vaan, lapsille on omansa ;)
Kestositeet ja pesulaput olisi erittäin jees, liivinsuojia en tarvitse kun ei falskaa tissit
Ruokakaappiyllärit olisi kivoja ;) varsinkin jos olisi joku kiva resepti mukana, kun se päivän ruoan pohtiminen on aina niin hankalaa!

Ja miten oot voinu miettiä lokakuusta asti tätä kun vasta jälkijunassa ilmoittauduttiin? Hmm... :mrgreen:
  • 0

3/2011
9/2013
12/2016
Rautalanka

ViestiKirjoittaja lyrae » 22.11.13 17:32

^^ Ja mä jotenkin aattelin viime vuonna, että pitää kirjoittaa mahdollisimman salaperäisesti se oma ilmo, ettei se mun tonttu tiedä, kuka mä oon! ...eiku. Tästä voimme syyttää alkuraskautta ja sen pahoinvointia. (Tai sit mä olin vaan Tyhmä. :lol: )
  • 4

Minä, aviomies Sundo, mun puoliso A ja lapset L 06/11, A 07/13, I 9/20.

Ohjeet ovat niille, jotka eivät muuten osaa. - Puuha-Pete
lyrae

ViestiKirjoittaja Jafulin tonttu » 22.11.13 19:06

Heippa Jafuli!

Postitonttu kävi tänään hakemassa pakettisi, mutta valitettavasti tontulla oli niin kova kiire että unohti saatekirjeen matkasta :( Tonttu ei myöskään ehtinyt panostaa ulkoiseen pakkaukseen vaan nappasi ensimmäisen käteen osuneen pahvilaatikon :roll:

Ihanaa joulunodotusta!

Jafulin tonttu

ViestiKirjoittaja Elinen tonttu » 22.11.13 19:40

Laatikko on näemmä päässyt perille. [jep]
Kuriiri vihjaisi käsitelleensä vähän kovakouraisemmin laatikkoa. Kantoi siitä narusta ja tiputti johonkin multakasaan [auts]
Pahoittelen jos olemus oli rähjäinen. Toisaalta teippasin sen aika jämptisti joka suunnalta, että ehkä se on jokseenkin kunnossa...

Elinen tonttu

ViestiKirjoittaja Eline » 22.11.13 20:20

^Jaa emmä mitään rähjäisyyttä havainnut. :) Kaikki kunnossa! :o)
  • 0

E 4/12 <3 & A 5/14 <3 & Ee 11/17 <3
Eline

ViestiKirjoittaja Jafuli » 22.11.13 21:51

Jafulin tonttu kirjoitti:Heippa Jafuli!

Postitonttu kävi tänään hakemassa pakettisi, mutta valitettavasti tontulla oli niin kova kiire että unohti saatekirjeen matkasta :( Tonttu ei myöskään ehtinyt panostaa ulkoiseen pakkaukseen vaan nappasi ensimmäisen käteen osuneen pahvilaatikon :roll:

Ihanaa joulunodotusta!

Voi huolehdit aivan turhaan! :o) Nou hätä, sitä paitsi saatekirjeenhän voi laittaa vaikka emännän kautta yv:llä jos se jäi vaivaamaan. :D
  • 0

If I say "First of all" run away because I have prepared research, data, charts and will destroy you.
Jafuli

ViestiKirjoittaja Melli » 22.11.13 22:38

mellin tonttu kirjoitti:Melli sinun kalenteri on valmis mutta odottaa vielä vähän pakkausmateriaalia, lähtee postiin viimeistään huomenna ;)

Oih! [onni] Jänskää!!

Kiitos jo etukäteen, kalenteri on varmasti aivan superihana!
  • 0

Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä.
Melli

ViestiKirjoittaja Fiinu » 22.11.13 22:51

Mä oon reissussa, eräs laatikko takakontissa. Jätän johonkin postiin Hangon ja Utsjoen välillä, vai oliko se Joensuun ja Vaasan välissä... 8) :mrgreen:

... hihihii, tonttu hiipii halki Suomen ...
  • 7

eläkeläismummu-76, tulipalomies -62, äly ja väläys -06
Fiinu
Bannattu

ViestiKirjoittaja *OA* » 22.11.13 23:15

Mua ei huhuiltu kertaakaan joten ei oo voinnu kirjotustyylistä ketään epäillä ;) Ens viikolla sit eri kun itse kalenteri saapuu. Sit etsin kaikki ulkoiset vinkit ja epäilen kaikkia teitä vuorollaan ;)
  • 3

Villi nelikko:
01/09 ja 11/10 sekä 10/13, ja 12/18...niin ja kissa.
*OA*

ViestiKirjoittaja Kuunkajon tonttu » 23.11.13 14:49

Heippa!
paketti lähti vihdoin tänään eteenpäin. Sisältöön olen ihan tyytyväinen mutta paketoinnista tuli susiruma. Toisaalta niin mun tekemistä paketeista aina... Ja sitten valmiiksi jo anteeksanteeksanteeks. Tämä tonttu valitsi kalenteriin suklaata samalla meiningillä kuin lapset eli kauneimman värisiä käärepapereita. Ja nyt aloin katsella sitä pakettia ja toiset niistä siinä paketissaolevista oli appelsiinimarmeladisuklaita. Kalenteri oli siinä vaiheessa jo poissa kotoa enkä enää edes muistaisi mihin luukkuihin niitä suklaita heittelin. Toivottavasti kelpaa edes jollekulle teillä. Kyllä harmittaa oma mokailu!

Kuunkajon tonttu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat