maija.k:n tonttu kirjoitti:Heip Maija! Pakettisi lähti eteenpäin tänään. Se ei nyt tulekaan smartpostiin vaan teidän lähipostiin. Pakkasin pussukat sellaiseen laatikkoon, ettei se mahtunutkaan smartin koloon. Olin jo pitkällä kotoa joten en jaksanut enää lähteä kotiin vaihtaman pienempään laatikkoon. Postissa sanottiin, että sinulle tulee tekstari kun paketti on haettavissa. Lähetystunnuskin minulla on, jos sen emon kautta haluat. Toivottavasti tästä ei nyt tule ylimääräistä vaivaa sinulle!
starly kirjoitti:Starlyn tonttu kirjoitti:Starly!
Pakettisi on postissa, tulossa smartpostiin. Jos haluat voin ilmoittaa emännälle lähetystunnuksen.
Oi jännää Mielelläni otan lähetystunnuksen kun sen verran harvoin tulee käytyä kaupoilla. Saanko mä raahattua paketin rattaiden kanssa vai kannattaako se hakea autolla?
Utelias tonttunen kirjoitti:Sain tuossa jokin aika sitten lähetystunnuksen. Pakko myöntää edes näin anonyymisti, että oli pakko stalkata, keitä on kirjoitellut tähän ketjuun, joilla on sama paikkakunta kuin tuon paketin lähetyspaikka... Neljännen kohdalla lopetin, näytti siis teitä sieltä olevia riittävän. Pahus, ei paikka auttanutkaan yhtään. Nyt on varmaan pakko odottaa sinne jouluun...
Lyraen tonttu kirjoitti:LYRAE! Paketti lähti viikonloppuna matkaan, ja on koodin mukaan mielestäni väärässä postissa noudettavissa. Epäilen käsialani olleen epäselvä postinumeron kohdalla, postissa kun tarkisti sen minulta, kysyi onko 6 vai 0. Ei näköjään korjannut paremmaksi enkä tajunnut pyytää En tiedä oletko, saanut saapumisilmoitusta, laitoin emännälle koodin varuiksi jos kaipaat.
Miaukulle kirjoitti:Miauku hoi!
Mukavaa, että kassi oli mieleinen. Se jännitti tonttua kovasti Löysitkö kassista viesti"lapun"?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa