Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: Sysvy 5 Huhuiliketju (elo-, syys- ja lokakuu)

ViestiKirjoittaja happy_phantom » 24.09.08 20:10

happy_phantomin sysvy kirjoitti:Hei happy_phantom!

Pakettisi on matkalla. Onnettomuudeksi huomasin, että kirjoittamani kirjelippunen oli tippunut paketista pois. Ajattelin, ettei se sisällä mitään niin tähdellistä, että sen erikseen lähettäisin ja kirjoitankin nyt viestin tähän. Saatpa sitten jännättävää etukäteen :mrgreen:

"Hei sysvyni A

Tässä syyskuun paketti, toivottavasti pidät. Toivon, että asusteet ovat sopivia niin kokonsa kuin kuosinsa puolesta ja flunssakin jo helpottaisi. Ohessa myös maksuvälineet yhteisiä kauppaleikkejänne varten. Mukavaa syksyä!
T: Tuplaveen äiti täältä etelänpää"

Argh... Nyt mä en saa unta kun spekuloin pakettiani :shock: :lol:
  • 0

~On the tightrope/ Everything's bare/ All that there is is from here to there/ On the tightrope/ The goal is quite clear/ Don't lose yourself in your fear~

Anna +Taika 1/07, Benjamin 3/05, mies ja kasa kissoja
happy_phantom
Bannattu

ViestiKirjoittaja sateenkaari » 24.09.08 21:24

sateenkaari-sysvy kirjoitti:
SYSVYPAKETTI KOLAHTI!!!
siis äsken postilaatikosta sisään, oli varmaan ollut jo jonkin aikaa reissussa?? kun kuori oli hieman repaleinen ja sitten posti oli vielä lyönyt kymmeniä lunastus leimoja siihen, jotka oli sitten päivätty 23.9 ja sitten viivattu yli ja kirjoitettu kirje?/maxi?

voi apua. Ihmettelinkin kun et ollut aiemmin "hehkutellut." Kylläpä ovat postineidit ja herrat olleet taas mukavia. Ihan asiallisesti ottivat kyllä vastaan sen täällä päässä mutta mitä lienee taas välillä sattunut :roll: Pääasia että et joutunut lunastamaan, ethän :?

Pst. Runot ovat Laura Latvalan runokirjasta Pikku-Marjan eläinlauluja [onni]

En joutunut lunastamaan.
Niillä on postissa omat aivoitukset ollut menossa. Hyvä että kaikki oli pysynyt matkassa mukana! Ja kiitos vielä!!
  • 0

Perheeni: minä, rakkaani ja tyttö 12/07
"värejä täytyy sekoittaa"
sateenkaari

ViestiKirjoittaja sateenkaari-sysvy » 24.09.08 22:38

Hieno homma. Nyt pääsen rauhallisin mielin nukkumaan :)

sateenkaari-sysvy

ViestiKirjoittaja anselmiinan sysvy » 24.09.08 22:45

ANSELMIINA!

Pahoittelen myöhäistä lähetystä (normaalielämä häiritsee), pakettisi lähtee matkaan huomenna. En uskalla luvata sen ehtivän perjantaiksi, mutta kyllä sen tässä kuussa pitäisi perille asti ehtiä.

Hyvää loppuviikkoa toivottelee hatarapäinen sysvysi... :oops:

anselmiinan sysvy

ViestiKirjoittaja Jenkku80 täällä sysvysi » 25.09.08 7:22

Hei syyskuun paketti tulee kyllä älä huolestu. Kohdalleni tuli ikäviä uutisia jotka vie voimiani mutta onnekssesi olen paketteja kasannut jo etukäteen. Mutta tämän kuun paketti tulee myöhässä. Olen todella pahoillani tästä, henkilökohtaisista syistä johtuen. Tekstikin on nyt ihan sekavaa mutta paketti on tulossa.

Anteeksi sysvysi.

Jenkku80 täällä sysvysi

ViestiKirjoittaja Leenasen sysvy » 25.09.08 23:44

Hei LEENANEN

Pahoittelen että syyskuun lähetys pääsee postiin vasta huomenna :oops:

Leenasen sysvy

ViestiKirjoittaja Mamma-J:n sysvy » 26.09.08 13:43

Heissan Mamma-J

Lokakuun pakettia varten tiedustelen, että millaisia lehtiä luet mieluiten? Tuleeko sinulle kotiin jotain lehtiä tai ostatko usein irtonumeroita?

