fudgen tonttu kirjoitti:FUDGE!
"Jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan...?" Kyllä voi, kun käyttää apuna Smartpostia. Pakettisi on siis matkalla!
Toivottavasti pidät kalenteristasi! Osa luukuista on ihan omaa tuotantoa, osa kierrätettyjä, osa herkkuja ja vain muutama uutena hankittu. Yritin valita uudet jutut niin, etteivät ne olisi ihan turhakkeita. Luukkujen sisällöt on sinulle ja luukkujen päällä olevat numerokortit lapselle. Voitte vaikka yhdessä arvailla, mikä eläin kussakin on. (Piirustustaitoni ei ole kehittynyt sitten ala-asteen, joten osa voi olla aika haasteellisia. ^^) Ensimmäinen luukku viihtyisi jääkaapissa, mutta ei kyllä mene pahaksi parissa päivässä ilmankaan. Jouluiloa!
fudge kirjoitti:fudgen tonttu kirjoitti:FUDGE!
"Jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan...?" Kyllä voi, kun käyttää apuna Smartpostia. Pakettisi on siis matkalla!
Tänään tuli postilta tekstari. Voiskohan mun tonttu vinkata sen verran, että mahdanko saada paketin huomenna kotimatkalla tuotua fillarilla? Eli repussa tai etukorissa. Vai pitääkö mun käydä ensin ostamassa narua, että saan tarakalle (kotona ei nyt taida olla mitään sopivaa narua mitä voisin ottaa mukaan).
kurmitsan tonttu kirjoitti:Hei kurmitsa!
Pakettisi on matkalla mutta saatekirje unohtui paketista! Niinpä näin lyhenneltynä haluan vain sanoa että toivottavasti pidät kalenteristasi ja siitä on sinulle paljon iloa. Yritin ainakin kovasti ja toivotaan että pähkäilyni tuottavat tulosta
Oikein ihanaa joulunodotusta sinulle
siisan tonttu kirjoitti:Siisa hohoi!
Kalenterisi on tulossa, pitäisi olla suunnilleen huomenna perillä. Saatekirjeen unohdin myös minä hajamielinen tonttu. Toivotan sinulle oikein lämmintä joulun aikaa ja sopivasti jouluvalmistelutyötä ja sopivasti omaa rauhallista vapaa-aikaa.
fudgen tonttu kirjoitti:Pakettisi on kooltaan melko tarkalleen 50x20x10 cm ja painaa puolisentoista kiloa, ja sitä voi vapaasti pyöritellä ja käännellä eri suuntiin, kunhan ei kovin monen metrin korkeudesta ala heitellä. Eiköhän se siis mahdu suurehkoon reppuun tai pyöränkoriin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa