Starlyn tonttunen kirjoitti:Hellou hellou taas Starly, täällä panikoidaan vähän, kääks!! Vielä muutama kysymys. Kiitos edellisistä vastauksista
1. Saunotaanko teillä? puukiukaalla vai sähkökiukaalla?
2. Onko muita tulipesiä taloudessa käytössä?
3. Entä hiushommat? Mitä kuuluu hiustenhoitorutiineihin? Entä laittautumispuoli? Onko sulla tai lapsilla pitkät vai lyhyet hiukset? Kuluuko ponnaria, pinniä, pantaa? Letitättekö?
T:
Huhuilua
Saunotaan sähköskiukaalla pari kertaa viikossa
Taloudessa ei ole tulipesiä
Hiustenhoitorutiinit, hmmm mä oon laiska hoitamaan/laittamaan hiuksia. Mulla on puolipitkät vaaleat hiukset, sellaiset oikein ohuet ja hennot. Hiukset on aina kiinni, yleensä sellaisella sykeröllä niskassa, joskus ponnarilla. Mä pesen hiukset yleensä palashampoolla, nyt käytössä on Flow:n suola-muta-savi tms. Hoitoaine on tällähetkellä Santen tai sitten käytän Flown etikkahuudetta yms. Tosi harvoin käytän mitään muotoilutuotteita, mutta hiuslakkaa kyllä kuluu. Mä tykkään niistä puhelinjohtoponnareista, harvoin tulee käytettyä mitään muuta kun ne jäävät vain takkuun hiuksia repimään.
Tytöilläkin on samanlaiset ohuet ja hennot hiukset kuin mulla, niissä ei mitkään pinnit tai pannat pysy. Lettikään ei tahdo pysyä, en ainakaan osaa letitittää niitä hiuksia tarpeeksi napakasti. Esikoisella on tosi pitkät hiukset ja ponnareita kyllä kuluu, samoin kuopuksellekin saa jo kivat saparot tehtyä