JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

Jos sormi menee suuhun Foorumilla tai Galleriassa... TOIMII ILMAN SISÄÄNKIRJAUTUMISTA.

Re: JOULUKALENTERI 2012 - huhuiluketju

ViestiKirjoittaja fudgen tonttu » 26.11.12 20:36

FUDGE!
"Jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan...?" Kyllä voi, kun käyttää apuna Smartpostia. [xmas] Pakettisi on siis matkalla!

fudgen tonttu

ViestiKirjoittaja Sarbe » 26.11.12 20:37

Juu on paketti tullut hehkutusketjuss jo hihkuinkin. ihana on en malta odottaa :)
  • 0

minä/84 ja mun likka 6/08
Sekä karvainen ystävämme ess Oreo 02/20
Sarbe

ViestiKirjoittaja fudge » 26.11.12 23:42

Ihanaa. Jännittää! Tänään vasta rupesin tajuamaan, että jouluhan on IHAN kohta. :shock:
  • 0

fudge

ViestiKirjoittaja kurmitsan tonttu » 27.11.12 8:45

Hei kurmitsa!

Pakettisi on matkalla mutta saatekirje unohtui paketista! Niinpä näin lyhenneltynä haluan vain sanoa että toivottavasti pidät kalenteristasi ja siitä on sinulle paljon iloa. Yritin ainakin kovasti ja toivotaan että pähkäilyni tuottavat tulosta :)
Oikein ihanaa joulunodotusta sinulle :o)

kurmitsan tonttu

ViestiKirjoittaja fudge » 27.11.12 18:41

fudgen tonttu kirjoitti:FUDGE!
"Jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan...?" Kyllä voi, kun käyttää apuna Smartpostia. [xmas] Pakettisi on siis matkalla!

Tänään tuli postilta tekstari. [onni] Voiskohan mun tonttu vinkata sen verran, että mahdanko saada paketin huomenna kotimatkalla tuotua fillarilla? Eli repussa tai etukorissa. Vai pitääkö mun käydä ensin ostamassa narua, että saan tarakalle (kotona ei nyt taida olla mitään sopivaa narua mitä voisin ottaa mukaan).
  • 0

fudge

ViestiKirjoittaja Nindadan tonttu » 27.11.12 19:33

Pakettisi on jo postin huomassa (jollei jopa perillä jo? no, huomenna varmaan viimeistään). Mutta huomasin tässä juuri, että paketista jäi puuttumaan saatekirje, jonka lapsi oli näppärästi piilottanut sohvapöydän alle. Kirjoittelen jutut siis tähän:

Toivottavasti pidät kalenteristasi! Osa luukuista on ihan omaa tuotantoa, osa kierrätettyjä, osa herkkuja ja vain muutama uutena hankittu. Yritin valita uudet jutut niin, etteivät ne olisi ihan turhakkeita. Luukkujen sisällöt on sinulle ja luukkujen päällä olevat numerokortit lapselle. Voitte vaikka yhdessä arvailla, mikä eläin kussakin on. (Piirustustaitoni ei ole kehittynyt sitten ala-asteen, joten osa voi olla aika haasteellisia. ^^) Ensimmäinen luukku viihtyisi jääkaapissa, mutta ei kyllä mene pahaksi parissa päivässä ilmankaan. Jouluiloa!

Nindadan tonttu

ViestiKirjoittaja Iitaliina » 27.11.12 19:51

Mulle tuli ilmoitus smartpost lähetyksestä! Iik, onkohan mun kalenteri siellä odottamassa?
  • 0

Iitaliina

ViestiKirjoittaja nindada » 27.11.12 20:01

Voi, ihanaa että mun paketti on matkalla :o) , mutta lukiko mun tonttu mun aiemman huhuilun? :) Me siis lähdetään tänään Ouluun, palataan lauantaina, eli paketti joutuu odottamaan sen aikaa postissa. Laita vaikka emännän kautta jos jotkut luukut on sellaisia et ne menevät huonoksi tuossa ajassa, ni osaan varautua. :mrgreen: Mutta maanantaina saat sitten hehkutuksia! [onni] Jännää....
  • 0

nindada

ViestiKirjoittaja fudgen tonttu » 27.11.12 20:57

fudge kirjoitti:
fudgen tonttu kirjoitti:FUDGE!