:D

Mamma-J:n sysvy

ViestiKirjoittaja MARION sysvy » 26.09.08 14:13

Paketti on varmaan tullu perille? Vasta myöhemmin tajusin että olikohan se rasva liian voimakastuoksusta? Kun esittelyssä mainitsit että et siedä voimakkaita tuoksuja. En muistanu tota :(

MARION sysvy

ViestiKirjoittaja Hilla87n sysvy täällä » 26.09.08 16:48

Hilla!

Älä huoli, syyskuun paketti pitäisi kolahtaa syyskuun puolella, kaikki toiveet siis itellalle :mrgreen:
Pahoitteluni että meni näin loppukuulle, eräs paketin osa tuli vasta tänään. :wink: :wink:

Hilla87n sysvy täällä

ViestiKirjoittaja hilla87 » 26.09.08 17:02

Hilla87n sysvy täällä kirjoitti:Hilla!

Älä huoli, syyskuun paketti pitäisi kolahtaa syyskuun puolella, kaikki toiveet siis itellalle :mrgreen:
Pahoitteluni että meni näin loppukuulle, eräs paketin osa tuli vasta tänään. :wink: :wink:

Ei hätää, onhan tässä vielä muutama päivä kuuta jäljellä... :wink:
  • 0

hilla87
Bannattu

ViestiKirjoittaja Hippasen sysvy » 26.09.08 18:04

Kiva kuulla, että villasukat olivat sopivat! Vähän sitä jännitin, kovasti koetin sinun kokoasi omastani miinustella. :D

Hippasen sysvy

ViestiKirjoittaja mamma-J » 26.09.08 18:25

Mamma-J:n sysvy kirjoitti:Heissan Mamma-J

Lokakuun pakettia varten tiedustelen, että millaisia lehtiä luet mieluiten? Tuleeko sinulle kotiin jotain lehtiä tai ostatko usein irtonumeroita?

:D

Heippa!

Meille tulee, Vauva lehti, Avotakka , Glorian koti, kodinkuvalehti.
Näiden kaltaisia lehtiä luen mieluummin, eli sisustus lehtiä ja lapsiin liittyvää.
  • 0

Johannan rakkaudet [heart]-72 [heart]-01 [heart]-02 [heart]-04 [heart]-06 [heart]-07 [heart]-09 [heart]-10 &

Kuva
mamma-J

ViestiKirjoittaja enuuna » 26.09.08 19:00

Jos mun sysvyni on ihan pulassa miettiessään mitä minä kaipaan, niin semmoinen rullamitta ompeluun olisi jees. Mies heitti edellisen pois sillä verukkeella että siinä näkyi enää haaleitä jälkiä noin kymmenen sentin välein ja sentit 134-150. Siis joku tän tyylinen http://kangastukku.com/?pryhma=20&tuote=10611 Nimim. meneehän se tietty tollasella viiden metrin peltimitallakin se rinnanympäryksen mittailu :oops:
  • 0

Elän, siis olen. Aika paljon muualla.
enuuna

ViestiKirjoittaja kaani^n sysvy » 26.09.08 19:09

Tänään laitoin sen kirjeen nro 2 tulemaan.

(ilmoitan sen näin, koska postitäti oli hyvin nyrpeä samalla antamastani palautteesta, niin tiedät odotella maksikirjettä...ettei oo jääny sinne tiskin alle :roll: )

kaani^n sysvy

ViestiKirjoittaja Jenkku80 » 27.09.08 7:43

Jenkku80 täällä sysvysi kirjoitti:Hei syyskuun paketti tulee kyllä älä huolestu. Kohdalleni tuli ikäviä uutisia jotka vie voimiani mutta onnekssesi olen paketteja kasannut jo etukäteen. Mutta tämän kuun paketti tulee myöhässä. Olen todella pahoillani tästä, henkilökohtaisista syistä johtuen. Tekstikin on nyt ihan sekavaa mutta paketti on tulossa.

Anteeksi sysvysi.

Ei haittaa. Toivottavasti ikävät uutiset on vaihtuneet jo positiivisiin. [hug] Minä kyllä jaksan odottaa. :)
  • 0

Jenkku80
Bannattu

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat