hiiripöllö kirjoitti:Hiiripöllön tonttu kirjoitti:Lisää kysymyksiä :
Tykkäätkö pähkinöistä? Onko niissä joku suosikki/inhokki?
Mites superfoodit? Käytättekö?
Millaisia koruja käytät? Entä millaiset hiuksesi on? Käytätkö hiuskoristeita, pompuloita, pantoja, huiveja? Mikä on sinun päänympärysmitta ?
Juotteko glögiä, entä alkoholia?
Mitä lehtiä teille tulee?
Mikä on perheenne yhteistä tekemistä?
Tykkään pähkinöistä. Hasselpähkinästä en tykkää. Saksanpähkinöihin olen suhtautunut raskauden jälkeen epäluuloisesti, ennen ne olivat suosikki.
Superfoodeista käytän säännöllisesti vain chia siemeniä. Muitakin olen kiinnostunut kokeilemaan.
Arkena käytän vain korvakoruja. Yleensä Kalevalakorun moderneja malleja.
Hiukset on aina poninhännällä. Minulla on ohuet, luonnonkiharat ja huonokuntoiset hiukset. Hyville, ohuille hiuksille sopiville hiuslenkeille on aina tarvetta. Pinnejä yms en osaa käyttää, ja ohuissa hiuksissa eivät soljet pysy. Kesällä käytän huivia aurinkosuojana ja välillä ulkoillessa pipon korvikkeena, jos ei ole kylmä. Päänympärys 56 cm. Täsmävinkkinä minulla on akuutti tarve hiuspannalle, jolla saa hiukset pois kasvoilta naaman pesun ajaksi. Vanha on venynyt lähes käyttökelvottomaksi.
Juodaan glögiä ja alkoholia. Lähinnä olutta, punaviiniä ja wiskyä. Viime jouluna tein ensimmäistä kertaa glögiä itse ja aion tehdä tänävuonnakin.
Minulle tulee Tiede-lehti, lapselle Aku Ankka ja lisäksi Hesari.
Perheen yhteinen tekeminen on lähinnä kotona puuhastelua. Mitään perheen yhteistä harrastusta meillä ei ole. Jossain vaiheessa meille tulee varmaan taas koira.
Millaista olutta juotte? Tummaa, vaalea,vahvaa, mietoa? Oletteko kokeilleet erilaisia glögejä, kuten omena,mustikka jne.? Kalastatteko/pilkittekö? Syöttekö mereneläviä kuten rapuja? Käyttekö pulkkamäessä?onko teillä takka? Tykkäättekö lautapeleistä?