Tänään tuli postilta tekstari. [onni] Voiskohan mun tonttu vinkata sen verran, että mahdanko saada paketin huomenna kotimatkalla tuotua fillarilla? Eli repussa tai etukorissa. Vai pitääkö mun käydä ensin ostamassa narua, että saan tarakalle (kotona ei nyt taida olla mitään sopivaa narua mitä voisin ottaa mukaan).

Pakettisi on kooltaan melko tarkalleen 50x20x10 cm ja painaa puolisentoista kiloa, ja sitä voi vapaasti pyöritellä ja käännellä eri suuntiin, kunhan ei kovin monen metrin korkeudesta ala heitellä. :lol: Eiköhän se siis mahdu suurehkoon reppuun tai pyöränkoriin.

fudgen tonttu

ViestiKirjoittaja Kurmitsa » 27.11.12 21:41

kurmitsan tonttu kirjoitti:Hei kurmitsa!

Pakettisi on matkalla mutta saatekirje unohtui paketista! Niinpä näin lyhenneltynä haluan vain sanoa että toivottavasti pidät kalenteristasi ja siitä on sinulle paljon iloa. Yritin ainakin kovasti ja toivotaan että pähkäilyni tuottavat tulosta :)
Oikein ihanaa joulunodotusta sinulle :o)

Oi! [onni] Varmasti kalenteri tuottaa iloa, en epäile sitä hetkeäkään. Ihan uskomatonta! Joku on tehny kalenterin minulle! :shock: [onni]
  • 0

"Kesä tullu, hiihtämään!!"

minä ja pieni tuholainen 7/05
Kurmitsa

ViestiKirjoittaja siisan tonttu » 27.11.12 21:52

Siisa hohoi!

Kalenterisi on tulossa, pitäisi olla suunnilleen huomenna perillä. Saatekirjeen unohdin myös minä hajamielinen tonttu. :oops: Toivotan sinulle oikein lämmintä joulun aikaa ja sopivasti jouluvalmistelutyötä ja sopivasti omaa rauhallista vapaa-aikaa. :o)

siisan tonttu

ViestiKirjoittaja Siisa » 28.11.12 0:51

siisan tonttu kirjoitti:Siisa hohoi!

Kalenterisi on tulossa, pitäisi olla suunnilleen huomenna perillä. Saatekirjeen unohdin myös minä hajamielinen tonttu. :oops: Toivotan sinulle oikein lämmintä joulun aikaa ja sopivasti jouluvalmistelutyötä ja sopivasti omaa rauhallista vapaa-aikaa. :o)

Ihana juttu! :) Kiitos paljon.
  • 0

Mamma, Isi ja kolmen kopla (-07, -08 ja -11) sekä kaksi koiraa
Siisa

ViestiKirjoittaja fudge » 28.11.12 5:30

fudgen tonttu kirjoitti:Pakettisi on kooltaan melko tarkalleen 50x20x10 cm ja painaa puolisentoista kiloa, ja sitä voi vapaasti pyöritellä ja käännellä eri suuntiin, kunhan ei kovin monen metrin korkeudesta ala heitellä. :lol: Eiköhän se siis mahdu suurehkoon reppuun tai pyöränkoriin.

Kiitos, enköhän saa tuon fillarin kyytiin ihan hyvin. :D
  • 0

fudge

ViestiKirjoittaja Italiinan tonttu » 28.11.12 9:55

huomenta italiina

Hajamielinen tonttu täälläkin unohti saatekirjeen joulukalenterista. Toivottavasti kalenterista on iloa koko perheelle. Erityisesti luukut 2, 7, 16 ja 23 kannattaa avata niin, että tyttäresi on paikalla, ne luukut on suunniteltu erityisesti ilahduttamaan häntä, toivottavasti olen onnistunut 8)

Oikein ihanaa ja rentoa joulun odotusta!

Toivoopi, Tonttusi [xmas]

Italiinan tonttu

ViestiKirjoittaja Iitaliina » 28.11.12 10:39

^Mä luulen, että en saa itsekseni avata yhtään luukkua, vaan aina on avustaja mukana. Ainakin yhtä innokas kuin minä :lol:
  • 0

Iitaliina

EdellinenSeuraava

Paluu Ongelmat