Kolleninnentti kirjoitti:ko-ntti kollennentti!
kosyisinkyntti korkennustatantti konsuntti kodenkäntti kokoonkontti. korroitkentti, kottäentti konteenrantti kompärysyntti konontti 15ko-ntti ko-ntti, konko-ontti kormastivantti koinnäntti? kollapasuntti konontti korosintti kosikäntti, koneementti koskountti...! kokämintti konontti kommenenkäntti koveyslentti koveimmältälentti koostatuntti koukalonpentti kohdaltakontti? kontäentti koukalo-keskisormi-pituuspentti ko-ntti?
Kommärrätköyntti koitamuntti kolakieliäsantti? kokkäätkötyntti korvoituksista-antti, kodokuistasuntti kojantti koistamuntti kovopähkinöistäaintti?
Sisin tonttu kirjoitti:Heipähei Sis!
Muutamia kysymyksiä on vielä noussut mieleen. Käytätkö koruja, jos käytät niin mitä? Oletteko lähdössä joulunviettopaikkaanne milloin ja millä kulkuvälineellä? Onko toiveena siis loppupään luukuiksi pienempää, jotta helpompi kuljettaa?
Hoh, oon melkein onnistunut unohtamaan, että mullekin joku väsää , kun oon vaan keskittyny tuohon omaan projektiin.Siriin tonttu kirjoitti:Hei Sirii!
Suunnitelmat alkaa olla jo ihan viimeistelyvaiheessa, toteutuskin on jo aika pitkällä Pari tarkistusta vielä:
- käytätkö korvakoruja? Jos, niin millaisia et käytä?
- laitatko jouluksi ruokaa tai leivotko? Minkätyyppistä?
- valitse näistä aihepiireistä kolme: sisustus, kirjallisuus, politiikka, luonto, tiede, elämäntarina, ruoka, liikunta, käsityöt. Jos valitset sisustuksen, kerro vähän tarkemmin, minkätyyppisestä olet kiinnostunut (tai et ole).
- mikä on ajankohtaista lapsillesi?
terveisin tonttusi, joka alkaa pian paketoida
audotjan tonttu kirjoitti:Huhuu audotja
Ei mulla varsin mitään, kunhan huhuilin että hommissa ollaan
Sen voisin kuitenkin kysäistä, että mikä on lempi suklaasi? Ja miten lakritsi/salmiakki uppoaa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa